Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

merrien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:24

hoe weet je eigenlijk dat je die gave hebt ts ?
ik heb zoiets wel is geprobeerd (communiceren met paarden) maar hoe weet je nou of je het echt kan?
ik bedoel bijvoorbeeld:
jij communiceert met een paard maar ik bedoel (eeuhh) je kan het toch ook gewoon weer zelf ''terug communiceren''
(snapje ? ?? :+ )

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 15:25

merrien1 schreef:
hoe weet je eigenlijk dat je die gave hebt ts ?
ik heb zoiets wel is geprobeerd (communiceren met paarden) maar hoe weet je nou of je het echt kan?
ik bedoel bijvoorbeeld:
jij communiceert met een paard maar ik bedoel (eeuhh) je kan het toch ook gewoon weer zelf ''terug communiceren''
(snapje ? ?? :+ )

haha, nee eigenlijk snap ik je vraag njiet :P

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:26

is toch anders ^^ of je zelf praat of je dier praat hoor ^^ ik ga zelf niet klagen over het hooi nl. bij wijze van snappie?

Moest t ook even kwijt ^^

merrien1

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:27

nee kijk ik bedoel
je vraagt aan je paard of hij/zij pijn heeft maar je kan het dan toch net zo goed zelf niet willen (natuurlijk wil je dat niet) dat je paard pijn heeft en dan heeft je paard eigenlijk wel pijn
of zo :+

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 15:28

ik snap er nogsteeds niks van :n

merrien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:30

:+
nou voorbeeld :
jij: heb je ergens pijn ?
paard : nee(dit zou je misschien erg graag willen maar dat is dan niet zo dus dit zou jij willen denken)

ik heb het wel eens geprobeerd maar ik weet dus niet of het lukt hoe weet je dat?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:33

Niet.
Als je denkt dat een paard pijn heeft laat je een DA komen, geen reader.

merrien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:33

dat bedoel ik ook niet...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:35

Uiteindelijk is communiceren met een dier iets wat erbij komt. Ik zag eerst geesten. daarna voelde ik dingen en daarna kon ik dr mee babbelen. (met dieren en geesten )

merrien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:37

het lijkt me best wel eng om geesten te zien brr daar kan ik echt niet tegen!!!
(voor al door enge films hoor :P )
maar wat ik bedoel hoe merk/weet je dat je echt met het dier communiceert
of het echt gelukt is of dat je het alleen dacht

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:38

Zoals ik zeg. meestal heb je dat gewoon door omdat je daarvoor al dingen op paranormaal gebied hebt meegemaakt.

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:24

Je bent wel heeeul eigenwijs als je dat zelf antwoord teruggeeft :P
Als ik met een paard kon communiceren en ik dacht dattie ziek was en het hem zou vragen, dan zou ik juist extra luisteren.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 17:38

GreenRider schreef:
Als ik met een paard kon communiceren en ik dacht dattie ziek was en het hem zou vragen, dan zou ik juist extra luisteren.

ehh.. evn tussendoor hoor..
Maar ik kan het ook met andere dieren (poes, cavia en hond etc.)
Maar ik koos ervoor om paarden op te schrijven omdat ik dat al het langste kan en ik het het makkelijkste vind :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:37

GreenRider schreef:

als je denkt dat ie ziek is moet je niet gaan proberen te communiceren, dan moet je een DA bellen.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 18:41

Ayasha schreef:
GreenRider schreef:

als je denkt dat ie ziek is moet je niet gaan proberen te communiceren, dan moet je een DA bellen.

hangt er vanaf hoe je paard ziek is natuurlijk..
De DA rekening is namelijk niet altijd zo fijntjes, als je er zelf ook achter kan komen wat er aan de hand is en je weet wat je ertegen moet doen..
Dan moet je natuurlijk wel zekerweten dat het klopt :j

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:42

een ex vriendje had het van mij met bepaalde metalen van de een kreeg hij zweet handen de andere kreeg hij het koud..

hi jwas erbij toen ik me eerste pony ging kopen en aaide het beestje en zei "ga er niet op " toch gedaan en eraf gevallen...

de keer erna zei hij het bij een andere pony weer toen ben ik er niet meer op gegaan... heeft iemand anders de pony gereden en hij was me een partij lastig!!!!
dus niet gekocht
later bij een enorm paard wezen kijken en hij aaide haar en zei gelijk ... deze is lief deze kun je rustig gaan rijden en gedaan en gelijk gekocht ze was zo lief!!!
vond het vreemd... maar hij heeft me heel erg geholpen zowel met pijn als met me paardje soms

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:46

Xfeno01X schreef:
hangt er vanaf hoe je paard ziek is natuurlijk..
De DA rekening is namelijk niet altijd zo fijntjes, als je er zelf ook achter kan komen wat er aan de hand is en je weet wat je ertegen moet doen..
Dan moet je natuurlijk wel zekerweten dat het klopt :j

neen, dat moet je dus vooral niet gaan doen.

