Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bolivia

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:57

Ik heb geen skates, dus bij wijze van poets ik nu m'n tanden in schaatshouding :')

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:16

Ik neem zo lekker een stukje paasstol :9

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:16

Pfft net weer geskeerlerd hoor, hond ook weer mee..
Wat doet ie, rent ie kei hard naar huis :') _O-

Wat een lief klein sukkeltje :+
Toen maar hond thuis gelaten en alleen gaan skeeleren..

Oeh en vanmiddag nog gesprongen met paard :j
Eten gaat vandaag ook wel lekker :)

Even domme vraag,, wat is een paasstol :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:52

Wat ik hbe gegeten
vanmiddag : 4 pistolets (ik ahd deze morgen geen tijd om te ontbijten en ik ben pas om half 2 kunnen gaan eten)
deze avond : 2.5 kleine hamburger

en NOG GEEN SNOEP, KOEKEN OF SUIKER !!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:21

Ik een appelflap als ontbijt (pa is jarig), als lunch meergranen brood met heel klein beetje pindakaas, wat paaseitjes ( :\ ) en als avondeten een broodje met hamburger.
Best wel weinig, maar ik voel me te küt om te eten. -O-

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:24

Morrow_Less schreef:
Wat ik hbe gegeten
vanmiddag : 4 pistolets (ik ahd deze morgen geen tijd om te ontbijten en ik ben pas om half 2 kunnen gaan eten)

Naja nog niet echt heel gezond he. Je kon beter nog wat snoep nemen ipv wat je nu hebt gedaan. S'ochtends MAAK je maar tijd voor ontbijten, het is gewoon essentieel als je wilt afvallen en zoveel gezonder. Onder de middag, mag je ook lekker toetasten op gezonde dingen en s avonds mag je dan heus nog wel wat lekkers erbij nemen of om 3 uur smiddags. Dan is dit schema die ik hier even snel maak, al veel gezonder dan jouwe. Maar succes verder, ik weet het ook allemaal niet dus ik weet hoe hard het is om het echt te doen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:38

StillAngel schreef:
Morrow_Less schreef:
Wat ik hbe gegeten

Naja nog niet echt heel gezond he. Je kon beter nog wat snoep nemen ipv wat je nu hebt gedaan. S'ochtends MAAK je maar tijd voor ontbijten, het is gewoon essentieel als je wilt afvallen en zoveel gezonder. Onder de middag, mag je ook lekker toetasten op gezonde dingen en s avonds mag je dan heus nog wel wat lekkers erbij nemen of om 3 uur smiddags. Dan is dit schema die ik hier even snel maak, al veel gezonder dan jouwe. Maar succes verder, ik weet het ook allemaal niet dus ik weet hoe hard het is om het echt te doen

Ik moest gaan boodschappen doen en had me verslapen :D
dus ik had niet veel tijd

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:03

Dag meiden, even de aandacht trekken :Y)

Dit is het officiele bokt afvaltopic, een HK topic in VD (voor wie hier niet van op de hoogte is)
[VT] [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7
Wie zin heeft kan dus een kijkje komen nemen. Ik zelf zit er ook en ben al zo'n 13kg afgevallen samen met deze meiden! We leren elkaar dingen bij en kletsen natuurlijk :D Maar vooral OP EEN GEZONE MANIER AFVALLEN.

Mischien tot binnekort :)

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:55

hallo allemaal
ik heb even een vraagje ik ben aan het afvallen
ik eet per dag het volgende:
sóchtens : 2 krekers met pinda kaas
s'middag varied mestal 2 a 3 boterhamen met ei of wat anders
tussen door een appel
en gewoon avond eten middel tot grote porsies
en drink veel water limonade

is dit te weinig?

ik wil graag gezond afvallen ik trouwens 19 jaar
en moet ongeveer 10 kilo afvallen
wegens knie problemen
weeg nu 79 kilo en ben 1.80

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 23:21

Nee volgens mij is het zo heel mooi, je zou de broodjes wat meer kunnen verdelen over de dag. Maar zeker niet minder gaan eten hoor! Je kan wel gezonder beslag bijvoorbeeld erop doen. En drink je water of limonade? Je zou even kunnen kijken hoevel er in de limonade zit etc. en doe je ook aan een sport? of kan dat verder niet met je knie? Weet niet hoe ernstig dat verder is ofzo :)

Bij mij ging wel lekker vandaag, ff touwtje gesprongen, het gras gemaaid en een te erg bezooide kamer opgeruimd :o hehe
Verder gewoon netjes gegeten, wel een paar napoleons op, maar maak ik in het weekend geen problemen mee :D
Groetjes

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:25

..vandaag vreselijke ongezonde dag gehad :o bij een verjaardagsfeest van een vriendin.. chocoladefondue.. :o
Naja mag ook een keertje toch? :9

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:21

ja idd :+ Dat maak je toch niet vaak mee :') Ik iig niet, dus ik zou het dan ook gewoon doen hoor :+

Ik ben echt net wakker :') en voel alsof ik zo nog 10 uur door kan slapen xD werd wakker gemaakt door die broer van me..
Ga zo hardlopen met vriendin :D Maar eerst lekker ontbijten en wakker worden :+

xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 11:46

Noouu, ik heb gister ook aardig gezondigt! :j Vader werd 50.. Maarja, alle verjaarden en dingen zitten erop, dus nu weer gewoon verder! :j
Wat ik wel deed, was ipv van steeds kaasblokjes pakken, de komkommer pakken. Voelde ik me iig een bèètje gezond.. :')

Vanochtend hadden we warme broodjes, had een klein croissantje en een hardbroodje met kaas. :')
Met een mok yoki drink erbij. :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 12:01

