Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:54

Hoi!
Ik meld me ook even in dit topic!

Ik wil al heel lang (clip-in) extensions. Heb opzich prima haar, maar zou het graag net ff wat langer willen (cm of 10/15) en ook vooral meer volume.
Nu zou ik ook graag echt mensenhaar hebben, en in Nederland lijkt het wel onbetaalbaar ... %)

Nu kwam ik achter deze site, 120 grams echt haar (10 wefts/matten van verschillende maten voor over het hele hoofd) omgerekend voor maar 79,- euro. Geen verzendkosten, ook niet naar europa :+

Nu wil ik het heel graag gaan doen, hoor alleen maar positieve verhalen. Kwaliteit zou buiten gewoon zijn , zeker voor die prijs...

Alleen ben ik bang dat ik het misschien helemaal niet vaak in doe. Ik heb nu 1 mat, die is redelijk dik omdat het er maar 1 is en hij is veel te breed voor m'n hoofd. + Het is synthetisch dus ik kan het niet krullen (en daarvoor wil ik het graag)..... en daarom draag ik hem nooitl.
Wat is jullie tip?

De site waar het om gaat is deze: http://www.luxyhairextensions.com/

Voorbeeldfoto:
Afbeelding
Afbeelding

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:19

Focussed schreef:
Hoi!
Ik meld me ook even in dit topic!

Ik wil al heel lang (clip-in) extensions. Heb opzich prima haar, maar zou het graag net ff wat langer willen (cm of 10/15) en ook vooral meer volume.
Nu zou ik ook graag echt mensenhaar hebben, en in Nederland lijkt het wel onbetaalbaar ... %)

Nu kwam ik achter deze site, 120 grams echt haar (10 wefts/matten van verschillende maten voor over het hele hoofd) omgerekend voor maar 79,- euro. Geen verzendkosten, ook niet naar europa :+

Nu wil ik het heel graag gaan doen, hoor alleen maar positieve verhalen. Kwaliteit zou buiten gewoon zijn , zeker voor die prijs...

Alleen ben ik bang dat ik het misschien helemaal niet vaak in doe. Ik heb nu 1 mat, die is redelijk dik omdat het er maar 1 is en hij is veel te breed voor m'n hoofd. + Het is synthetisch dus ik kan het niet krullen (en daarvoor wil ik het graag)..... en daarom draag ik hem nooitl.
Wat is jullie tip?

De site waar het om gaat is deze: http://www.luxyhairextensions.com/

Als ik jou was zou ik wel altijd voorzichtig zijn met site's en vooral uit het buitenland.
1 Matje is echt te weinig, ookal is het dik vind ik. (Vooral als je ook verdikking wil)
Ik zelf heb ook clip ins en was er erg tevreden over op het haar na, mijn haar was héel slecht.
Ik heb het gekocht in Tilburg bij Yoshhair voor 75,- ofzo.

Maar ik ga nu toch over op vaste extensions, omdat ik permanent lang haar wil!
Als je zo af en toe een keer wat langer haar wil (elke dag kan natuurlijk ook) dan zijn clip ins een super oplossing!

Liins

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:31

Ik heb gelukkig heel erg dun haar waardoor ik eigenlijk niet veel nodig heb qua verlening/volume.. scheelt een hoop, vriendin van me heeft een keer mijn clip ins in gehad (3 banen: een breede aan de bovenkant een iets minder brede bij de oren en eentje aan de onderkant van je hoofd..)

voor mij was dit echt top! precies mijn eigen dikte, bij haar was het net of de kat eraan had gevreten :=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:35

xSOULSISTER: Ik ben bij sites (zeker uit het buitenland) heel kritisch, maar deze schijnt echt super goed te zijn. Ook op YouTube alleen maar positieve reviews, en in Amerika schijnt dit echt HET bedrijf te zijn waar je je extensions moet halen...

Mijn haar is opzich wel mooi qua lengte (stijl komt het net onder m'n borst), maar ik zou vooral meer volume willen:
Afbeelding

Liins: Ik heb dus ook dun haar, dus jij adviseert ook niet te dikke extensions te nemen? Ik kan kiezen tussen 120 grams (dun tot normaal haar) of 160 (normaal tot dik).

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:28

Nu jij die site van luxyextensions er op hebt gezet wil ik ze ook:')
Moet ik echt niet doen, daar gaat mn geld. Maar ze zien er zo mooi uit :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:56

Undefined schreef:
Nu jij die site van luxyextensions er op hebt gezet wil ik ze ook:')
Moet ik echt niet doen, daar gaat mn geld. Maar ze zien er zo mooi uit :+

:') 79,- maakt het ook ZOOO SUPER aantrekkelijk he om het te doen
ik heb mezelf 2 dagen bedenktijd gegeven, als ik het morgen nog graag wil dan ga ik het doen :))

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:08

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:09

Kana schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=voAnuW1AllA

Dit is met Luxy Hair extensions. Kom ik toch weer in de verleiding... Ik was alleen steeds te panisch met mijn vorige dat iedereen de clipjes zou zien steeds. :+

