[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:14

oke bedankt voor de reacties op mijn vraag.
ik ga er nog even over denken,
mischien kan het over 20 jaar wel op een veilige manier.
hij is nu ook pas 12 en hoop dat hij nog een hele tijd mee gaat.

en dat ik voorlopig de beslissing nog niet hoef te maken of ik het wel of niet ga doen.

Ash_

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:54

Haai,
Las dat een tattoo op de voet snel slijt. Is dit overal op de voet? Ook aan de binnen kant van de voet?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 07:45

ik denk ash_, dat als hij eenmaal mooi erop staat hij gewoon blijft staan

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:04

Ik heb het nagevraagd bij de tattoo-shop waar ik hem laat plaatsen, en zij zeggen dat hij dan gewoon
niet goed gezet is. Zij hebben daar nog nooit klachen over gehad.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 12:45

nou er kan altijd wat gebeuren, ik snap wat ze bedoelen, en dat is zeker waar, maar er kan altijd wat gebeuren, en een voet is daar gewoon veel gevoeliger voor blijkt..

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:34

Ik heb 30 juli een tattoo laten zetten drie sterren op me voet het is nu heel erg rood en ik dee net me sok uit en toen voelde ik dat er een velletje aan me sok bleef zitten heel vies natuurlijk maar het ziet er nu zo uit :

Afbeelding

Weet iemand wa ik er mee moet doen ?

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:50

Mijn tattoo's zijn nooit zo geweest, mijn huid geneest vrij snel.
Lijkt wel een allergische reactie.
Heb je al gebeld naar degene die hem gezet heeft?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:07

Chantaliiejj schreef:
Ik heb 30 juli een tattoo laten zetten drie sterren op me voet het is nu heel erg rood en ik dee net me sok uit en toen voelde ik dat er een velletje aan me sok bleef zitten heel vies natuurlijk maar het ziet er nu zo uit :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4IP4BDH6.jpg

het ziet er uit als eczeem plekken of je heb niet tegen het spul gekunt waar je mee ingesmeerd heb

ik zal ff langs de dokter gaan voor een zalfje ertegen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:16

Ik ben bijgewerkt. :+

chantallieejj: Heb mijn vriend de foto's laten zien, die is verpleger... Gaat dadelijk zelf komen reageren. :)

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:29

ziet er naar mij mening ook uit als exeem of verbrand.... ben benieuw wat je vriend er van zegt!

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:35

@ Chantaliiejj;

Kan het zijn dat je voet gezwollen is?
(oorzaak maakt op zich niet uit hoor) maar ik zie het niet duidelijk op de foto.

Een zwelling van de voet kan de oorzaak zijn van die schijnbaar heel droge plekken. Je huid kan daardoor barsten.

Ik zou er voorlopig zalf op doen die hydrateert. Het lijkt mij niet open dus ik zou het hiermee voorlopig behandelen.

Als je dan kan zeggen of je voet gezwollen zijn of niet, kunnen we verder kijken.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:41

Bepanthen zalf. Is erg goed voor de droge en geirriteerde huid.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:43

Als ik jou was zal ik gaan smeren met bepanthen of calendula (dun laagje, maar goed insmeren)

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:59

Chantaliiejj: Dit ziet er niet goed uit. Ik zou even naar de huisarts gaan en anders je laten doorsturen naar een dermatoloog! Dit ziet er uit als een schimmelinfectie (ringworm). Ik heb dat ook een keertje gehad, dus weet hoe het er uit ziet. Jeukt het ook als een gek?

