Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:26

Ik heb ook een poosje stiekem meegelezen, en ik ken het probleem van niet pijn vrij seks hebben.
Alleen had het bij mij een andere oorzaak.
Ik was te strak gehecht na mijn bevalling.
2 operatie's verder kan ik weer een beetje normaal seks hebben.

En idd undefined het moment word zo onderbroken door een zo niet sexy bezigheid dat de zin in seks bij mij gelijk 0.0 is.

Gelukkig heb ik een vaste vriend en gebruik ik de pil...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:33

Undefined schreef:
Met condoom dan gaat er bij mij gelijk een beetje 'zin in seks' weg, omdat dat het moment een beetje verpest. Dan gaat het gelijk weer moeilijker.
Heb dit weekend sinds 2 jaar weer seks gehad (ben toen ontmaagd, heb het 4 keer oid gedaan en dat was het) maar was in het begin toch wel even pijnlijk := Is en beetje beurs daar beneden.

Tell me about it :') 3x in minder dan 24 uur en nu een dag later heb ik echt overal spierpijn. :')

Stomme vraag misschien maar waarom condoom gebruiken..? Het is 2010, je hebt de pil en als je een vaste vriend hebt die je kan vertrouwen.. :=

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:53

@TS; ik denk echt dat er niet veel mis met je is. Gezien je vriendschap met die wat autistische jongen; heb je zelf misschien ook niet een vorm van autisme?

Ik vind het in elk geval best logisch dat je gespannen wordt van jongens en mannen. Je hebt gewoon niet op jonge leeftijd al heel veel ervaring opgedaan en alles wat nieuw is is eng toch?

Daarbij lijk je me een type dat erg veel en analytisch nadenkt over dingen. Laat dat nou net de reden zijn dat veel vrouwen (onbewust) hun bekkenbodenspieren aanspannen!

Maar gelukkig denk je over het onderwerp na voordat je 'te laat' bent. Dat betekent dus ook dat je eraan werken kunt. Mensen die gespannen zijn in hun hoofd zijn het meestal ook in hun lijf. Klopt dat bij jou? Klem je met je kaken, knars je met je kiezen? Klem je met je bovenbenen als je op het paard zit? Ben je een controlfreak? Kun je moeilijk afstand doen van dingen?

Zelf heb ik wel een lichte vorm van autisme en ik het precies het tegenovergestelde. Na zo'n 25 jaar kwam ik er achter dat ik in alles juist te 'los' ben. Bij autisme zie je dat veel; helemaal wel of helemaal niet, helemaal aan of helemaal uit.

Maar echt je kunt eraan werken!!! Ik ben in 4 jaar al veel gecontroleerder geworden en het omgekeerde heb ik ook gezien. PB me anders als je meer wilt weten (dit is veel te saai voor non-nerds :D )

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:59

Jaaaa die spierpijn :')
Moet zeggen dat de 2e keer al een stuk minder pijnlijk was, moest alleen even door het begin heen komen! Maar ook de huid rond de vagina was erg opgezet volgens mij, maar wat wil je ook na (niet al te rustige :o ) seks na 2 jaar

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:28

Anthea schreef:
Undefined schreef:
Met condoom dan gaat er bij mij gelijk een beetje 'zin in seks' weg, omdat dat het moment een beetje verpest. Dan gaat het gelijk weer moeilijker.
Heb dit weekend sinds 2 jaar weer seks gehad (ben toen ontmaagd, heb het 4 keer oid gedaan en dat was het) maar was in het begin toch wel even pijnlijk := Is en beetje beurs daar beneden.

