Maar ik voel me niet aangevallen hoor.

Alles eruit laten halen is ook zeker geen pretje,aan elke operatie zit een risico en ik denk dat je ook best veel na-pijn zal hebben.Zou het ook alleen maar doen om de reden die hierboven staat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chinou schreef:Even de boel weghalen is niet zo makkelijk als het klinkt hoor, het is een zware ingreep met best kans op vervelende bijwerkingen en blijvende klachten. Daar komt bij dat het niet altijd mogelijk is om alles eruit te halen, hangt van de positie van de tumor af. Kan het niet, dan krijg je de hele molen van chemo en bestraling zowel uitwendig als inwendig en geloof me, is echt geen pretje!!
Wil niemand bang maken hoor, het is vaker goed als niet goed maar lakoniek zeggen dat alles er wel uit mag omdat je toch al kinderen hebt is niet juist naar mijn mening.
gohya schreef:Ik krijg helemaal geen 'medicijnen' nu terwijl ik toch echt wel 'klachten' heb.
Moet gewoon wachten tot aug.Morgen moet ik toch bij me H.A. zijn,zal eens vragen wat hij er van vind.
@mirgino
6 weken zowat nix mogen doen! dat ga ik niet redden.Zolang zonder werken bij de paarden en zonder voetbal.Dan laat ik alles mooi zitten tot ik écht zware klachten krijg.
MISTRAL94 schreef:Loesje88 schreef:Ik heb laatst een uitstrijkje laten maken, eigenlijk om heel andere redenen, en toen is dus ook getest op HPV. Blijkt dat ik HPV heb. Dus nu mag ik over een half jaar terug komen om te zien of de HPV verdwenen is..
Goed dat het getest is dus!