Je kan er last van krijgen als je weerstand wat minder is. Je ziet dat het zich naar buiten uitbreidt in een kring en dat het in het midden dan weer aan het genezen is. Je gaat nu het weekend in dus je kan ook alvast bij de drogist een zalfje halen tegen voetschimmel. Baat het niet schaad het niet ;) Succes ermee. Ik hoop dat je snel kan genieten van je tattoo.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:22

ik smeer het in met bepanthen zalf.
heb vanmiddag de dokter gebeld die zij dat ik me voet in een badje moes doen soda er in 2 x per dag ik hoop dat het helpt.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:20

phaser schreef:
@ Chantaliiejj;

Kan het zijn dat je voet gezwollen is?
(oorzaak maakt op zich niet uit hoor) maar ik zie het niet duidelijk op de foto.

Een zwelling van de voet kan de oorzaak zijn van die schijnbaar heel droge plekken. Je huid kan daardoor barsten.

Ik zou er voorlopig zalf op doen die hydrateert. Het lijkt mij niet open dus ik zou het hiermee voorlopig behandelen.

Als je dan kan zeggen of je voet gezwollen zijn of niet, kunnen we verder kijken.

hij is niet opgezwollen de doker zij dat ik het in een badje moet doen met Soda ik hoop dat het help. gebruik het nu een dag maar natuurlijk is het niet binnen 1 dag over ga maandag een week een ponykamp begelijden daar ga ik natuurlijk niet 2 keer per dag met een badje met Soda zitten

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:20

shantal schreef:
Chantaliiejj schreef:

het ziet er uit als eczeem plekken of je heb niet tegen het spul gekunt waar je mee ingesmeerd heb

ik zal ff langs de dokter gaan voor een zalfje ertegen

Ik heb wel een huid die tege weinig zalfjes kan.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 15:24

Weten jullie toevallig ook of er mensen hier op bokt zitten die letters kunnen ontwerpen voor tattoo's?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:57

Ik zag net dat er in september een conventie is in Assen, lijk me leuk om eens een kijkje te gaan nemen. Kan ik dan ook mooi wat werken van mensen bekijken etc. :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:09

Chantaliiejj schreef:

Morgen ga ik een week een ponykamp begelijden kan ik de hele week sokken aan ?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:22

Chantaliiejj schreef:
Chantaliiejj schreef:

Morgen ga ik een week een ponykamp begelijden kan ik de hele week sokken aan ?

Heb je vet gaas? Dan zou ik dat er eerst op doen en dan pas je sok. En uitkijken dat je niet erg veel zweet!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:24

Dat ziet er niet best uit Chantalliej. Ga even mee langs de tattooshop ook. Ik vind het op schimmel lijken, maar het kan natuurlijk van alles zijn. Pas op dat het niet gaat ontsteken, want het is al aardig rood.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:06

Heb de dokter al gebeld ze zijden dat ik 2 keer per dag in een badje met Soda moet doen maar ik ga morgen een week op een ponykamp helpen kan ik dan sokken aan de helen week vraag ik me af ga nog wel een keer terug naar de tattoo shop

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:58

het komt dichterbij en dichterbij. ik wil al zo lang een en meer tattoeages en ik weet nu bijna helemaal zeker wat ik er in wil en waar. ik twijfel alleen nog of het mijn linker of mijn rechter arm gaat worden waar de halve sleeve op plaats gaat vinden.
mijn rechter arm is net zoals bij veel mensen iets gespierder en dikker dan mijn linker en daarom denk ik ook meer geschikt.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 00:52

ciska_sando schreef:
het komt dichterbij en dichterbij. ik wil al zo lang een en meer tattoeages en ik weet nu bijna helemaal zeker wat ik er in wil en waar. ik twijfel alleen nog of het mijn linker of mijn rechter arm gaat worden waar de halve sleeve op plaats gaat vinden.
mijn rechter arm is net zoals bij veel mensen iets gespierder en dikker dan mijn linker en daarom denk ik ook meer geschikt.

Ik heb gekozen voor mijn linkerarm, omdat dit correspondeert met de rechter hersenhelft, daar waar gevoel en emotie vandaan komt :)
Maar goed tzt is mijn rechterarm ook gewoon aan de beurt hoor ;)