Tell me about it :') 3x in minder dan 24 uur en nu een dag later heb ik echt overal spierpijn. :')

Stomme vraag misschien maar waarom condoom gebruiken..? Het is 2010, je hebt de pil en als je een vaste vriend hebt die je kan vertrouwen.. :=

als je niet goed tegen de hormonen in de pil kan moet je toch wat

even een condoom opknopen laat meteen je zin in seks verdwijnen, vind ik uhm, best vreemd. Dat het even onderbreekt, ja misschien. maar je moet het gewoon leuk verpakken en dan rol je zo verder.
Ik vind het allang niet meer storend en ik hoef naderhand niet op de wc uit te gaan zitten lekken +:)+

maat to each his own natuurlijk

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:31

Nee joh, het gaat niet gelijk weg! Maar het wordt gewoon wat minder, vind het een beetje een momentverpester..
Dat mensen het wel doen vind ik totaal niet vreemd hoor ;)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:41

sallandval schreef:
@TS; ik denk echt dat er niet veel mis met je is. Gezien je vriendschap met die wat autistische jongen; heb je zelf misschien ook niet een vorm van autisme?

Ik vind het in elk geval best logisch dat je gespannen wordt van jongens en mannen. Je hebt gewoon niet op jonge leeftijd al heel veel ervaring opgedaan en alles wat nieuw is is eng toch?

Daarbij lijk je me een type dat erg veel en analytisch nadenkt over dingen. Laat dat nou net de reden zijn dat veel vrouwen (onbewust) hun bekkenbodenspieren aanspannen!

Maar gelukkig denk je over het onderwerp na voordat je 'te laat' bent. Dat betekent dus ook dat je eraan werken kunt. Mensen die gespannen zijn in hun hoofd zijn het meestal ook in hun lijf. Klopt dat bij jou? Klem je met je kaken, knars je met je kiezen? Klem je met je bovenbenen als je op het paard zit? Ben je een controlfreak? Kun je moeilijk afstand doen van dingen?

Zelf heb ik wel een lichte vorm van autisme en ik het precies het tegenovergestelde. Na zo'n 25 jaar kwam ik er achter dat ik in alles juist te 'los' ben. Bij autisme zie je dat veel; helemaal wel of helemaal niet, helemaal aan of helemaal uit.

Maar echt je kunt eraan werken!!! Ik ben in 4 jaar al veel gecontroleerder geworden en het omgekeerde heb ik ook gezien. PB me anders als je meer wilt weten (dit is veel te saai voor non-nerds :D )

had je het tgen mij? want ik ben niet de TS :P
maar ja, ik denk er wel eens over na, misschien heb ik ook een vorm van autisme. ik heb ook ADHD en ben hoogbegaafd dus dat kan er ook nog wel bij :P
ik ben inderdaad best een controlfreak, dus dat kan zeker zo zijn, dingen malen echt maanden ornd in mijn hoofd. ik kom er niet vanaf. de raarste dignen en dan vooral dus dingen waar ik niet aan wil denken.

ik heb het trouwens allebei, het controlerende en het losse. als ik op m'n gemak ben dan kan alles en mag alles en laat ik me heel makkelijk aanraken. ik vind dat zowieso heel fijn, aangeraakt worden. zolang er niks achter zit en het gewoon casual is of zelf gewoon voor een grapje :) maar zodra er seksueel iets achter zit, krijg ik direct de kriebels ( een ander, nogal awkwarde jongen pakte eens het hoekje van m'n shirt vast, er was niet eens lichamelijk contact. dit was op een moment dat iedereen m'n shirt vast had ( ik had een heel geinig shirt aan) maar hij was er zo duidelijk..raar mee bezig dat ik daar heel ongemakkelijk bij werd, terwijl er bij wijze van spreken iemand anders vlak bij m'n borsten aant friemelen was)
achja, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat er niet gewoon iets vekeerd zit bij mij. ik bedoel ik heb nou ook niet echt de leukste seks ervaringen gehad, dat heeft ook bijgedragen, maar ik denk soms dat ik gewoon niet goed in elkaar zit.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 22:12

abeltje_xx schreef:
had je het tgen mij? want ik ben niet de TS :P
maar ja, ik denk er wel eens over na, misschien heb ik ook een vorm van autisme. ik heb ook ADHD en ben hoogbegaafd dus dat kan er ook nog wel bij :P
... oeps ja ik bedoelde jou! Sorry.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 08:38

