Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:07

Yv_ schreef:
Annash, zou het niet een allergische reactie kunnen zijn op de vitamine B? Balen zeg! Juist omdat je helemaal happy was dat het goed ging! Hoop voor je dat dit wel werkt...!

Lijkt me niet, want het gaat juist beter sinds ik vitamine B slik... en mijn oude reinigingsmelk weer gebruik.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:21

Hier gaat het na 7 weken clinic-gebruik ook wel wat beter. In combi met de dianapil.
Bijna geen puisten, alleen nog wel meeeters :\ Nu nog zien dat alle oude vlekjes verdwijnen,
want dat maakt het dat mijn huid er nog niet echt mooi uitziet. Iemand daar tips voor?

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:03

Hackie schreef:
DarkDreamer schreef:
Ik gebruik op dit moment eigenlijk allemaal Niveau producten en ben daar heel tevreden over. :) Reinigingsmelk gebruik ik dan wel weer van het Kruidvat huismerk. Verder gooi ik er zo nu en dan een gezichtsmaskertje op..

Tot nu toe gaat het steeds beter zo :).

Nivea is echt zooo slecht voor mijn huid, mijn moeder heeft dat trouwens ook, we krijgen er echt uitslag van.

Grappig :+. Mijn moeder en ik vinden nivea juist een fijn merk :P. Net zoals Dove! Daar heb ik hele fijne body crème en douchecreme van :).

Bij mij werkt het dus ook vooralsnog gewoon goed :P.

brendalevita

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:43

@barvrouwke mij helpt bio oil aardig goed,mij littekens worden wel fijner en de rimpels ook,ze zeggen na 3 maand pa verbetering te kunnen garanderen maar bij mij was dat al na 2 week valt te proberen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:39

Ik zou persoonlijk geen bio-oil op m'n gezicht smeren := Heb je net je hele zuurgraad weer netjes gekregen door trouw te Cliniquen, smeer je alles dicht met puur vet := .

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:28

Ik zou ook geen bio-oil gebruiken: gore vette troep. Helemaal als je al een beetje last hebt van meeeters lijkt me dat juist niet goed.

Pssst... Van de week was er een programma op tv, wetenschappelijk onderbouwd, dat al die troep helemaal niet werkt ;). Dat de mensen die het gebruiken alleen maar dénken dat het werkt en dat het voor het winstpotje van het bedrijf is. Kan die wetenschappers alleen maar gelijk geven, nog geen potje, cremetje, siliconenstrip, slakkentroep of olie die me van de littekentjes af heeft geholpen.. Wél kreeg ik van de vette troep van bio-oil een gigantische puistaanval.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:29

Bio-Oil heeft bij mij echt gewerkt. Nu weet ik niet of het aan het smeren ligt of echt aan Bio-Oil hoor :') . Maar het litteken op m'n knie (een dikke lap huid over oude huid heen) is helemaal egaal geworden. Gelukkig, zag er vies uit. Nu is het alleen nog een beetje roder dan de rest van de huid :j .

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:41

@Yv_ en off topic..
Dat is wel toevallig!! Ja, het westland is en blijft ons kent ons..
Maar ik ga naar dr de Vries, ken je die? Of is dat toevallig ook jouw huisarts?
En Moon, is dat van de Moon's van HCW? Zoals full moon en evening moon? Of zit ik er dan naast?

Bio-oil zou ik ook niet op het gezicht smeren, maar idd zoals Focussed zei, op een oud litteken elders lijkt mij geen probleem... baadt het niet schaadt het niet...

@ DarkDreamer, als producten van Dove en Nivea voor jou goed zijn, denk ik dat je wat huid betreft nog niet zoveel mag klagen.
Zijn toch vrij neutrale spullen...

@Yv_ (nu on-topic) :+
Ik begreep ook dat het voornamelijk komt door het lichaam zelf, dus hormonen en stofwisseling. Idd leuk dat wij al die dure parfumeriën draaiende houden....
Maar ik denk wel dat het de hevigheid kan afzwakken.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:46

waarom jeuken sommige puisten -_-?

ik heb nu echt zo;n ondergrondse vuurtoren, en die jeukt me toch een potje!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:59

Pepper1: Als het nog kan, zou ik naar een andere huisarts gaan, naar die Chinees ofzo. De Vries heb ik ook, boerenkinkel wat het is :+! Wat ik eerder heb gepost, heeft hij daadwerkelijk gezegd!
Ja, Moon van Bright Moon geloof ik? Ben niet zo thuis in die connemara's ;)...

