Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

nu dus 10 kilo afgevallen !!!! nog 12 te gaan, gewoon bijna op de helft!

Ik heb heel lang het gevoel gehad van 'eigenlijk zou ik moeten afvallen...' en dan ondernam ik wel een poging, maar echt van harte ging het niet en binnen no-time was ik weer gestopt en zat het gewicht er weer net zo hard aan...
Man, als ik dat lijf toch eens terug zou kunnen krijgen...

ik wil graag voor mijn verjaardag (5 mei) onder de 100 zitten (nu nog 9 kilo te gaan dus, moet haast wel lukken).
Rock schreef:... Nu stond ik laatst onder de douche en dacht; ik ben zó klaar met dit lichaam! Het zit me in de weg, het is niet mooi, ik heb last van m'n knieën, ik ben er zó kláár mee!...
Vorige keer toen ik dit had, was ik ook te zwaar.
Maar vaak als je wat zwaarder bent, val je ook relatief sneller veel kilo's af. Je at zeker veel, maar wel knap dat je je eetpatroon zo rigoreus hebt omgegooid.

Marjo2009 schreef:Oh ja,
Wat drinken jullie zo al, alleen water, of ook nog wat anders, en wat zijn de absolute foute dranken als je af wilt vallen ?
, zeker nu ik na ruim 1,5 jaar geheel onthouding vanwege zwangerschap en borstvoeding, eindelijk weer wat mag drinken).
maar dat is af en toe heel erg (spit voornamelijk) en m'n knieën zijn gewoon allebei slecht door blessures en die voel ik regelmatig.

Oh, en optimel drinkyoghurt
zo kom ik aan m'n zuivel