Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:21

Wat ik me dan afvraag, hier zijn zoveel goeie ervaringen met wonderolie, hoezo zou het volgens Kassa niet werken??
Hoe hebben ze het getest, en waar bv??

Cubone

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:28

Ik ga zo in bad en het dan in mn haar smeren :D Moet er morgen weer vroeg uit dus dan kan het even inwerken.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:35

BrittKitt schreef:
Kan je het niet mengen met water en het dan op je hoofd sprayen? Dus flink schudden, anders mengt het niet en dan sprayen waar het moet zitten? (goed wegvegen op ongewenste plaatsen :') )

Hoe is de ervaring van mensen met gevoelige ogen? Ik moet het nog steeds gaan halen, maar ik heb hele droge en gevoelige ogen en ben een beetje bang dat ik daar dan last van ga krijgen als ik íéts te veel gebruik :+

Ik heb ook gevoelige ogen. Ik smeer het heeeel licht, dus topje van wattenstaafje en die dan helemaal afsmeren en dan verdelen op 2 ogen.
Ik krijg in het begin wel beetje prikkerig/branderig gevoel.. maar dat is zo weinig dat je het geen pijn kan noemen. En omdat je daarna gaat slapen en je ogen dicht hebt voel ik het niet meer :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:41

Laatst bijgewerkt door xkimmx op 04-05-10 19:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:46

o mss was het wel geen wonderolie dan, was een spulletje waarbij je wimpers gaan groeien. ze hadden diverse porducten geprobeerd en en was geen groei geconstateerd....weet niet welke producten precies. is wel terug te vinden op de site denk ik

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 20:00

maatje31 schreef:
o mss was het wel geen wonderolie dan, was een spulletje waarbij je wimpers gaan groeien. ze hadden diverse porducten geprobeerd en en was geen groei geconstateerd....weet niet welke producten precies. is wel terug te vinden op de site denk ik

Er zijn geen uitzendingen over deze producten en ze proberen geen dingen uit naast het TV programma, dus Kassa heeft dit niet getest :) .

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:45

Gelukkig maar. :D

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:05

nou geloof mij het is er wel geweest hoor!!! ben gekke gerrie niet :+ ......en de wimpers van het testpersoneel waren niet gegroeid!!! :P
weet heus wel wat ik zie en waar ik naar kijk :Y)

drm meld ik het ook even :wave:

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 22:08

Ik weet wel dat er zo'n test was gedaan door Editie NL, maar zeker niet door Kassa. Er is bij Kassa wel een mascaratest gedaan, misschien dat je daarmee in de war bent?

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:11

Ik hou dit topic even in de gaten. Ik ben benieuwd of het op je hoofdhaar ook werkt. :D

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:30

weet zeker dat het ging om een groeimiddel...moest er nog zo om lachen omdat wij mensen alles geloven wat ons wordt voorgespiegeld en wat we graag willen geloven (zie tellsell) haha tegenwoordig heb je ook een zalf die je snachts opsmeert en sochtends ben je slanker geworden en dat tijdens je slaap!!!...yeah right

zie ook bv shampoo voor lang haar..alsof die shampoo weet dat je haar lang is......

te leuk dit soort reclames

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 22:33

Haha ja, maar vaak beloven ze ook helemaal niks.
Bijv. op dat L'Oreal wimperserum staat:
"80% van de vrouwen vond haar wimpers voller en langer lijken"
LIJKEN is niet dat ze ook echt langer ZIJN _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:03

Ja sommige mensen geloven alles wat ze graag zien.
Ik denk dat ik morgen ook maar even naar de Etos ga, daar is het wel te koop toch?
De fabrikant zal wel denken haha, spulletje loopt goed ineens :)!!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:05

Als je het mengt met een aftreksel (sterke thee) van notenbladeren (walnoten is het makkelijkst) maak je je wimpers meteen ook donkerder.

