Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__laura schreef:In de gebruiksaanwijzing staat inderdaad niet dat het permanent is maar aan de vele reacties te lezen is het bij de meeste mensen die een pro behandeling gehad hebben ook alles behalve permanent, alleen zijn zij een pakje meer geld kwijt.
Maar goed, ik ga er verder niet op reageren, zoals zoveel anderen al zeiden spreek je toch alleen voor je eigen winkel dus een echte discussie kan je dit niet noemen.
Dobel schreef:Als dat permanent ontharen toch zo goed zou werken he waarom zijn er dan maar zo weinig mensen die hier gebruik van maken. Ik bedoel als ik van een vriendin hoor dat het echt werkt en altijd weg blijft zou ik zeker gaan. Helaas heb ik zon iemand nog nooit gesproken. (ook een jaar nadat het gebeurd is)
GamblersCup schreef:Effectiever op korte termijn moet dat zijn. En duurder. En met meer risico. Daarom ben ik daar nooit aan begonnen. Ook daar heb ik nog nooit echt positieve dingen over gehoord na een complete behandeling. IPL is te betalen, daarom probeer ik het uit.
Sky_As, wat is jouw probleem dat je zo "tekeergaat" wat betreft janderegelaa en pulzzz? Zeker terwijl je er zelf absoluut geen ervaring mee hebt. Tot nu toe heeft ie wel gelijk gehad. En als er steeds dezelfde vragen komen... met hetzelfde antwoord (te lang of te kort tussen de haarfases) dan is het logisch dat er steeds hetzelfde antwoord komt. Ik geloof ook zeker dat het bij vele salons niet helemaal juist gehanteerd wordt. Ten eerste omdat ik flink rondgebeld heb voordat ik bij deze terechtkwam, ten tweede omdat het érg makkelijk is om in je salon met IPL te beginnen zondar dat je een uitgebreide instructie/cursus krijgt hoe het nou precies zit.
Ik ben (uiteraard!) zo positief omdat ik net begonnen ben, bij de eerste sessie al mega verschil zag, en daardoor natuurlijk erg enthousiast ben (eindelijk iets wat werkt, zónder irritatie etc!). Waarop janderegelaa me hier in het topic nog even met beide beentjes op de grond zette door te melden dat er weer een fase komt waarbij het erger lijkt dan ervoor
Sky_As schreef:Alleen is het wel vreemd natuurlijk.
Sky_As schreef:Mijn reactie is alleen: " waar blijft de rest met hun positieve reacties op pulzzz"