Mooi RS, daar hou ik van, goudkleurig simpel en niet te groot, wel beetje jammer van je haar, je bent zo vreselijk mooi, en scheer je een stuk haar eraf
ReJo gezien je vorige vraag: als je pech hebt is hij nu al aan't uitgroeien, bij anderen groeit hij niet uit, sommige hebben hem een jaar, sommige hebben hem tien jaar.
nee, heb geen groot litteken er van gelukkig. Zeker met hem te laten herpiercen is het litteken echt zo goed als weg nu. Je moet al aardig je best doen wil je het zien.
Ik heb nu iets meer dan een jaar mijn tragus piercing. Heb er nu een zwarte kleine spike op zitten. Ik had bij AOP een nieuw bolletje besteld... maar ik krijg die spike er dus niet af iemand tips om het losgedraaid te krijgen?
bij mijn piercer gaan is niet echt een optie, aangezien ik het bolletje ergens anders gekocht heb Als het gaat met een tangetje wil ik die gerust bestellen bij AOP, alleen heb ik geen flauw idee wélk tangetje dat dan zou moeten zijn
@ paljassofie, als je een goede piercer hebt maar dat echt geen f*ck uit, mn piercer wisselt alles voor mij gratis, ongeacht waar ik het gekocht heb, zo weet hij namelijk tenminste zeker dat ik altijd bij hem/haar terecht kan.
waar ik deze heb laten zetten ben ik nooit meer geweest en waar ik mijn stretches laat doen, nuja, dat is gewoon echt idioot om elke keer zo ver te rijden als ik een ander bolletje wil
dus niemand hier die zelf zijn piercings openkrijgt? lijkt me sterk
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 08-08-09 16:34
Jwel, met keukenpapier (tegen zweethandjes) als ze vast zitten. van die handschoentjes schijnt ook nog wel eens te helpen. Die piercers ook gebruiken.