Ik loop met een 3kwart broek en een t shirt op het moment.
Heerlijk gelopen overgens, 5 km incl heuveltjes en alleen gewandeld voor de uitkijktoren, verder alles hardgelopen

Vrijdag over een week heb ik mijn eerste.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

je zal wel lekker balen, ik moet er peroonlijk niet aan denken, nu een blessure krijgen waardoor je niet meer rennen kan. 
zeker met dit weer. Ben nog wel op zoek naar een betaalbaar running singlet, maar om nou voor een singletje 30 euro neer te leggen 

_Saar schreef:Oké, ik heb start to run gedownload. Vrijdag ga ik beginnen! Hoop dat ik snel resultaat zie want sinds ik gestopt ben met roken ben ik flink aangekomen! Zagen jullie snel resultaat nadat jullie begonnen waren?

"
Ik ben trots op ons
. We hebben redelijk hetzelfde tempo dus dat is fijn
. Morgen doen we ff niets en dan gaan we vrijdag weer rennen
. 

. Ik heb geen platvoeten, ik ren op gewone schoenen. Ik zou eerst van die aangemeten dingen doen, maar toen ik las dat teen-landen beter is dan hiellanden en al die schoenen geen nut hebben, heb ik dat maar achterwege gelaten

Ik wilde wel, maar ik had een beetje te veel gegeten en dan zou ik te lang moeten wachten voordat ik zou kunnen gaan hardlopen en was het te donker geweest.
En dan nog snaai ik hier en daar nog weleens een extra cracker of boterham en ja ik val wel af, gaat niet heel snel maar het gaat wel
.
.

En ik hoef dus straks niet meer "gewoon" te gaan eten want dat doe ik al 
SAKKIA schreef:ja ik vind het echt veel en veel te weinig hoor![]()
Ik volg nu het mannenmenu dus en zelfs daar moet ik nog dingen bij eten om te voorkomen dat ik niet omval hoor
Vooral omdat ik dus best veel sport vraagt mijn lichaam ook om meer en hoewel het afvallen dus niet echt heel snel gaat, ben ik er van overtuigd dat het wel blijvend isEn ik hoef dus straks niet meer "gewoon" te gaan eten want dat doe ik al
Ik gebruik echt de dagmenu's om gevarieerd te blijven eten en een beetje een houvast te hebben
. Ik weet ook wel dat SB veel te weinig is voor een 'gezonde levenstijl' maar ik krijg zelfs die vrouwenmenutjes niet weg
.
. Tussendoor ook nog 2/3 stuks fruit enmet water drinken heb ik de luxe dat ik dat altijd al heb gedaan. Ik drink zo 3 Liter weg. Ik moet met water meer opletten dat ik niet teveel drink.
.