Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annemeik

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:48

Jammer HorseRunner...

Ik loop met een 3kwart broek en een t shirt op het moment.

Heerlijk gelopen overgens, 5 km incl heuveltjes en alleen gewandeld voor de uitkijktoren, verder alles hardgelopen :D

Vrijdag over een week heb ik mijn eerste.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:51

Jammer horserunner! :\ je zal wel lekker balen, ik moet er peroonlijk niet aan denken, nu een blessure krijgen waardoor je niet meer rennen kan. :=

Ik ren inmiddels al weer lekker rond in strakke korte broek :D zeker met dit weer. Ben nog wel op zoek naar een betaalbaar running singlet, maar om nou voor een singletje 30 euro neer te leggen :D

mambobeach: hoe lang deed jij over 10 km? :)

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:19

Oké, ik heb start to run gedownload. Vrijdag ga ik beginnen! Hoop dat ik snel resultaat zie want sinds ik gestopt ben met roken ben ik flink aangekomen! Zagen jullie snel resultaat nadat jullie begonnen waren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:22

Check mijn onderschrift, is vanaf oktober 2009..

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:27

Téringtietjes Angela! 17 (!!) Kilo! Applaus!

Ik ga me zo omkleden en dan even een klein rondje doen. Weer die van 1,5 KM met dat vriendinnetje van me. Eens kijken of we beetje hetzelfde tempo etc. hebben.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:48

Wow angela, wat ontzettend knap van je!!

Ik heb al een heeleboel leuke cadeautjes voor mezelf verzonnen, alleen het afvallen gaat nog niet zo hard O:)
Valt ook wel mee hoor, ben nu twee weken bezig denk ik? En ben al 1,5 kilo afgevallen dus het gaat wel okee :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:10

I did it!!!! :D
5 minuten whoehoe ik ben trots :o
Op naar les 10!!

En 1,5 kilo in 2 weken is echt wel veel hoor :j
Ik ben er al 9 kwijt :)
Nog heeeeeel veel te gaan

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:39

_Saar schreef:
Oké, ik heb start to run gedownload. Vrijdag ga ik beginnen! Hoop dat ik snel resultaat zie want sinds ik gestopt ben met roken ben ik flink aangekomen! Zagen jullie snel resultaat nadat jullie begonnen waren?

dan beginnen we tegelijk :):)

@horserunner; dat klinkt best heftig allemaal :(:)
hopelijk is het snel over :j

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:46

Zo, ben ik weer.

Vriendinnetje zei na 3 meter al "Zullen we pauze houden :Y)"
'Nee, je rent nog maar ff door'. Uiteindelijk heb ik 'r zover gekregen het hele stuk in 1x door te rennen! *\o/* Ik ben trots op ons :D. We hebben redelijk hetzelfde tempo dus dat is fijn :j. Morgen doen we ff niets en dan gaan we vrijdag weer rennen :D.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:31

Hallo dames (en een eventuele heer?)

Aangestoken door jullie topic en het lekkere weer wil ik ook graag gaan hardlopen. Mijn basisconditie is niet geweldig, ik heb matig astma en platvoeten, maar ik heb besloten dat ik dat niet langer als excuus kan gebruiken om het niet te proberen.

Vrijdag ga ik de stad in, op zoek naar betaalbare maar goede running schoenen met motion-control (heb begrepen dat dat van belang is bij overpronatie). Komende maandag start ik met les 1 van start to run, hij staat zelfs al op mijn mp3 ;)

Nu nog een vraagje aan jullie: zijn hier mensen die ook platvoeten hebben en zoja; doen jullie je zooltjes daarvoor ook in je running schoenen?

@Angela: heel veel respect van deze kant voor je prachtige prestatie! Petje af!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:39

Platvoet en z'n vriendjes :+
Goed dat je gaat hardlopen :j. Ik heb geen platvoeten, ik ren op gewone schoenen. Ik zou eerst van die aangemeten dingen doen, maar toen ik las dat teen-landen beter is dan hiellanden en al die schoenen geen nut hebben, heb ik dat maar achterwege gelaten :+

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:40

_Saar schreef:

Ik heb les 7 gelopen, ik zie er nog niks van helaas -O-

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:42

Zo eindelijk de eerste 10 lessen op mn ipod gezet :D
Nu nog even een broek zoeken (lang of 3/4?) en kijken of ik ergens een zak heb in die broek..
Waar laten jullie je mp3/ipod altijd?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:54

In dat shirt van de lidl zit een zakje op de achterkant voor mp3, verder heb ik van vero moda een shirtje met een zakje op de buik, en anders in mijn jas.