Gister had ik niet 'ge-update' dus bij deze :P
Gisterochtend heerlijk ontbeten met 2 opbakbroodjes, 1 met kaas, halve met aardbeien en een halve met.. kaas ook denk ik? En een glaasje water en een glas melk. 's Middags een maggi-soepje met 2 boterhammen met boter om er in te dopen en een bakje met allerlei fruitjes :9 's Avonds een turkse pizza(elke zaterdag, eet dan op mijn werk, heilig gewoon :9 ) en daarna met een paar vrienden film gaan kijken, een hele bak popcorn naar binnen gewerkt, maarja, dat is de gezondste snack las ik ergens, dus aach O:) Was wel zwaar misselijk :)) En verder 3 glaasjes frisdrank/alcohol gedronken en de rest van de dag netjes water, en 's ochtends gebadmintond, niet heel intensief, maar toch wát beweging haha xD Vond het wel een redelijke dag :)

En vandaag tot nu toe een opbakbroodje met kaas en een boterham met een gebakken eitje met zout :9 En een glas melk. Dat was een halfuurtje geleden, ben net wakker O:) Ga vanmiddag even kijken of iemand meegaat hardlopen, het is wel lekker weer geloof ik :)

En omg, zie dat je ook naar pinkpop gaat ZusJacobs! Ik heb der zooo'n zin in he :):) Iedereen zeurt over een slechte line-up en zegt de hele tijd, "uuh, we gaan onze kaartjes verkopen hoor!" :') Maar ik vind hem echt gooed :):)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:45

haha Colerado, ja ik kan ook echt NIET meer wachten hoor :') Nog maar 55 dagen!!! :D Ach ook al is de line-up niet goed als the killers maar door gaan :+ en het is toch leuk als je zoiets is een keertje mee maakt :D Kan niet iedereen zeggen :)) Hoelang blijf jij ?? :D en voor wie ga jij? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:51

Katy perry komt toch ook? :+:

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:06

Ik ga ook :D :D
En ja Rebec zij komt ook :r :')

Ik heb vandaag gewoon een vreetdag ingelast :Y)
Vanmorgen 1 ovenbroodje met kaas, daarna bij de koffie 2 cakejes en tussen de middag een plak paastol en een ovenbroodje met kaas en komkommer :=

Ging net even kleding shoppen in het dorp, echt leuke dingen gekocht joh! :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:07

Ik heb vandaag ook weer koekjes gegeten .. Oh wat ben ik ook dom. :P
De ene dag kan ik het wel volhouden & de andere dag weer niet ..

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:18

Ach, dat geeft niet zo veel.. iedereen heeft van die schommelingen :+
Ik heb gisteren op de wedstrijd een zakje paaseitjes gekregen.. Kan er vanaf blijven. Neem er nu als ik écht nodig heb ( :+ ) 1tje, en niet meer dan 1 per dag. En tot nu toe gaat dat fantastisch :D

Slecht eigenlijk he :') Gooi ze er binnenkort wel uit :+

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:18

Katy Perry komt ook ja xD
Der muziek is tof, maar alleen op tv. Live moet ze der mond echt niét opentrekken, qua praten en zingen niet, bah wat een vreselijk mens :')
Ik kan ook echt niet wachten xD
Ik ga trouwens alle 3 de dagen en ik ga voor uhmm.. Heel veel groepen dus :+ the Kooks, Snow Patrol, the Script, Hollywood Undead, Dr. Lektroluv, Franz Ferdinand, vanalles xD

En heb tot nu toe naast van vanochtend dat opbakbroodje en dat gebakken eitje, nog een tosti op, 2 van die koekjes met krentjes erin(geen idee meer hoe het heet xD) en een krentenbol. En een glas ice-tea gedronken. Was naar duindigt gegaan, paar races gekeken en foto's gemaakt. Was wel leuk, kwamen nog een bekende tegen :P we komen daar nooit, dus hadden we helemáál niet verwacht
Laatst bijgewerkt door Colorado op 05-04-09 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:20

Snow Patrol en The Script :+: :+:

Naja, vandaag ging.. wel.
Wel wat paaseitjes op ( := )
maar het wél bij 1 glas cola gehouden.
En drink nu een flesje water.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:23

Jaa ik ben zó blij dat die komen he! Echt toen ik zag dat zij kwamen moest ik wel gaan O:) :+:
ik moet alleen nog vrij vragen voor mijn werk, en dat gaan ze zooo niet leuk vinden, heb al 5 of 6 vakanties aangevraagd en ik werk er nog geen halfjaar :')

Haha ja rebec, het is mooeeeilijk he met al dat lekkers overal :') Ik werk ook achter de kassa, en dat is niét leuk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:25

_O- Zal je werk leuk vinden ja :')

Ja moeilijk hé ^)
serieus, en iedereen eten en aargh. _O-

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:26

Jaa idd, en dan komt mijn moeder heel blij terug van boodschappen doen, "kijk eens wat ik gehaald heb" met een big smile :D Had ze roze koeken gehaald, en een bak met chocola en nog een zak snoep met mijn favo snoepjes(dolfijntjes :+: ) Jáa.. leuk hoor ma :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:28

Hihi ja _O-
Dat heeft me pa met energy drankjes enzo. :')

Maar dat had ik zegmaar met Simple plan (over dat je vond dat je er heen moest gaan xD)
want ik zag dat ze kwamen én dat ze een cool voorprogramma hadden.
Heb toen net zo lang gezeurd tot ik mocht O:)

maar naar pinkpop mag ik niet.. helaas. xD