Ik heb alles van dat kanaal bekeken inmiddels (al 3 x :o ) en ik zit enkel te kwijlen, niet normaal :')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:23

hey

ik heb een vraagje ik heb hier extentions liggen van synthetische haren. ze blijven op zich wel redelijk netjes als je ze echt goed verzorgt,maar als je ze op een dag even in heb dan gaan ze meer als dread locks zitten en je ziet mijn eigen haar er heel erg boven op liggen tot dat je het weer kamt dan valt het ietsjes minder op niet veel

nu wil ik kijken voor andere waarbij ik dit dus niet heb , wat zouden jullie mijn aanraden ik wil een lengte van 30 a 40 cm ik weet niet wat mooier zou zijn matten of plukjes?
ik heb zelf dan me tdat andere haar matten gehad wat via een rubber laagje erin werd gezet
ik wil ook dat het langer kan blijven zitten dus niet dat ik elke maand hem weer moet verzetten

dus wie weet er een passende extention voor mij die niet al te duur zijn

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:05

Focussed schreef:
Liins: Ik heb dus ook dun haar, dus jij adviseert ook niet te dikke extensions te nemen? Ik kan kiezen tussen 120 grams (dun tot normaal haar) of 160 (normaal tot dik).

Dan zou ik voor 120grams gaan....
Ik heb toen idd rond de 160gram gehad, en het zag er zó stom uit... :d

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:32

Liins schreef:
Focussed schreef:

Dan zou ik voor 120grams gaan....
Ik heb toen idd rond de 160gram gehad, en het zag er zó stom uit... :d

Oke ga ik voor de 120! Ik heb opzich ook meer haar aan de onderkant dan aan de bovenkant (vraag me niet waarom, maar het haar op m'n kruin is beduidend dunner en minder dan vanaf m'n oren %) ) dus anders krijg ik al helemaal zo'n driehoekshoofd (met boven weinig en onder heel veel haar) :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:24

Neeee ik heb mn zinnen gezet op de 160 gram :')
Die zijn best wel veel duurder :( 100 euries

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:31

Nee joh gekkie! Die is maar €20,- duurder dan de 120 grams!
€100,- precies is die ($140)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:38

20 euro is best veel als je niet zoveel verdient :')

Ik wilde eerst een weft kopen en dan zelf naaien, maar dit haar lijkt me van zon goede kwaliteit!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:07

Zon weave, waar kan je die het beste kopen? Via internet of in een winkel, iemand suggesties?
En kan je die zelf innaaien of kan je dat ook laten doen..
Sorry weet er namelijk niet zo veel ove3r, leek me alleen makkelijker dan clips-in..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:20

Je kunt ze in van die toko's kopen, maar ook via internet.
Ik had er laatst 1 gevonden van 140 cm lang, 45 euro (wel in het buitenland).
Maar ik wil graag dubbelwefted maken dan, met mijn berekeningen was hij dan nog zon 40 cm te kort :+
Je kunt er clipjes op maken, maar volgens mij ook in laten naaien.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:45

ik vind die luxury er wel heel mooi uit zien!! ben benieuwd, wil iemand ze bestellen? Die foxyloxs werden ook heeel goed aangeprezen maar heb nog nooit zulk crap spul gehad zeg.. heb nu een setje haar maar dat is toch iets mindere kwaliteit, wil die houden voor krullen!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:48

babydolll schreef:
ik vind die luxury er wel heel mooi uit zien!! ben benieuwd, wil iemand ze bestellen? Die foxyloxs werden ook heeel goed aangeprezen maar heb nog nooit zulk crap spul gehad zeg.. heb nu een setje haar maar dat is toch iets mindere kwaliteit, wil die houden voor krullen!

Las op internet dat Luxy een stuk beter is dan Foxy :j
Ik ga ze denk ik bestellen :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:51

ik heb voor woensdag een afspraak gemaakt bij nikita du sben benieuwd ik kreeg de site via een bokker van hier die ze ook heeft , zij is der super tevrede mee

dus ik hoop ook woensdag er erg tevrede over te wezen

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:51

Focussed schreef:
babydolll schreef:

Las op internet dat Luxy een stuk beter is dan Foxy :j
Ik ga ze denk ik bestellen :j

mmm, dan durf ik het wel aan denk ik! is best een koopje, die ik nu heb waren 60 euro en prima hoor! maar gewoon niet wat ik wil voor elke dag..
jij neemt denk ik ook nummer 6, chesnut brown?
Laatst bijgewerkt door babydolll op 01-11-10 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:55

heeft er iemand krullend droog haar,en ervaringen met extensions matten die ook gekruld zijn, vind het moeilijk om de goede krul te vinden

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:58

ik heb (kort) droog haar met slag, en als de krullen in de extensions te grof of juist te fijn zijn, dan krul ik ze zelf met de krultang tot ze voor mij de goede maat krul hebben :Y)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:20

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:27

Focussed schreef:
babydolll:
Nee ik neem Chocolate Brown! Heb nu vrij donker haar (recent fotootje: http://94.100.120.77/1120700001-1120750 ... naP_1.jpeg ) dus denk dat die beter bij mijn haarkleur past!

gaat idd beter passen! ben erg benieuwd..twijfel nog want die foxyloxs waren ook 100 eurie en die heb ik na 2 weken weggegooid ofzo :o

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:56

hoi.
Ik wilde altijd heel graag extansions. Maar aangezien ik daar het geld niet voor heb zij mijn buurmeisje die een weave in kan zetten dat ik dat moest nemen. Alleen ik heb halflang blond haar. Het is de laatste jaren dunner geworden vanwege mijn exceem op mijn hoofdhuid. ik wil graag weer wat voller en langere bos haar. Ik heb nu zelf een slag. Weten jullie misschien iets? Tips of juist een afrader. Ik ben nog steeds aan het twijfelen..