Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Esther

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:01

huh? waarom niet?

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:02

op zich wel logisch, maar als TS nu bij de mods aangeeft dat zij er geen problemen mee heeft als ze onherkenbaar is gemaakt?
beetje vreemd als de TS dat neit zelf kan bepalen.
mag je de foto's anders niet in dit topic zetten? (in overleg met TS uiteraard ;) )

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:04

Maar TS haar zus zit ook op bokt dus dan zou haar zus dat toch ook kunnen zien en alles?

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:06

*Stille meelezer*
En als ze zelf een topic aanmaakt (of mag dat niet met een SA)?
TS moet het er natuurlijk wel mee eens zijn!

En TS, je doet het geweldig, je brief is goed en het gaat je lukken om alles op te lossen!

@doerakje: D'r zus weet het toch al?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:07

Ja maar als je foto's van iemand plaatst kan iedereen er achter komen wie het is...

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:09

Daarom moet TS het er ook mee eens zijn ;)

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:10

En TS der zus dan ook neem ik aan?

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:10

Jep, zij ook.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:11

_Caitje__ schreef:
Daarom moet TS het er ook mee eens zijn ;)

Maar dan kan ze net zo goed onder haar eigen naam posten.
Daarom heeft ze dat SA.

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:15

Ik heb het idee dat ze niet veel bokkers kent en als d'r naam er niet bij staat...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:22

Wat mij betreft moet je gewoon die foto's niet op i-net zetten. TS heeft zeer uitgebreid en intiem haar verhaal gedaan en als iemand haar herkent weet diegene ook meteen alles. Je moet alleen (herkenbaar) op internet zetten wat je hele dorp ook mag weten, daar vind ik dit nou niet echt onder vallen..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:43

Nee wat mij betreft ook niet onder haar eigen naam.
Ongetwijfeld zal H_nalantha of E_Nalantha erin reageren en kan iedereen als nog weten wie TS is.

Zou het uit voorzorg niet doen zegmaar, maar pas als TS ook haar eigen naam kenbaar wilt maken in dit topic.
Maar ze reageerd niet voor niets met SA :D.

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:10

Wat vonden je ouders van de brief TS?

En indd TS heeft een schaduwaccount gemaakt en aangevraagt! ;) dus zal ze dr eigen ook niet snel herkenbaar maken! ;)

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:45

ben ook een stille meelezer.
TS; vreselijk wat jij hebt meegemaakt zeg! Ik vind het echt heel knap dat je al zo ver bent gekomen om een brief te schrijven. Je moeder zal heus niet boos zijn, of in ieder geval niet op jou. Misschien op zichzelf, omdat ze baalt dat ze het niet heeft gezien aan jou, maar ze zal heus niet boos zijn op jou. Waarom zou ze?? Je hebt niets verkeerd gedaan. Dat is juist het hele probleem. Wat jij hebt meegemaakt kan niemand verwoorden en daar kan niemand boos op worden! Dus dat komt heus wel goed! Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.. vreselijk dat je dit allemaal moet doormaken!
Heel veel sterkte, en als je iets kwijt wil, kun je me altijd pben (je hebt natuurlijk niets aan mij, heb niets meegemaakt, maar toch als je iets kwijt wil aan een compleet onbekende ;) )
Heel veel sterkte!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:48

carr_friesje schreef:
op zich wel logisch, maar als TS nu bij de mods aangeeft dat zij er geen problemen mee heeft als ze onherkenbaar is gemaakt?
beetje vreemd als de TS dat neit zelf kan bepalen.
mag je de foto's anders niet in dit topic zetten? (in overleg met TS uiteraard ;) )

Wanneer er een Sa aangemaakt mocht worden dan mag dat alleen voor dit probleem en niet gebruikt worden voor andere dingen. Anders had het net zo goed gewoon onder de normale gebruikersnaam gedaan worden. Waarschijnlijk is het dus geen probleem als de normale username gebruikt zou zijn ;)
Hoewel dat natuurlijk geen slimme actie zou zijn omdat er toch altijd wel bokkers zijn die dan 1+1=2 doen en weten welke gebruiker er schuil gaat achter dit SA.

