BPVS schreef:wie zijn jullie dat je mensen bewust moet maken. Iedereen kan toch voor zichzelf plaatjes googelen?
Dat doen mensen blijkbaar niet, die blijven het maar hebben over 'klompjes cellen'.
Ja, we bestaan allemaal uit cellen, maar ik geloof dat een ziel er al voor de geboorte in zit hoor
Geloof mij; een kind in je buik heeft al een karakter, een karakter kan niet bestaan zonder ziel en echt, ze trappen je soms bont en blauw, reageren op signalen, etc.
Een foetus van 24 weken is niet zomaar te aborteren.
Citaat:
Abortus van 13 weken tot 24 weken zwangerschap
Een zuigcurettage alleen is nu niet meer voldoende. Het kraakbeen van onder andere het hoofdje is gehard tot bot. Tot 24 weken wordt zuigcurettage gecombineerd met het gebruik van een abortustang. Dit gebeurt onder plaatselijke verdoving of als de zwangerschap verder is dan 18 weken onder algehele narcose. Het kindje wordt in de baarmoeder in stukjes gesneden, waarna deze via zuigbuizen naar buiten worden gebracht.
Van mij mogen die 'abortussen' anders plaatsvinden, gewoon via een bevalling. Maar weet je? Het kindje is nog wel even in leven als het eruit komt, zal niet lang in leven blijven zonder hulp nee, maar je zult wel moeten wachten tot het dood gaat. Sja... vraag me af of mensen dat wel beseffen.