gedwongen opname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:49

Anne Marie schreef:
Goooooeeeeiemorgen Broem!! Ik hoop dat je heel goed geslapen hebt (hulde aan familie Pam _/-\o_ ? ), en dat vandaag een topdag voor je wordt; mooi weer, leuke en begripvolle verpleging, veel gezellig bezoek, en hopen, maar dan ook HELE GROTE HOPEN virtuele liefde vanuit Bokt. :(:) :*

Preciess haha :D

bromfiets

Re: gedwongen opname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 13:06

Ik heb jammer genoeg niet zo goed geslapen, heb lang wakker gelegen vanwege buikkrampen. En het onvermijdelijke is nog 2 weken te vroeg ook :\

Net naar tuin geweest, daar heb ik een potje met siertabak gezaaid. Die staat hier nu op de vensterbank, wachten tot ze opkomen :D Straks hobby en vanavond visite, morgen naar de paarden, hopelijk durf ik te rijden. De eigenaar belde me gisteren op, hij had al aangevoeld dat er iets niet goed zat en hij schrok ook erg van het nieuws. Hij weet wat voor impact het op me heeft...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 13:07

:(:) balen dat je niet zo goed geslapen hebt...je mocht zeker geen asperientje tegen de krampen hebben?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 13:10

jawel, daar kwamen ze vanochtend mee :P Ik heb er zelf niet om durven vragen omdat ik ook al die oxazepam had gekregen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 13:11

:') Je had het dus ook vannacht kunnen vragen? :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 13:13

ja... Ik zit raar in elkaar he :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 13:23

Ahh Broem :(:) Nouja de verpleging zorgt wel goed voor je nu :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 13:27

Dat is waar :j

Ze zien nu dat het eigenlijk helemaal niet zo goed met me gaat...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 13:50

Dat is dan wel positief, dat ze het nu eindelijk inzien.

Ga morgen lekker naar de paardjes, na m'n vakantie ga ik weer gezellig mee.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 13:54

fijn dat ze dat inzien meis,
houd je taai hoor !
je hebt in ieder geval wel wat bezigheden nu, dat is goed :)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:45

Gelukkig dat ze nu beter gaan zien hoe het echt met je gaat, dan kunnen ze je beter helpen en weten ze meteen dat je geen pillen vraagt voor en sch... die je dwars zit. ;)
Paracetamol mag je meestal wel hebben bij andere medicijnen dus daar kan je rustig om vragen als je dat nodig hebt. Moet je ook doen, want je hebt er niks aan om niet te slapen van de pijn.

Voor straks slaap lekker en voor morgen veel plezier bij de paarden :D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 22:10

dat is waar tiwi, ik heb nu ook een paracetamol meegekregen voor de zekerheid. Die kan ik innemen als ik pijn krijg en anders kan ik hem morgen weer inleveren :) Maar de eerste dag/nacht is meestal het ergst, dus ik zal hem niet hoeven slikken denk ik.

Ik weet dat ik er gewoon om kan vragen, maar dat durf ik in eerste instantie niet en als ik moed verzameld heb mag ik het niet meer van mezelf omdat ik het waard ben om pijn te hebben. Ik moet dus een hoge drempel over om er om te vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:19

Goed dat je die paracetamol hebt gevraagd Broem, hopelijk vannacht wel lekker slapen :(:)

Citaat:
Ik weet dat ik er gewoon om kan vragen, maar dat durf ik in eerste instantie niet en als ik moed verzameld heb mag ik het niet meer van mezelf omdat ik het waard ben om pijn te hebben. Ik moet dus een hoge drempel over om er om te vragen.

Broem, ik ga nu iets heel moeilijks van je vragen maar wat als je van dat zinnetje eens maakt "ik ben het waard om géén pijn te hebben?

Al een mooi portret gevonden om te gaan tekenen als je tekenkriebels weer terug zijn?

Edit: beetje kromme zin recht gebreid :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 22:30

Dat is idd het moeilijkste wat je kan vragen... Om dat soort mythes te veranderen moet je heel sterk zijn en bovendien op het moment supreme doorhebben dat het een mythe is. Heel moeilijk dus :=

Verstandelijk weet ik het ook wel, maar dat gevoel is zo sterk op dat moment....

En ik heb al een paar mooie platen uitgezocht, heb alleen nog geen ambitie gehad :P

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:33

Anoniem schreef:
"ik ben het NIET waard om pijn te hebben?

Zou je niet beter kunnen zeggen: Ik ben het waard om geen pijn te hebben?