Ik wou al zeggen, autistische vriend :?
Haha, ik ben wel een lichtelijke controlfreak, maar niet te gespannen :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:50

Anthea schreef:
Undefined schreef:

Misschien is het laatste wel het probleem?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:53

Undefined schreef:
Nee joh, het gaat niet gelijk weg! Maar het wordt gewoon wat minder, vind het een beetje een momentverpester..
Dat mensen het wel doen vind ik totaal niet vreemd hoor ;)

Het is net wat jezelf van het moment maakt :j

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:53

wij doen het omdat pil/nuvaring/whatever je gebruikt nooit helemaal veilig is en vriendlief wil absoluut nog geen kids en ik liever ook nog niet, ben nog druk in de studie. En (zeker in een relatie) is abortus voor mij persoonlijk geen optie, dus doe ik het het liefst zo veilig mogelijk. Verder komt hij anders niet in mij klaar, dat vind ik meer moment verpester dan condoom om doen (en soms is het dan voor mij net te kort). En in mij klaarkomen heeft tot nu toe bijna elke keer irritatie gegeven (het brand als een gek daar beneden en dat rustig een paar uur). En met die hele dunne condooms vind ik het eerlijk gezegd bijna net zo lekker en wel zo makkelijk.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:00

Nou, ik heb het vannacht onder de douche uitgeprobeerd en dat scheelt toch wel een hele hoop. :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:23

wát uitgeprobeerd? :P

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:38

Hahaha, ik zie inderdaad dat het ook heel wat anders kan betekenen. :')
Seks. :Y)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:53

Hallo, mag ik ook meekletsen? :D

Eerste keer seks was echt enorm pijnlijk, we zijn er toen mee gestopt. Paar dagen later geprobeerd met glijmiddel en dat ging gelijk al een stuk beter, deed nog wel zeer maar ik kon wat meer ontspannen. Tegenwoordig, zo lang ik regelmatig seks heb gaat het prima, maar als ik een tijdje geen seks heb heb ik het idee dat het boeltje hieronder in elkaar krimpt en dan doet de eerste keer daarna vaak weer pijn. Maar goed, ik hou van seks en ik weet dat als ik even door bijt het uiteindelijk over gaat dus voor mij is het niet echt een probleem.

Ik weet niet of het al gezegd was maar wist je dat vrouw bovenop veel minder pijnlijk is? Omdat je dan zelf de controle hebt. Dat hielp bij mij in ieder geval :)

Seks onder de douche vond ik niks. Water maakt stroef!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:53

Oh, ik vond het juist fijn door het water. :j

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:59

Saskiaatje schreef:

Misschien heb je glijmiddelwater :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:10

Renee schreef:
Saskiaatje schreef:

Misschien heb je glijmiddelwater :)

? :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:24

Ukkiee schreef:
Seks onder de douche vond ik niks. Water maakt stroef!

ik vond in de zee ook niet echt bepaald een aanrader. :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:54

Saskiaatje schreef:
? :')

Der werd gezegd dat water stroef maakt, en jij vond het fijn dus heb je misschien wel glijmiddelwater of gewoon glijwater :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:53

Is dat serieus bedoeld? Glijwater? :')

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:58

Ik snap 'm nog steeds niet geloof ik.

Kan ik hier ook terecht met mijn 'probleem'? Please tell me dat ik niet gestoord ben want mijn vrienden verklaren me voor gek. Ik ben echt verslaafd aan sex met mijn ex. Ik probeer het steeds goed te praten met dat er nog wel 'wat' tussen ons is maar ik vertrouw hem gewoon echt voor geen meter. Alleen seks in mijn eentje is niet leuk en met een ander wil ik het (nog) niet,... Ben momenteel al zo'n 5 weken 'clean' en aaargh, desperate!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 23:03

ja maar saskia, jij bent toch pot :') ? dan is dat anders dan echt 'de daad '' met water

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 06:51

Anthea schreef:
Is dat serieus bedoeld? Glijwater? :')

Nee natuurlijk niet