Ninita schreef:Welke flessen heb je geprobeerd? Milan wilde namelijk ook alleen maar de Dr. Brown en geen andere.
Vanaf een maand of 6 kun je anders ook een tuitbeker gaan proberen, als ze echt niet wil.
En als jij nou eens een hele dag weg gaat? Dan 'moet' ze wel.
avent, tommee tippee, difrax, eigen merk etos met platte speen, nuby.
hele dag weg durf ik niet met dit weer. als ze dan weigert te drinken droogt ze snel uit. als het nou winter was geweest had ik het misschien gewaagd, al stuit het me wel tegen de borst.
susan, tessa slaapt net als marinde zo'n 11 uur achter elkaar in de nacht. overdag dus enkel 2 of max 3 hazenslaapjes van 20 minuten. tegenwoordig maakt het ook niet meer uit of ik ga wandelen ofzo, zelfs dan slaapt ze niet of maar heel kort.
anke, gefeliciteerd met jullie halfjaar-jubilieum! 
pff, voel me zooo'n slechte moeder. de hele dag kan ik al wel janken. dat gekloot met het weigeren van de fles zorgt bij zowel mij als tessa voor enorm veel stress. zoveel stress dat we vandaag ook nog eens niet kunnen genieten van de borst allebei.
daar komt bij dat ze overdag dus nauwelijks slaapt en eigenlijk alleen maar entertaint wil worden. ik trek dit niet veel langer denk. ben blij als ik kan gaan werken! kan mijn kont niet keren, want als ik buiten beeld ben gaat het luchtalarm af.
mijn moeder vindt dat ik haar maar gerust een paar uur moet laten brullen, want ze is me vast aan het uitproberen. zal allemaal best, maar dat kan ik dus echt niet en vind ik totaal niet nodig. ze mag best even brullen, maar langer dan 20 minuten heb ik haar nog nooit laten huilen.
maar goed, zit er dus ff flink doorheen en weet niet hoe ik het allemaal moet gaan doen als ik over 4 weken moet gaan werken. vind eigenlijk ook nog eens dat ik niet mag zeuren omdat veel mensen al moeten werken als hun kleintje 12 weken oud is en ik ga werken als tessa 23 weken oud is.