Abortus of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Abortus of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:11

knuppel in het hoenderhok dan maar :)

Ik BEN moeder, en in het bezit van de moedergevoellens.........

en ik WAS vorig jaar zwanger........ en ik HEB een abortus laten plegen.......

Waarom? nou heel simpel, ik ben 40, drukke baan....... geen partner..... heb het al lastig genoeg om het met een kind allemaal draaiende te houden.......

zag het niet zitten.......

en dan komt het allervervelendste, heb er nul problemen mee, ik weet dat het een goede beslissing was.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:21

waarom is dat een knuppel in het hoenderhok dan?
als je er zelf blij mee bent is het toch "prima"??

ik denk daar anders over, had je je maar niet moeten laten naaien, letterlijk en figuurlijk in dit geval.
maar ik zal je er niet op affikken hoor, ben blij voor je dat je er zelf geen problemen mee hebt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:24

Nou omdat hier nogal geschermd word met moedergevoellens ed :)

Mijn moedergevoel zei me dat ik niet goed genoeg voor een tweede kind zou kunnen zorgen...... of dat dan mijn eerste kind tekort zou komen......

dus voor mij was het zo klaar als een klontje dat dit niet kon gaan werken.....

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:25

KiWiKo daar veroordeel ik je echt niet op hoor :n
Leven en laten leven! :j

Zolang jij je er goed bij voelt is het imo geen enkel probleem :n

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:26

Yeyo, helaas heb je het niet altijd zelf in de hand dat je genaaid wordt in de figuurlijke zin van het woord. Aan de letterlijke kun je wat doen maar als je het safe doet en toch zwanger wordt...tja...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:26

Robynn schreef:
MamboBeach schreef:
Ik vind jou lief hoor! :D ;)

Is nie goed nie? :D _O-
Ik heb werkelijkwaar ook geen idee hoor, heb even snel gezocht, maar kon geen foto's etc vinden _O-

Misschien ken ik ook wel ouders die "spijt" hebben van hun kids, maar ik denk niet dat ze het zomaar aan mij zullen vertellen...

Is nie goed nie, ik is ouder! ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:28

Yeyo schreef:
Volgens mij 31 MB ;)

Oke, oke! Ik ben 30! :j
Ik schreef 230... :oo

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:31

Robynn schreef:

Precies! Zo denk ik er ook over.

Sees, wat dat lijf betreft, ik vind echt dat ik echt wel netjes teruggerekt ben hoor na mijn zwangerschap, heb echt niets te klagen. Tuurlijk zijn er wat dingetjes veranderd, maar ik vind het niet noemenwaardig.
Als ik een slecht sexleven zou hebben dan zou ik me niet schamen hoor om dat hier neer te zetten, het is zoals het is toch?
Tijdens mijn zwangerschap was het wel drama, toen wilde ik wel 8 keer per dag en mijn vent vond het maar niets!
Ik had zo'n ontzettende sexdrive dat ik na de bevalling, gehecht en wel onder de douche stond en dacht bij mezelf....nah, t is dat ik van onderen compleet in puin lig, maar anders had ik wel ff van bil willen gaan :o

en met 1 kind is een goed sexleven prima te doen hoor ;)
Laatst bijgewerkt door Yeyo op 10-09-09 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Yeyo

Sees schreef:
Yeyo, helaas heb je het niet altijd zelf in de hand dat je genaaid wordt in de figuurlijke zin van het woord. Aan de letterlijke kun je wat doen maar als je het safe doet en toch zwanger wordt...tja...

Yep daar heb je gelijk in!

MamboBeach

Sees, ik zal eerlijk zijn, mijn 3e kind heeft wat aan mijn kont laten hangen... :Y)
Toch werd altijd tegen mij gezegd, toen ik 2 kids had, jij 2 kinderen? Zou je helemaal niet zeggen... :D
Vond ik altijd grappig natuurlijk.
2 Vriendinnen van mij hebben een baby gekregen en zien er echt super uit! Echt, daar zie je helemaal niets van, dus het bestaat echt hoor.
Mag het misschien niet zeggen en is natuurlijk niet bij iedere vrouw maar sommige vrouwen vind ik echt mooier worden na een bevalling.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:33

MamboBeach schreef:
Yeyo schreef:
Volgens mij 31 MB ;)

Oke, oke! Ik ben 30! :j
Ik schreef 230... :oo

Mooie leeftijd toch!?!?
Ik moet het nog maar zien te halen ;)
Heb nog 14 maanden te gaan :=

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:34

Yeyo schreef:
Robynn schreef:

Sees, wat dat lijf betreft, ik vind echt dat ik echt wel netjes teruggerekt ben hoor na mijn zwangerschap, heb echt niets te klagen. Tuurlijk zijn er wat dingetjes veranderd, maar ik vind het niet noemenwaardig.
Als ik een slecht sexleven zou hebben dan zou ik me niet schamen hoor om dat hier neer te zetten, het is zoals het is toch?
Tijdens mijn zwangerschap was het wel drama, toen wilde ik wel 8 keer per dag en mijn vent vond het maar niets!
Ik had zo'n ontzettende sexdrive dat ik na de bevalling, gehecht en wel onder de douche stond en dacht bij mezelf....nah, t is dat ik van onderen compleet in puin lig, maar anders had ik wel ff van bil willen gaan :o

