Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Undefined schreef:Met condoom dan gaat er bij mij gelijk een beetje 'zin in seks' weg, omdat dat het moment een beetje verpest. Dan gaat het gelijk weer moeilijker.
Heb dit weekend sinds 2 jaar weer seks gehad (ben toen ontmaagd, heb het 4 keer oid gedaan en dat was het) maar was in het begin toch wel even pijnlijkIs en beetje beurs daar beneden.
3x in minder dan 24 uur en nu een dag later heb ik echt overal spierpijn.
) Anthea schreef:Undefined schreef:Met condoom dan gaat er bij mij gelijk een beetje 'zin in seks' weg, omdat dat het moment een beetje verpest. Dan gaat het gelijk weer moeilijker.
Heb dit weekend sinds 2 jaar weer seks gehad (ben toen ontmaagd, heb het 4 keer oid gedaan en dat was het) maar was in het begin toch wel even pijnlijkIs en beetje beurs daar beneden.
Tell me about it3x in minder dan 24 uur en nu een dag later heb ik echt overal spierpijn.
![]()
Stomme vraag misschien maar waarom condoom gebruiken..? Het is 2010, je hebt de pil en als je een vaste vriend hebt die je kan vertrouwen..
sallandval schreef:@TS; ik denk echt dat er niet veel mis met je is. Gezien je vriendschap met die wat autistische jongen; heb je zelf misschien ook niet een vorm van autisme?
Ik vind het in elk geval best logisch dat je gespannen wordt van jongens en mannen. Je hebt gewoon niet op jonge leeftijd al heel veel ervaring opgedaan en alles wat nieuw is is eng toch?
Daarbij lijk je me een type dat erg veel en analytisch nadenkt over dingen. Laat dat nou net de reden zijn dat veel vrouwen (onbewust) hun bekkenbodenspieren aanspannen!
Maar gelukkig denk je over het onderwerp na voordat je 'te laat' bent. Dat betekent dus ook dat je eraan werken kunt. Mensen die gespannen zijn in hun hoofd zijn het meestal ook in hun lijf. Klopt dat bij jou? Klem je met je kaken, knars je met je kiezen? Klem je met je bovenbenen als je op het paard zit? Ben je een controlfreak? Kun je moeilijk afstand doen van dingen?
Zelf heb ik wel een lichte vorm van autisme en ik het precies het tegenovergestelde. Na zo'n 25 jaar kwam ik er achter dat ik in alles juist te 'los' ben. Bij autisme zie je dat veel; helemaal wel of helemaal niet, helemaal aan of helemaal uit.
Maar echt je kunt eraan werken!!! Ik ben in 4 jaar al veel gecontroleerder geworden en het omgekeerde heb ik ook gezien. PB me anders als je meer wilt weten (dit is veel te saai voor non-nerds)

maar zodra er seksueel iets achter zit, krijg ik direct de kriebels ( een ander, nogal awkwarde jongen pakte eens het hoekje van m'n shirt vast, er was niet eens lichamelijk contact. dit was op een moment dat iedereen m'n shirt vast had ( ik had een heel geinig shirt aan) maar hij was er zo duidelijk..raar mee bezig dat ik daar heel ongemakkelijk bij werd, terwijl er bij wijze van spreken iemand anders vlak bij m'n borsten aant friemelen was) 
Anthea schreef:Undefined schreef:Met condoom dan gaat er bij mij gelijk een beetje 'zin in seks' weg, omdat dat het moment een beetje verpest. Dan gaat het gelijk weer moeilijker.
Tell me about it3x in minder dan 24 uur en nu een dag later heb ik echt overal spierpijn.
![]()
Stomme vraag misschien maar waarom condoom gebruiken..? Het is 2010, je hebt de pil en als je een vaste vriend hebt die je kan vertrouwen..

? dan is dat anders dan echt 'de daad '' met water