'Ik ben het niet waard" klinkt zo negatief ;) Broem is juist ZOVEEL waard:

Broem is het waard dat het goed met haar gaat.
Broem is het waard om een leuke dag te hebben.
Broem is het waard om morgen fijn paard te rijden.

Als iedereen zijn post afsluit met Broem te vertellen hoeveel zij waard is, misschien gaat ze het dan ook nog eens voor zichzelf vinden :(:)

Broem is het waard dat ze met Onno S. de hoofdprijs heeft gehaald:
Afbeelding

Ras van de Dag tijdens de dag vh aangespannen paard 2009 dankzij 2 leuke meiden die heel stoer met een Groninger hengst op pad waren en hem in de ring voor een groot publiek kwamen showen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:41

Broem, misschien kom je ooit zover dat het beter gaat, je hebt tenslotte ooit ook leren lopen en ook dat ging met vallen en opstaan en stapje voor stapje omdat het moeilijk was maar nu loop je als een kievit :+

Weekend je camera niet vergeten he? Ik wil veulenfoto's zien :j

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:41

Hoi Bromfiets (of Broem: vind ik veel leuker klinken 8-) ), misschien ken je me nog uit het puzzeltopic?

Ik lees al even mee hier, in eerste instantie flink schrikken, maar later ging het gelukkig weer wat bergopwaarts! Tot het heel erg verdrietige nieuws van PW |( . Ik kan me zo goed voorstellen dat dat er heel hard in hakt.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht en ik weet zeker dat je het gaat redden!!

En wat ik in je in ieder geval wil zeggen is dat je het zeker WAARD bent om GEEN pijn te hebben!!!!!!
Hou je taai!

Oh ja: gave foto hierboven!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:43

@tiwi zoals je kunt lezen heb ik het al veranderd voor dat jij je post plaatste. Er staat ook een edit dat ik een kromme zin recht gebreid heb. ;)

Leuke foto! Goh Broem, ik wist niet dat je ook groom was bij het aangespannen. Leuk joh! Ik heb helaas geen menambities ( lees marathonwagen) meer anders hadden we een keer over het strand kunnen gaan met die kleine macho van me.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:45

@broemmie je bent het zeker niet waard om pijn te hebben.
ook fijn dat de eigenaar het aanvoelde. is wel fijn zo op zn tijd een telefoontje he :D

veel plezier morgen bij de paardjes en idd lekker es proberen te gaan hobbelen.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:49

Anoniem schreef:
@tiwi zoals je kunt lezen heb ik het al veranderd voor dat jij je post plaatste. Er staat ook een edit dat ik een kromme zin recht gebreid heb. ;)

kan wel, ik moest even de foto opzoeken, was dus nogal lang met mijn post bezig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:53

Maakt niet uit, je had wel gelijk hoor zin kwam heel anders over dan die bedoeld was dus daarom snel recht gebreid.
Leuke hengst, is die van jou?

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:16

Nee, was dat maar waar.

Onno S was toen van Dhr. Biemans (Landgoed de Meerberg)en wij hadden hem gevraagd ter promotie van het ras. Hij stuurde Onno met twee leuke meiden :D
Helaas is Onno verkocht, nu staat hij geloof ik ergens in Duitsland.
Biemans had ook merrie Withney, die stond een poosje bij ons op stal om gedekt te worden door Mats, eenmaal drachtig kwam Broem haar weer halen.

Broem is het waard dat ik in haar topic post.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:49

HEyyy Broem,
Jij het waard om pijn te hebben???
Jij bent de laatste die dat waard is en de eerste die het waard is om geen pijn te hebben! Gekkie ;)

Slaap lekker voor nu !!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:27

Broem je bent het waard om geen pijn te hebben. Echt geloof ons.

Hoe heb je verder geslapen?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 10:34

Wat een lieve woorden allemaal weer :D :*

Ik heb op zich goed geslapen met die oxazepam, heb nu alleen het gevoel dat ik niet wakker kan worden... Dat komt door mijn medicijnen, ik heb 's ochtends afkickverschijnselen. De ene keer wat erger dan de andere, maar vandaag is het niks.

Dat was een van de weinige keren dat ik met mennen heb gegroomd, vond het wel een erg leuke dag :))

Vandaag ga ik proberen om op hengst ninja te rijden, maar ik heb nogal last van faalangst, dus het zou kunnen dat ik er als puntje bij paaltje komt niet op durf te stappen.... Dan ga ik hem maar longeren. Hij moet iig lopen vandaag, morgen komen er kopers kijken :)