Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:47

Pfff, moeilijk hoor Bimmetje...

Willen jullie vanaf kwart voor 10 voor mij duimen?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:52

tuurlijk doen we dat!

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 11:21

@ angela, ook ik zal voor je duimen!
@ Bimmetje wat een gekloot zeg, die is werkelijk waar echt niet normaal. Heb je ook medicatie (kalmeringstabletten ofzo)? Het is echt geen schande om die te gebruiken, daar zijn ze voor.
meid echt heel veel sterkte!! :(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:01

Wat ongelofelijk vals zeg!! Ik heb er geen woorden voor :n
Vind het echt heel erg dat ze je zo behandelen. Mogen ze zomaar je loon inhouden? Lijkt mij niet toch?

Angela ik duim, weet niet of het nog op tijd is, maar ik denk aan je!!!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:01

CIV: Hoe is het met jou? Druk met de badkamer? En blij dat je mannetje er weer is?

Petulan: Hoe is het bij jou? Hoe gaat het met je vriend nu?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:29

ik heb net contact gehad met fnv en ze mogen idd loon inhouden, maar ik moet wel een bezwaarschrift indienen naar personeelszaken.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:31

belachelijk dat ze dat zo maar mogen zeg.
zou zeker een bezwaarschrift indienen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:36

ja er is geen sprake van werkwijgering of niet willen, maar ik ben ziek, heb een burnout dus er zijn geen redenen van beslag leggen.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 15:12

krijg je wel steun van je leidinggevende en collega's dan? want dat is wel erg fijn als zij wel achter je staan.
heb momenteel ook zoiets ben ziek , heb daar bijzonder verlof voor aangevraag. mijn collega's zijn heel medelevend inclusief mijn filiaalleider.
maar onze districtsleidster... ze weet dat ik ziek ben maar geen grijntje interesse..

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 15:15

maandag ziek gemeld en woensdag hadden we een personeels bespreking. ben ik netjes gekomen, ik bedoel stil zitten en gesprekken voeren kan ik wel. was onze districtsleidster er ook, maar ze heeft me nog geen goede dag gezegd...
pff zal nog een keer komen..
sorry maar moest het even van me afschrijven.
weet dat ik me niet om zulke mensen druk moet maken, maar dat valt niet altijd mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:16

Bah zeg, zo zie je maar weer dat de maatschappij steeds harder wordt.

Mijn gesprek best goed eigenlijk, ik hoor 16 december meer. Spannend dus! Het is voor een baan van 24 uur.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:20

Fijn dat je gesprek zo goed ging Angela!
Vind jou ontzettend stoer hoor, las ook hoe je vorige solicitatie ging.
Nu dus afwachten tot de 16e

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:37

_evelien_ schreef:
maandag ziek gemeld en woensdag hadden we een personeels bespreking. ben ik netjes gekomen, ik bedoel stil zitten en gesprekken voeren kan ik wel. was onze districtsleidster er ook, maar ze heeft me nog geen goede dag gezegd...
pff zal nog een keer komen..
sorry maar moest het even van me afschrijven.
weet dat ik me niet om zulke mensen druk moet maken, maar dat valt niet altijd mee..

Heb je je ziek gemeld met burnoutklachten dan?
Ik begrijp het niet helemaal.

Angela_ schreef:
Bah zeg, zo zie je maar weer dat de maatschappij steeds harder wordt.

Mijn gesprek best goed eigenlijk, ik hoor 16 december meer. Spannend dus! Het is voor een baan van 24 uur.

Spannend Angela, wel fijn dat je er zelf een goed gevoel over hebt. Ben je open geweest over je huidige situatie en zo ja, hoe reageerden ze daar op?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:39

Met mij zelf wil het trouwens niet |(
Zit zachtjes gezegd helemaal niet lekker in mijn vel en het gebrek aan structuur breekt me op. Ik kom de dag gewoon niet door. Zou blij zijn als het weer dinsdag is en ik weer naar de groep kan.

Ik kan nu ook moeilijk oordelen of mijn nieuwe medicijnen aanslaan. De bijwerkingen in ieder geval wel, ik kan mijn ogen bijna niet open houden en dat is niet van moeheid. Echt heel irritant. Mijn ogen zitten gewoon half dicht. Wel vervelend, want mijn vriend wil vanavond gezellig een filmpje kijken maar dat is dus extra vermoeiend. Maar ik probeer het wel gewoon...

