Haha, keel ook ja? Ik had een hele gevoelige plek onder m'n kin, bah.
kYliieJ
Geplaatst: 27-09-10 11:01
Ik heb eindelijk 2 dezelfde tragus piercings. Die in me rechteroor heb ik nu een jaar, en die in me linker oor 2 maanden, heb er nu 2 dezelfde bolletjes inzitte, vind het kei gaaf uitzien
Ik zou ook heel graag een tongpiercing willen maar ik speel een muziek instrument, kan dat dan nog? Ik speel een blaas instrument.. iemand met een tongpiercing en muzikant toevallig hier op t forum?
Saskiaatje, ja keel is helemaal opgezwollen Maar heb niet genoeg 'zwel' ruimte met dit staafje, mag vanmiddag terugkomen voor een langere, hopelijk wordt het dan iets rustiger zit nu echt zo'n ei op m'n tong
Kylie; ik speel geen muziek maar ik kan nog fluiten en blazen, ondanks dat mijn hele mond vol zit met opgezwollen tong Wat voor muziekinstrument speel je?
Nou moet je zeggen dat dit ook knap vervelend is, hij is gewoon niet lang genoeg dat het balletje aan de onderkant gewoon 'buiten' blijft maar steeds in m'n tong zit waardoor het prikgat aan de onderkant 's ochtends steeds bijna dicht is Moet em er echt doorheen 'persen' is niet fijn
Anne_mieke88
Geplaatst: 27-09-10 13:32
Negra_Lover schreef:
Ok ik ga eens kijken! Ik woon wel vlak bij de stad Amersfoort, maar er is geen winkel zoals Six( haalde ik me neuspiercings) die tegenwoordig ook tongpiercings verkopen ofzo?
In Amersfoort heb je wel een six hoor, en die verkopen ook tongpiercings...
crazyfactory heeft ook echt onwijs leuke dingen!! Helemaal niet duur en supersnelle levering! Daar heb ik echt onwijs mooie dingen voor m'n tragus vandaan gescoord!!
Zat ik toenstraks op te kijken Saskia, is een leuke site!! Staat een supermooie tongpiercing op in de vorm van een sterretje, alleen vraag ik mij af of die wel zo leuk is voor mijn vriendje
Saskiaatje
Geplaatst: 27-09-10 13:59
Patriciavt schreef:
Zat ik toenstraks op te kijken Saskia, is een leuke site!! Staat een supermooie tongpiercing op in de vorm van een sterretje, alleen vraag ik mij af of die wel zo leuk is voor mijn vriendje
Dat zal wel meevallen hoor! Die site vind ik heel fijn, zijn ook supersnel!