Verder spinnen,wespen, geesten ... alles echt tot huilends toe angst!
En beetje claustrofobish
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nou, écht niet!
Zinn schreef:dat heb ook...ik kan me in heel mijn leven maar 3 keer herinneren dat ik heb moeten overgeven, bewust dan. En ik ben 22
? Nemurin schreef:Het belemmert je in je vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, dus dan kan het best wel tegen een fobie aan hangen eigenlijk. Zou er hulp voor zoeken, want dit wordt lastig.

Want dan doe ik het wel.
Ben verder ook totaal niet angstig of sociale angst (ik eet rustig in gezelschap, sta met liefde voor grote groepen en heb ook totaal geen moeite om te plassen in gezelschap bv op school, maar wél met de deur dicht hahaha
). Enige waar ik liever van af wil is de belfobie, maar als ik moet bellen dan lukt het wel (bv als mijn baas vraagt om de andere vestiging op te bellen kan ik niet weigeren en doe het, dus in mijn toekomstige baan zal die fobie overgaan)
Daar vergaat mijn eetlust wel van! Net zoals van kluiven en daarna de vingers aflikken, gatsie! em_papillon schreef:Ik kan niet eten met mensen in de buurt .. Is mijn maag 1 grote brok en komt alles er linea recta weer uit...(A)Verder spinnen,wespen, geesten ... alles echt tot huilends toe angst!
En beetje claustrofobish
Echt een ramp!! Helemaal wanneer iemand in de bus een broodje eet ofzo... gooor!! 

Lynn_x schreef:em_papillon schreef:Ik kan niet eten met mensen in de buurt .. Is mijn maag 1 grote brok en komt alles er linea recta weer uit...(A)Verder spinnen,wespen, geesten ... alles echt tot huilends toe angst!
En beetje claustrofobish
Dit zit denk ik meer tussen je oren, net als dat ik vroeger geen sla kon eten omdat ik beng was dat ik moest overgeven..
Toen gign ik een keer sla eten bij mn vriend thuis, en dan moet je wel, (hahah) En er gebeurde niks..
Ik denk zolang jij jezelf gek maakt dat je moet overgeven als er mensen in je buurt zijn als je eet, dat dat ook gebeurt..
Maar als je denkt aan een roze olifant (bij wijze van spreken), en dan je eten eet, dat er niks gebeurt...
Merlynlover schreef:Smak fobie? Bestaat dat?
Ik kan zo iemand kneiterhard slaan als iemand in mijn oren staat te smaken
(niet dat ik het doe)
Luitruchtig kauwen vind ik niet echt fijn
). em_papillon schreef:[Nee bij mij is het echt een probleem.. heb nu 1.5 jaar een vriend en ik eet nog steeds met hem (alleen als hij andere kant op kijkt of tv) boven op zn kamer.. omdat ik het niet kan met zn ouders erbij.
Ook met mijn werk zeg ikaltijd nee en in de pauzes blijf ik bij de computer.. en vroeger bij vriendinnetjes eten was ook een ramp.. at altijd 3 patatjes en dan was ik zoo misselijk... raak compleet in paniek! Tot hyperfentilatie (hoop dat ik t goed schrijf) aan toe...
joyfordogs schreef:dat van ER herken ik erg goed, inmiddels kan ik met goede dagen, 1 keer per avond wel zien dat iemand overgeeft op tv, maar vaker gaat echt niet. Als ik een mindere dag heb, dan zap ik meteen weg.
ik ga nu lekker douchen en bankhangen.