Ik volg prodimed, is fase 3 mag je voor het eerst weer fruit. En dan 1 stuk per dag. Er zitten namelijk ook suikers in fruit. In fase 4 mag je volgens mij 2 stukken fruit. Fase 5, mag je inprincipe weer alles eten..
Ik vind het wel een fijn dieet, maar ik mis toch wel een beetje het gewone eten. Maar het dieet geeft wel resultaat, dus ik hou het nog een tijdje vol. En daarna ga ik verder op de gewone (gezonde) levensstijl. Ik wil zeker niet meer zo gaan eten als voorheen
zoo ik ben er weer! O: 2 donkere boterhammetjes met delight bosbes T: niets L: 2 tosti's zonder boter met 20+kaas T: stukje dyonaise taart want de baas was jarig (slecht!!!!) A: veel sla met tomaat, paar stukjes gebakken aardappel, magere reepjes T: magere yoghurt met muesli
op de taart na ging het wel oke hahaha Vandaag wel veel gesport dus tja ik moet me er maar niet te druk om maken denk ik!
Pff ik merk wel dat ik echt veranderd ben en anders denk over eten. Mn moeder trekt hier net een zak chips over en dan zit ze er zo met dr handen in te graaien en het in dr mond te stouwen. Gadver, daar kan ik echt niet meer tegen.
Okee, mss moet ik dan ook eens kwark halen! Vult dat goed?
ik at al geen chips haha dus dat valt weer mee! maar snoepjes en koekjes vind ik nog lastig te weerstaan! maar goed een pakje lu crackertjes ben ik net zo blij mee gelukkig!
Imaginaerum
Geplaatst: 19-06-09 07:27
In het begin moest ik afkicken, maar nu heb ik helemaal geen behoefte meer naar chips.
Magere Yoghurt met amarene kersen ooooo jammie de echte de foute
gister pannenkoeken wezen eten na begrafenis vriendin en ik waren helemaal stuk (meisje 18 jaar stalgenootje waar echt niks mis mee is topkarakter)
Maar ja zaterdag weer pannenkoeken eten en die afspraak stond al paar weken
kebie
Geplaatst: 19-06-09 09:56
lillytjuh schreef:
maar goed een pakje lu crackertjes ben ik net zo blij mee gelukkig!
Die LU crackertjes olijf zijn echt heeel lekker, maar ook erg vet. Ik heb ze gelijk van mijn menu geschrapt toen ik dat ontdekte
kebie
Geplaatst: 19-06-09 10:04
Schema vandaag: O: VB met jam (2 pt) T/L/T: 2 VB met 20+ kaas en 2 VB met kipkerry salade (7 pt) A: Pilaf! De nectarines zijn weer in de aanbieding (6,5 pt)
Als uitwijk vandaag heb ik 2 plakjes ontbijtkoek en 2 appels bij me (2 pt). Dan zou ik vandaag wat over moeten houden voor het weekend. Ben wel trots op mezelf: ik ben gisteren toch gaan paardrijden ondanks weinig zin en heb gelijk een buitenritmaatje geregeld voor zondag Daarnaast kon ik zonder problemen een rammelend halster op Bo haar rug leggen. Stoer puppypaard
Tatiane
Geplaatst: 19-06-09 10:11
Ik heb gisteren verschrikkelijk gegeten, in de zin van te weinig. Normaal moest ik van 12 tot 18uur op school zijn, maar dat is enorm uitgelopen en ik heb tot 21u30 (!!) op school gezeten, was pas om 22u thuis... Daar was ik dus niet echt op voorzien..
Gisteren: O: special K met melk (wel een serieuze portie, met de voorgeschreven portie van 30gr kom ik verre van toe) T: appel M: wit broodje (van die korte langwerpige broodjes uit de oven) met hesp T: drie grote appels + banaan (een geluk dat ik véél tussendoor bijhad) A (22u): stukje vlees... (de honger was al lang over...)
Vandaag: O: smoothie (banaan/magere melk/magere yohgourt/chocola) T: appel + wortel M: twee/drie volkorenboterhammen met zonnenbloempitten met een tomaat of stuk komkommer T: appel (of 2..) A: ? T: Ik ga uit vanavond, dus waarschijnlijk wel een portie alcohol
Ik heb net een profiel aangemaakt bij valtaf.nl hopelijk drukt dat me de feiten wat meer in de neus!
Hoe doen jullie dat met uitgaan? Drinken jullie dan ook minder(bier)? Ik drink namenlijk nogal veel als ik uit ga en weet dat dat niet echt bevoordelijk is.
Martine
Geplaatst: 19-06-09 11:17
Met uitgaan vind ik het ook heel moeilijk Helga.. Heb daar nog niet echt een goede oplossing voor. Scheelt wel dat ik geen bier drink, maar andere dingen
Mijn schema gister, zusje is geslaagd, dus niet echt een goede dag: O: Beker optimel, een appel en een peer. T: 2 soepstengels. M: 2 bruine boterhammen met appelstroop. T: Soepstengel, thee met zoetje. T2: Thee met zoetje, plakje cake. A: Mexicaans (heel slecht natuurlijk, maar we waren uitgenodigd bij de buren ) T: 5 buritos (die chips).
Iris1702
Geplaatst: 19-06-09 12:44
Vandaag:
O: rijstwafel met smeerkaas en rijstwafel met vruchtenhagel, sinaasappel T: niets ivm laat ontbijt L: Tosti, glas optimel T: 2 kiwi's D: biefstukje met gebakken champignons en ui, klein beetje gebakken aardappeltjes en rauwkost T: glas optimel
Oeh lekker Kebie buitenrit!! Is al lang geleden voor mij........
Oja ik heb gister voor het eerst stukkie gefiets op nieuwe mamafiets!!