_O- _O- _O- Ik herken het! En de man denkt dan dat het hoofdje wordt ingedeukt! :roll:

Nou, ik heb een goed sexleven, niets mis mee en heb 3 kids... Waarom zou dat anders zijn vraag ik me eigenlijk af!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:36

Sees schreef:
En sorry dames met kinderen, ik wil jullie echt niet beledigen hoor maar niemand krijgt een mooier lijf van kinderen baren, niemand. Ik ken meer dan zat meiden met kinderen, jong, oud, dik, dun. En allemaal zijn ze echt nog supermooi hoor, begrijp me niet verkeerd maar geen van de meiden heeft niet of striae, óf slappere borsten, óf minder strak vel, óf, óf, óf…Geen van die meiden heeft het lijf van iemand die goed in haar vel zit (en dat bedoel ik letterlijk en figuurlijk) maar nog nooit kinderen gebaard heeft. Een zwangerschap is nu eenmaal een énorme aanslag op je lijf. En natúúrlijk vind je man je lijf nog mooi. Dat zou helemaal mooi zijn, baar je zijn kinderen en vervolgens vindt hij je niet aantrekkelijk meer :(.

Daar verschillen de meningen dan ook in :D

Ik ken er zat die er exact hetzelfde uitzien als voor een zwangerschap, ik denk ook dat dat helemaal aan de bouw en structuur van je lichaam ligt :j En inderdaad bij sommige duurt het even voor het weer bij is getrokken of misschien krijgen ze nooit meer het lichaam terug wat ze hiervoor gehad hebben, maar dat hoeft niet altijd slechter te zijn? Ik ken bv. ook een meisje die voor haar zwangerschap ontzettend mager was en echt "vormloos" nu na de bevalling en 4 maanden later heeft ze eigenlijk het lichaam die ze altijd had willen hebben, mooie heupen eindelijk meer borsten als (dit zijn haar woorden!) maatje erwt en gewoon mooie vormen, ze heeft geen last gehad van striae en heeft er geen slappe huidplooien aan over gehouden :)

Over het sexleven, ik denk niet dat dat bij mij ooit zal veranderen, hebben wij er geen tijd voor, dan maken wij er wel tijd voor _O- :P

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:07

MamboBeach schreef:
Robynn schreef:

_O- _O- _O- Ik herken het! En de man denkt dan dat het hoofdje wordt ingedeukt! :roll:

Nou, ik heb een goed sexleven, niets mis mee en heb 3 kids... Waarom zou dat anders zijn vraag ik me eigenlijk af![/quote]

Hahahaha ja precies, ik zei al een keer tegen hem, waarom denk je dat die fontanel er zit?!?!?! :=
vond ie nie zo leuk :o :=

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:08

quote vernaggeld, maar wel duidelijk hoop ik ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:09

_O- _O- _O- We dwalen verschrikkelijk af maar een grapje tussendoor was toegestaan! :))

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:10

hahahahaha mooi he :) :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:13

Ach ja, moet kunnen. :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:16

mannen kunnen zooooooooo simpel zijn ;) :)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:19

wattenstaafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:34

Goed, even on topic. Jullie kennen allemaal hopelijk de zaak van Marika H (uit enschede, babylijkjes, dat soort gein, zoek het maar op). De anti abortus dames; vinden jullie het nu echt beter dat ze geen abortus heeft gepleegd? Lijkt me namelijk een betere optie dan een kind na de geboorte vermoorden. Als hij dus nog een stuk volgroeider is. Maargoed, geef uw mening:)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:44

Ik ga ervan uit dat Mariska H serieus niet spoorde, dat was dat mens wat zwanger zijn zo geweldig vond, maar geen kinderen wilde toch?? Ik moet nog ff googlen!
Die moet gewoon levenslang opgesloten worden en TBS met dwangverpleging krijgen.

Dan ben je nl wel een moordenaar.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:45

Princesst, bedorven mensen houd je altijd. Dit heeft namelijk helemaal niets met abortus te maken.
Deze mevrouw is een moordenares!!!

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:49

Ik ben in de war met iemand anders, dat was in Beverwijk volgens mij, maar evengoed, opsluiten die hap en nooit meer vrijlaten, preventief steriliseren en niet meer laten terugkeren in de maatschappij.

wattenstaafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:50

Yeyo, misschien toch nog even googelen ja;)
Mevrouw had al eerder abortus laten plegen, hield dr zwangerschappen verborgen voor alles en iedereen. Denk niet dat ze er veel lol voor had.
Marike H heeft niet de verantwoordelijkheid genomen om de kinderen weg te laten halen. Ze is dan een extreem voorbeeld, maar veel meer mensen in Nederland verwaarlozen hun kinderen of kunnen simpelweg weinig aandacht geven aan hun kinderen. Als je dat je kinderen niet aan wil doen, is het dan raar om het weg te laten halen?