Denk er wel aan dat je wimpers zo vetter worden en dat mascara minder goed blijft zitten.

Ik had dit járen terug al uit zo'n ouderwets vrouwenblaadje (jaren 60 ofzo :P ) Heb het heel lang gebruikt, maar ben dr mee gestop toen ik een vriendje kreeg, vond het zo'n geklieder 's nachts :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:41

em_papillon schreef:
Haha ja opeens 4 wenkbrauwen ofzo :P

Ik zal aan je denken vanavond! haha.
Goed plan met sponsje. Ga ik ook zo doen denk ik en met badmuts en handdoek over mn kussen voor de zekerheid :)

En? Is t wat gelukt? Viel nog niet mee, erg dik goedje. Heb op een bordje een snipje!! water toegevoegd en zo ging t stukken beter. De badmuts zit niet geweldig, mja. Zo de wenkbrauwen insmeren en slapen... *duimt*

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:52

Ik had het laatst gevraagd bij de Etos maar ze hadden het niet..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 01:51

Elan schreef:
em_papillon schreef:
Haha ja opeens 4 wenkbrauwen ofzo :P

Ik zal aan je denken vanavond! haha.
Goed plan met sponsje. Ga ik ook zo doen denk ik en met badmuts en handdoek over mn kussen voor de zekerheid :)

En? Is t wat gelukt? Viel nog niet mee, erg dik goedje. Heb op een bordje een snipje!! water toegevoegd en zo ging t stukken beter. De badmuts zit niet geweldig, mja. Zo de wenkbrauwen insmeren en slapen... *duimt*

Ik heb het er ondertussen ook inzitten. Had het wel goed verdund :+ Volgende keer mag dat wel iets minder. Ik heb nu een (los)knotje met daaroverheen een badmuts, dan een speciale handoek om je haar in te drogen er om heen en nog een handdoek op mijn deken :D Moet goed gaan toch?

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:56

Gefeliciteerd Focussed! :D

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:22

M_ariskaa schreef:
Gefeliciteerd Focussed! :D

wat scherp!!!!
t was mij nieteens opgevallen
maar idd van harte Focussed

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:26

Fijne verjaardag!!
Morgen ga ik de stad in, hoop dat ik ook een flesje kan vinden :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:35

Gefeliciteerd!

Ben heel benieuwd of het werkt in je haar Horsii_mine. :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:48

Nou het is in ieder geval echt heeeeeel vies! Bah!
Heb het vanochtend 3 keer gewassen voor ik die vettigheid er weer uit had :') Ga het morgen weer doen en dan zondag weer :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:18

http://projectblog123.blogspot.com/

Morgen om 7.00 gaat het eerste artikel van mijn blog online en daarna elke dag om dezelfde tijd. Te zijner tijd zal er ook een review van de wonderolie komen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 07:56

Horsii_mine; kijk dat zijn de echte volhouders :Y)
Maar bij hoofdhaar lijkt het me wel moeilijker om te zien of ze ook echt langer zijn geworden?

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 09:45

Elan schreef:

Haha ja gelukt hoor! Ik heb het niet gemengd :P Heb gewoon een wattenschijfje gepakt, flesje op zn kop erop, en met dat schijfje geprobeerd mijn hoofdhuid te bereiken :P T is wel dik spul inderdaad.. en vet.. Maar heb niet heel veel gedaan.. jullie?
Ik had ook een los knotje, batmus eromheen en handdoek over mn kussen := wat doen vrouwen zichzelf toch aan...
Ja ik denk niet dat ik dit lang blijf volhouden .. omdat het veel (en stom!) werk is.. en het resultaat wss minimini is. Of het valt niet op.. ik heb op zich ook al lang haar :P Maar wil het nog langer :D
Maar goed.. Mn haar zit er nog op en moest het 2 keer wassen :)
Verder geen bijwerkingen gemerkt :) Had trouwens wel wat dikke oogleedjes door t spul op mn wimpers!