Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Kan je het niet mengen met water en het dan op je hoofd sprayen? Dus flink schudden, anders mengt het niet en dan sprayen waar het moet zitten? (goed wegvegen op ongewenste plaatsen)
Hoe is de ervaring van mensen met gevoelige ogen? Ik moet het nog steeds gaan halen, maar ik heb hele droge en gevoelige ogen en ben een beetje bang dat ik daar dan last van ga krijgen als ik íéts te veel gebruik
maatje31 schreef:o mss was het wel geen wonderolie dan, was een spulletje waarbij je wimpers gaan groeien. ze hadden diverse porducten geprobeerd en en was geen groei geconstateerd....weet niet welke producten precies. is wel terug te vinden op de site denk ik
em_papillon schreef:Haha ja opeens 4 wenkbrauwen ofzo
Ik zal aan je denken vanavond! haha.
Goed plan met sponsje. Ga ik ook zo doen denk ik en met badmuts en handdoek over mn kussen voor de zekerheid
Elan schreef:em_papillon schreef:Haha ja opeens 4 wenkbrauwen ofzo
Ik zal aan je denken vanavond! haha.
Goed plan met sponsje. Ga ik ook zo doen denk ik en met badmuts en handdoek over mn kussen voor de zekerheid
En? Is t wat gelukt? Viel nog niet mee, erg dik goedje. Heb op een bordje een snipje!! water toegevoegd en zo ging t stukken beter. De badmuts zit niet geweldig, mja. Zo de wenkbrauwen insmeren en slapen... *duimt*
Elan schreef:En? Is t wat gelukt? Viel nog niet mee, erg dik goedje. Heb op een bordje een snipje!! water toegevoegd en zo ging t stukken beter. De badmuts zit niet geweldig, mja. Zo de wenkbrauwen insmeren en slapen... *duimt*