Ik heb op mijn knie een groot litteken overgehouden aan een stomme alcoholische actie toen ik 15 was. Ben nu 23 en vanaf het moment dat ik uit de operatie kwam, ben ik aan het plakken, smeren en weet ik het wat geweest. Is nog even groot en dik als toen, alleen de blauwige kleur is wat afgenomen. Maar dat heeft niets te maken gehad met het smeren, dat komt omdat het litteken 'ouder' wordt.. Met de littekentjes op mijn gezicht precies hetzelfde verhaal. Ik ben er ondertussen dus wel van overtuigd dat er geen wondermiddel is, behalve laser, maar dat is zoooo duur! Enige waar bio-oil mij mee heeft geholpen is een giga pukkeluitbarsting :n... Maargoed, kan zijn dat andere mensen er wel 'baat' bij hebben!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:04

Jammer dat jouw litteken er niet op heeft gereageerd! Mijne is gelukkig nagenoeg weg nu, alleen op die rode kleur na dus niet.

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:07

als je bijvoorbeeld ode littekens hebt van puistjes, meer bruine vlekjes, wat raden jullie aan erop te smeren..==

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:08

Bruine vlekken? Bedoel je neit gewoon moedervlekken/sproeten?

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:21

Ik denk dat ze gewoon die donkere vlekken bedoeld die ook na wondjes nog een tijd blijven. Je zou Vitamine E creme of littekencreme van Biodermal kunnen proberen.

Ik heb het vooral bij pukkels of plekjes op mijn kin dat er heel lang donkere vlekjes blijven. Maar ze gaan uiteindelijk wel weg :)

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:24

Ja na puistjes indd als t wondjes zijn geweest ...

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:27

Bio oil op mijn gezicht werkt juist okej,het vette is zo weg en ik heb veel minder meeters dan eerst,ook worden de littekens veel minder zichtbaar,voor een ieder werkt het verschillend :D

Edit ik heb veel verschillende producten gebruikt maar overal hield ik erg grote porieen van,en tegen biodermal kon ik al helemaal niet,ook vichy niet lous wildmer weer wel dat gebruik ik nog steeds.

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:50

Ik was echt heel enthousiast over Clinique maar weet nu even niet of ik er mee door wil gaan...

Na hoelang zagen jullie resultaat? En is het normaal dat je huid na ongeveer 3 weken gebruiken er uitziet als een vulkaan?

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:54

quincy123 schreef:
Ik was echt heel enthousiast over Clinique maar weet nu even niet of ik er mee door wil gaan...

Na hoelang zagen jullie resultaat? En is het normaal dat je huid na ongeveer 3 weken gebruiken er uitziet als een vulkaan?

had ik ook verschrikkelijk zeg! ik ben er meteen mee gestopt! eucerin is super!

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 17:10

Ninla_ schreef:
quincy123 schreef:

Ja dit denk ik de laatste tijd ook wel eens, soms denk ik zit het tussen de oren?
Dan ziet je gezicht er goed uit dan weer minder vooral op mn voorhoofd heb ik weer veel puistjes
én als ik zo ga na denken, volgens mij voor ik het gebruikte had ik dat niet zo erg.
Maar geeft wel een egaal efect dart is super, maar ja !! twijfel ook nog wel haha

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 17:12

Je moet het de tijd geven, het moet ook goed zijn werk doen.n Je kan bij geen 1 merk verwachten dat het binnen 3 weken werkt, er gaat gerust 1/2 maanden overheen voordat het echt mooi is ;)

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 17:19

Ninla_ schreef:
quincy123 schreef:

Waar haal je het als ik vragen mag alleen bij een aphotheek?

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 17:24

Ben ook benieuwd wat Eucerin is en waar het te koop is.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:27

Ik zou als ik jullie was, het eerst nog even laten rusten. Gewoon nog even 1/2 maandjes doordoen en je spulletjes opmaken. Dan pas gaan beslissen of je door wilt of niet. En misschien past de huidtype die jij hebt niet bij de spulletjes.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:54

Als ik foundation gebruik, haal ik het er altijd af met een reinigingsdoekje. Clinique hielp bij mij in het begin wel, maar later kwamen alle puistjes weer terug. Nu was ik mijn gezicht 2 keer per dag met water en gebruik bijna nooit foundation. Af en toe doe ik een masker op en gebruik een paar keer per week nog die creme en tonic van Clinique, omdat dat nog niet op is. En die foundation is ook van Clinique, speciaal tegen puistje om ze te bedekken en om glimmen tegen te gaan stond erop.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:57

Vond Eucerin niks :n

Tja. Het is gewoon dom als je de moed al na 3 weken opgeeft. Niets is slechter dan zo vaak wisselen. En ja na 3 weken is snel. Als je de reacties leest in het topic staat er vaak genoeg dat zeker in de eerste twee maanden het nog onrustig kan zijn met Clinique :j . Daarbij heb ik ook vaak het idee dat er hier mensen de verkeerde type producten gebruiken op hun huid (bijv. mijn huid wordt er zo droog van. Goh, misschien een stap lichter proberen >;) ? ) maar vervolgens wel klagen dat het niet goed werkt. Je kan en moet niet verwachten dat je meteen na een week eruit ziet alsof je nooit een puistje hebt gehad. Met Clinique niet, maar met geen ander product ook niet.