Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

uit het hoofd t3 t4 en tsh. Een ligt normaal rond de 15, een ander rond de 1 uit mijn hoofd. De derde weet ik niet precies.
Nadeel met de huisarts is dat ze denken dat ik dingen verzin om aandacht te krijgen vanwege mijn psychische diagnose. Ik heb er al vaker over gedacht om over te stappen, maar hiervoor heb ik meerdere andere huisartsen gehad vanwege verhuizingen en het is eigenlijk overal hetzelfde tot nu toe. Nu wil ik dit wel graag uitgezocht hebben, dus ik ga me niet weer weg laten sturen...
Op dit moment heb ik een diagnose die bestaat uit 3 verschillende persoonlijkheidsstoornissen en ptss, maar dan blijven er nog steeds dingen over die niet door de stoornissen verklaard kunnen worden. Ik had een site gevonden waarbij de symptomen van een burn-out en een traag werkende schildklier vergeleken worden en daar staan de onverklaarbare symptomen wel tussen. Verder ben ik al jaren bezig met het uitzoeken waar die heftige bloedingen vandaan komen, ben meerdere keren binnenstebuiten gekeerd door de gyn, maar die kon niks vinden.
(Dan klap ik misschien ook niet zo snel dicht
)