Verder staat de auto ook nog eens bij de garage dus kan ik morgen ook niet even lekker naar de boerderij, dat komt mijn stemming ook niet ten goede :n

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:50

aj wat erg pollewoppy!
Kom op meid hoe je sterk.

Ik weet hoe je je voelt, ik ben nu ook weer ontzettend moe en heb last van mn rug en zit ook totaal niet lekker in mn vel.
Kom moeilijk in slaap etc etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:53

He balen, PW! Ik denk wel dat het je goed gaat doen als je weer terug de groep in kan. Vervelend dat je zoveel last hebt van bijwerkingen. Hoe komt het dan dat je ogen niet open kan houden? Door het licht of voelen ze gewoon heel zwaar aan? Niet zo'n fijne bijwerking in ieder geval.

Ik ben gewoon heel eerlijk geweest over mijn situatie nu, en hoe het komt dat ik in een depressie ben geraakt, wat er gespeeld heeft en wat mijn valkuilen zijn. Pefectionisme en de lat mega hoog leggen. Daar reageerde ze wel positief op, en helemaal niet veroordelend. Ik denk wel dat ik een eerlijke kans maak.

Nu maar af wachten en ik vind het heel spannend omdat ik het eigenlijk wel graag wil. Het zijn maar 24 uurtjes met school erbij, dus 2 dagen werken en 1 dag school. Ideaal! Het zou me een fijne structuur kunnen bieden.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:02

Ik hoop voor je dat het wat wordt! Zou super zijn! Het is je zo gegund!

Mijn ogen zijn gewoon heel zwaar, het komt niet door het licht in ieder geval. Ik denk zelf ook wel dat de groep me weer goed gaat doen. Wel klote om te zien dat ik dus nog niet zonder kan blijkbaar. Ik kan zelf gewoon nog geen sturctuur houden en word meteen weer somberder. Maar goed, ben ook twee en halve week niet geweest straks! Dat is ook best lang...

Nu het weekend en maandag nog door zien te komen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:03

ach kom je kan het!
Het zijn nog maar 3 daagjes ;)
Dikke knuf voor jou!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:04

Angela wat ben je met afvallen ook goed weg op zeg!!
Echt mijn complimenten hoe jij bezig bent. Je bent absoluut een voorbeeld voor mij :j

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:05

Bimmetje schreef:
ach kom je kan het!
Het zijn nog maar 3 daagjes ;)
Dikke knuf voor jou!

Drie dagen kunnen lang zijn hoor, je bedoeld het vast goed, maar je reactie komt niet zo fijn op mij over..
Zeker omdat ik morgen ook niet naar de boerderij kan, daar baal ik echt van. Hopen dat de auto woensdag weer klaar is, maar dat is nog maar de vraag...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:07

ik zal mee hopen met je en ik zal aan je denken hoor.
Ik weet dat die dagen lang kunnen duren, maar bekijk het positief en ga ervoor, ook al is dit soms moeilijk.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:10

Bimmetje je hebt er geen idee van :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:23

Ehm, Bimmetje... Ik moet eerlijk bekennen dat je nu overkomt of je PW's zorgen en problemen wegwuift alsof ze niks zijn. Dat komt best kleinerend over. Net alsof ze zich niet zo moet aanstellen, en PW kennende zal ze dat ook vast zo opvatten. Als ik het mis heb PW, moet je me gewoon verbeteren!

Bedankt voor je complimentjes, PW. Ik word er best verlegen van. Trouwens volgende week Blof! Heb je er wel zin in? Ik hoop dat je dan even je gedachten kan verzetten en lekker kan genieten van de muziek. Er kwamen behoorlijk wat gasten he, ik ben heel benieuwd! Ga je eigenlijk met je vriend?

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:25

@ pollewoppy: Ik heb me ziek gemeld omdat ik na bezoek aan ziekenhuis bloedingen heb gekregen en mijn hb behoorlijk was gedaald.
Dus erg duizelig en moe.
Voor heen heb ik een paniekstoornis gehad, met als gevolg daarop een depressie..
Al met al gaat het nu goed met me, alhoewel ik nog steeds niet zonder AD kan...
En dit gedrag van de districtsleidster werkt niet echt bevordernd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:26

Evelien: zoiets kan je inderdaad terugwerpen in je 'oude gewoontes' Hoe voorkom jij een terugval? Ik ben daar wel erg nieuwsgierig naar eigenlijk. Heb je misschien tips?