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:51

+ gebruiken dieren artsen ook nog vaak middeltjes die ten eerste niet helpen, of bijwerkingen hebben of vreselijk slecht voor je paardje is :=
Ik zou het eerst dan zelf vragen en als het ernstig is een DA erbij halen.
Maar er is veel wat je zelf met kruiden kan genezen ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:04

Als je dat gaat doen ben je IMO geen paard waard. Maar goed.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:44

Ik zal als dierenarts zijnde nu misschien maar even mijn mond houden.........

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:08

Madeliefje asjeblieft niet... Ik zou het fijn vinden als mensen eens van iemand anders, een professional, horen dat readen GEEN dierenartsen veranderd.
Het zijn dat soort readers dat ons een slechte naam bezorgen.... :\

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:16

Ayasha, ik vind je reacties behoorlijk bot overkomen := en je vind blijkbaar ook dat jouw mening telt en de rest niet :=
zo komen je reacties tenminste over ;) Zeker als je mij niet paardwaardig noemt, sorry hoor maar dat vind ik echt te
ver gaan!

Ik zeg alleen, dat een reader ook kan helpen het probleem te vinden :j soms zelfs sneller & beter dan dierenartsen.
Als je dit niet vind zeg je eigenlijk dat je readen niet serieus neemt.
Dat mag jij vinden maar doe alsjeblieft niet zo koppig dan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:18

Een reader kan helpen maar een reader heeft geen enkel recht om de taak van de dierenarts over te nemen. Tenzij je van plan bent om al die jaren te gaan studeren heb je geen medische uitspraken te doen, dus ja, ik denk dat je idioot bezig bent als je dat wel gaat doen. Als jij vind dat je het perfect zonder studies kan dan ben je gewoon dom bezig. Mag je me zo bot vinden als je wil. Het is gewoon een feit dat je geen dierenartsje mag spelen als je geen diploma hebt.

Als je er geen dierenarts bij haalt omdat jij als reader hebt beslist "dat het niet zo erg is" dan ben je idd geen paard waard. Dan ben je nl simpelweg niet verantwoordelijk genoeg voor zo'n dier. Paarden rekenen op ons voor de juiste zorgen..

In dit geval sta ik inderdaad niet open voor andere meningen. En ik vermoed dat menig professional er ook zo over denkt.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:20

Brrr vanavond wat mee gemaakt...eigenlijk niks van een gave maar vind het toch wel eng!

Ik zat gewoon rustig achter de PC, wanneer de radio opeens uit gaat, die hier gewoon (aardig) hard aanstaat. Nouja niks vreemds, kan gebeuren? Maar niet veel later lijkt het net of ik een meisje hoor spreken, ja hoe oud zal ze zijn 5-7 jaar ongeveer? En soms wat harder, soms erg zachtjes en ze lijkt om iets te vragen...
Ik versta het niet echt en wil er geen aandacht op richten, het leek net of het een buurmeisje was ofzo die heel dicht in de buurt was, daar wou ik het dan ook op houden.
Totdat ik echt aardig hard een moeder/vrouwen stem hoor en dat werd me iets té! Dus probeer het te negeren, maar wil niet echt. Vervolgens wil ik opstaan om maar bij mijn ouders in de kamer te gaan zitten...maar net als ik in de benen kom gaat de radio aan en zijn er geen stemmen meer.
Heel vreemd en ik vond het ook best wel eng. :=

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:23

ho ho ho ik heb nooit gezegt dat een reader een paard kan genezen of precies kan zeggen WAT er mis is met het paard :S dit verzin je nu zelf.
Ik zeg alleen dat een reader wel kan vragen WAAR het paard ong. last van heeft. het probleem VINDEN dus.
Dat betekend niet dat de reader het ook kan genezen. Dat is inderdaad onzin maar dat weet ook iedereen.
Ik zeg alleen dat ook veel problemen met natuurlijke kruiden gedaan kan worden ;) en ik spreek uit ervaring :)
Er zijn verschillende manieren om dingen te genezen.
Ik zegtoch ook helemaal niet dat dieren artsen nutteloos zijn? Helemaal niet! ben blij dat ze er zijn!!
En nu word paardwaardig opeens weer heel wat anders. Eerst omdat je een reader het laat vragen en nu omdat je er gee DA bij haalt als je het hebt gevraagt...