Mijn sleutels kan ik dan alleen nergens kwijt, dus die zitten dan op de plek waar dames vaak hun geld bewaren :o

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:00

Bewijsmateriaal :D
Afbeelding

Afbeelding

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:01

Aaaah!
Ik word gek!
Rot ipod... Probeer ik het erop te zetten blijkt het een podcast te zijn, nou geen probleem doe ik het via podcasts.. Zetie alleen mn andere podcasts erop aargg...

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 06:48

Gaaf Antheman :D

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 07:22

Annemeik schreef:
Gaaf Antheman :D

Dank :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:40

Goedemorgen,

Gisteren even een rustdagje gehad en even heerlijk 3 kwartier met de hond gewandeld :j Ik wilde wel, maar ik had een beetje te veel gegeten en dan zou ik te lang moeten wachten voordat ik zou kunnen gaan hardlopen en was het te donker geweest.

Ik ben ook druk met afvallen eigenlijk. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten.
Ik gebruik het Sonja Bakker boek voor de afwisseling, en dus als leidraad en het mannenmenu want het vrouwenmenu is gewoon veel te weinig voor mij :+ En dan nog snaai ik hier en daar nog weleens een extra cracker of boterham en ja ik val wel af, gaat niet heel snel maar het gaat wel :j

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:13

Meen je dat? Vind je SB te weinig?! Ik moest dingen overslaan omdat ik prop en propvol zat. Maar ik eet sowieso slecht in de zin dat ik te weinig eet. Ik heb zelden honger, dus ik kan dagen leven op 1 fruitkick oid. Da's mijn fout, dat gebeurd soms ook. Ik vergeet ook nog wel eens te eten :+.

Vandaag doe ik ook even niets, lekker fanatiek knolhobbelen vanavond & morgen ga ik weer lopen :).

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:14

Leuke foto's AM!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:17

ja ik vind het echt veel en veel te weinig hoor :n
Ik volg nu het mannenmenu dus en zelfs daar moet ik nog dingen bij eten om te voorkomen dat ik niet omval hoor :+
Vooral omdat ik dus best veel sport vraagt mijn lichaam ook om meer en hoewel het afvallen dus niet echt heel snel gaat, ben ik er van overtuigd dat het wel blijvend is :n En ik hoef dus straks niet meer "gewoon" te gaan eten want dat doe ik al ;)
Ik gebruik echt de dagmenu's om gevarieerd te blijven eten en een beetje een houvast te hebben :j

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:18

En ohja: Goedzo AM! Je ziet er nog fit uit op de foto's!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:19

Chantal___ schreef:
En ohja: Goedzo AM! Je ziet er nog fit uit op de foto's!

Eens :j

:+

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:21

SAKKIA schreef:
ja ik vind het echt veel en veel te weinig hoor :n
Ik volg nu het mannenmenu dus en zelfs daar moet ik nog dingen bij eten om te voorkomen dat ik niet omval hoor :+
Vooral omdat ik dus best veel sport vraagt mijn lichaam ook om meer en hoewel het afvallen dus niet echt heel snel gaat, ben ik er van overtuigd dat het wel blijvend is :n En ik hoef dus straks niet meer "gewoon" te gaan eten want dat doe ik al ;)
Ik gebruik echt de dagmenu's om gevarieerd te blijven eten en een beetje een houvast te hebben :j

Dat is wel slim ja :j. Ik weet ook wel dat SB veel te weinig is voor een 'gezonde levenstijl' maar ik krijg zelfs die vrouwenmenutjes niet weg :o.

Ik ontbijtte ook nooit. Nu eet ik 's ochtend 2 cracottes met lichte kaas, 's middags hier op me werk iets gezonds en 's avonds wat mams voorschoteld of wat ik wil als mams iets maakt wat ik niet lust :Y). Tussendoor ook nog 2/3 stuks fruit enmet water drinken heb ik de luxe dat ik dat altijd al heb gedaan. Ik drink zo 3 Liter weg. Ik moet met water meer opletten dat ik niet teveel drink.

Het is nog steeds schijnbaar te weinig wat ik eet, maar ben al blij dat ik ontbijt en lunch en niets oversla :=.