Yv_ schreef:Annash, zou het niet een allergische reactie kunnen zijn op de vitamine B? Balen zeg! Juist omdat je helemaal happy was dat het goed ging! Hoop voor je dat dit wel werkt...!
Lijkt me niet, want het gaat juist beter sinds ik vitamine B slik... en mijn oude reinigingsmelk weer gebruik.
Nu nog zien dat alle oude vlekjes verdwijnen,
Reinigingsmelk gebruik ik dan wel weer van het Kruidvat huismerk. Verder gooi ik er zo nu en dan een gezichtsmaskertje op..
. Mijn moeder en ik vinden nivea juist een fijn merk
. Net zoals Dove! Daar heb ik hele fijne body crème en douchecreme van
Heb je net je hele zuurgraad weer netjes gekregen door trouw te Cliniquen, smeer je alles dicht met puur vet
. Dat de mensen die het gebruiken alleen maar dénken dat het werkt en dat het voor het winstpotje van het bedrijf is. Kan die wetenschappers alleen maar gelijk geven, nog geen potje, cremetje, siliconenstrip, slakkentroep of olie die me van de littekentjes af heeft geholpen.. Wél kreeg ik van de vette troep van bio-oil een gigantische puistaanval.
. Maar het litteken op m'n knie (een dikke lap huid over oude huid heen) is helemaal egaal geworden. Gelukkig, zag er vies uit. Nu is het alleen nog een beetje roder dan de rest van de huid
.
... Maargoed, kan zijn dat andere mensen er wel 'baat' bij hebben! 

? ) maar vervolgens wel klagen dat het niet goed werkt. Je kan en moet niet verwachten dat je meteen na een week eruit ziet alsof je nooit een puistje hebt gehad. Met Clinique niet, maar met geen ander product ook niet.