Voor de TS, ik wens je veel strekte en wijsheid toe.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:58

en niet alleen bokkers. bokt is openbaar dus zoiets is dan snel de hele wereld over. en die is klein hoor in zulke gevallen. niks geen foto's dus, ook niet onherkenbaar gemaakt of via iemands anders account.

TS: volhouden hoor, je bent er bijna met die brief.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:00

Ik snap de beslissing van de moderators ook hoor, ben het ook met ze eens maar de TS en ik hadden er niet zo bij nagedacht.. :o
Erg jammer want ze was best trots op de foto's.. Maar haar veiligheid is belangrijker. :j

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 22:24

Ik heb net de GGD gemaild, dat ik niet meer kom.. en ik ook niet naar Dimence wil...

Kreeg een mailtje (niet van de GGD, daar hoor ik al een week niks van) met dingen erin die me echt vreselijk veel pijn doen..
Wil er niet teveel over op internet zetten, omdat ik weet dat ik niet gelogen heb en het een misverstand is, maar pijn doet het wel ;(

Maar met de GGD wil ik dus niks meer te maken hebben...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:54

Hm balen zeg, gaan ze je nu verwijten dat het klets zou zijn? Sommige mensen...:(

Wanneer wilde je je moeder die brief gaan geven?

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:55

meid, je moet de moed niet laten zakken door dat mailtje hoor! als je die brief hebt gegeven kunnen je ouders je ook steunen, als je aan hun dat mailtje laat lezen kunnen ze je misschien wel helpen...
van de GGD is je eigen keus, ik denk dat het opzich wel een goede keus is maar daar kunnen wij niet maar alleen jij over oordelen.. ;)
kop op, het lukt je wel ;)

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:17

Meid nogmaals :(:) Mijn PB staat altijd voor je open!

Ook, hier kan je terecht.. mijn vader gaat binnekort op vakantie, dus dan staat zijn huis leeg. Dan kan je wel komen..

Ik woon vlakbij Hannah (H_Nalanta)

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:35

Ik lees ook al een tijdje mee en wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!
Vind dat je je hier heel dapper doorheen vecht en het is super dat je nu probeert om alles weer een beetje op orde te krijgen!
Die brief moet je echt aan je moeder geven hoor! juist omdat je nu het vertrouwen in de instanties kwijt bent, moet je iemand hebben die je steunt! En dat zullen je ouders echt wel doen hoor! Ze zullen zeker niet boos op je worden, want jij kan hier tenslotte niks aan doen!

Veder wil ik ook H_Nalanta een hele grote pluim geven, dat ts lekker een paar dagen bij jou tot rust kan komen! Echt top! +:)+

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:36

blue_kim schreef:
Ik lees ook al een tijdje mee en wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!
Vind dat je je hier heel dapper doorheen vecht en het is super dat je nu probeert om alles weer een beetje op orde te krijgen!
Die brief moet je echt aan je moeder geven hoor! juist omdat je nu het vertrouwen in de instanties kwijt bent, moet je iemand hebben die je steunt! En dat zullen je ouders echt wel doen hoor! Ze zullen zeker niet boos op je worden, want jij kan hier tenslotte niks aan doen!

Veder wil ik ook H_Nalanta een hele grote pluim geven, dat ts lekker een paar dagen bij jou tot rust kan komen! Echt top! +:)+

Daar ben ik volkomen mee eens! *D

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 16:25

Ik ben weer thuis :)
Bedankt Hannah!

Om jullie ook even op de hoogte te houden van alles wat gebeurd;
Vondt het raar dat ik helemaal niks meer hoorde van de GGD, en nou éindelijk na een week weet ik dat ik geen hulp meer hoef te verwachten.. Fijn dat ze contact met mij opnemen..

Maarja ik zei al dat ik geen hulp meer hoef.
Ik ga gewoon zo door, en zie wel hoe lang ik het nog volhoud zo...

Niet lang iig..

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:28

Ga vandaag alstjeblieft de brief aan je moeder geven, dan verandert er zo snel mogelijk iets. :(:)