[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:28

hallo die kapotte oorlel dan :oo daar schrok ik echt van. zou echt huilen haha. @ patos, behoorlijk, werd vanaochtend wakker voelde niets, hele nacht zoet geslapen hij is echt super makkelijk, maar onderweg naar school reed ik over een drempel, verder istie soms aan t schuiven als ik te lang zit, dan kan die ook vervelend zijn, nu istie rustig voel hem wel maar geen pijnlijke auw, meer hij zit op me knopje irritatie :o maar goed, als ik zo weer ga slapen voel ik hem niet meer *\o/* maareh respect voor de dames die kunnen paardrijden daarna :oo

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:35

xDramaQueen schreef:
hallo die kapotte oorlel dan :oo daar schrok ik echt van. zou echt huilen haha. @ patos, behoorlijk, werd vanaochtend wakker voelde niets, hele nacht zoet geslapen hij is echt super makkelijk, maar onderweg naar school reed ik over een drempel, verder istie soms aan t schuiven als ik te lang zit, dan kan die ook vervelend zijn, nu istie rustig voel hem wel maar geen pijnlijke auw, meer hij zit op me knopje irritatie :o maar goed, als ik zo weer ga slapen voel ik hem niet meer *\o/* maareh respect voor de dames die kunnen paardrijden daarna :oo

Je rijdt toch niet op je klit?!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:40

nee op je billen, maar ik zit ook niet met me klit op de scooter :D
nee bij mij schuift hij heel erg omdat ie zo groot is, als ik ga paardrijden zou hij dus constant schuiven.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:02

Ja, bij mij is ie ook behoorlijk te groot. Nu de zwelling weg is steekt ie wel 3 mm uit, over een paar dagen krijg ik gelukkig m'n nieuwe piercings binnen (besteld bij crazy factory, moeten helemaal uit Thailand komen??)
Heb al na een paar dagen weer paardgereden, alleen bij het doorzitten in uitgestrekte draf en bij wat wilde sprongen voelde ik hem toen wat schuiven, maar niet echt pijn. Ik voel er btw nog niet extreem veel van, misschien als het staafje wat korter is dat ie dan 'beter ligt'?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:11

ja weet t wel zeker hij is nu zeker 4 mm te groot en ik overdrijf niet haha

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:20

ahoi :p
heb probleempje met mijn navelpiercing!
had hem al even maar nu groeit hij schuin |( niet uitgroeien maar echt al halve cm naar links opgeschoven ofzo!
ik ga als ik tijd heb naar piercingshop! maar wat kan ik hier aan doen?
Laatst bijgewerkt door LaUrOssssss op 06-03-09 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:27

Nope :) Opnieuw laten piercen :+

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:29

opnieuw 50 euro:(
en opnieuw da genezingsproces?
en wat is de kans dat hij dan weer scheef groeit?
maar had hem echt al bijna een jaar :o |(

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:33

zou je misschien een beetje op je spelling willen letten? gewoon omdat het wat netter staat?
je kan even naar de piercer en vragen wat er allemaal mogelijk is, sommige piercers doen t opnieuw voor niets als het hun fout is oid :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:35

Geen idee waarom die dat doet. :) Sommige mensen hebben dat, of hij moet helemaal scheef gepierced zijn en enkel door de zwelling recht geleken hebben maar dat zou je wel gezien moeten hebben bij het afpunten :=

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:38

ja sorry had mijn spelling al wat aangepast :D
wou te snel zijn! mja ik ga in iedere geval naar de piercer maar hij was al bijna een jaar recht en bijna genezen en ineens deed hij terug lastig! en nu is hij scheef :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:41

pharagirlke schreef:
Geen idee waarom die dat doet. :) Sommige mensen hebben dat, of hij moet helemaal scheef gepierced zijn en enkel door de zwelling recht geleken hebben maar dat zou je wel gezien moeten hebben bij het afpunten :=

er stond net nog niet dat ze hem een jaar heeft, in dat geval zeg ik dat het niet meer gaat lukken nee..

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:43

dus opnieuw piercen is de boodschap?
hoeveel kans is er dat hij gewoon terug scheef groeit?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:45

Dat kan je niet inschatten. Of die scheef groeit of niet ligt aan je lichaam. Net zoals dat hij bij sommige tien jaar blijft zitten en bij anderen op zes maanden uitgegroeit is....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:47

mijn bovenste zit ook schreef, en me onderste recht, maar ik zit er niet echt mee, ik ga een 8 jaar oude piercing er niet uithalen, maar als je je er aan irriteerd dan is het misschien wel beter.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:38

Mijn navelpiercing zit ook scheef :+ Maar die is toendertijd ook met een tang gezet :(:)
Ag mij boeit het niet, want eigenlijk niemand ziet het :+

Mijn piercer had mij trouwens nog een mailtje gestuurt met de vraag hoe het met mijn dermal ging :D Wel super dat ze het vraagt vind ik! Heb maar gezegt dat ik em snel kwam showen omdat ik me andere tepel ook nog gepierct wil hebben!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:42

Mijn piercing is ook met die tang (je bedoelt toch dat klemmetje?) gezet, en zit prima recht? :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:44

de "frikandellenklem" word bij bijna alle piercings gebruikt en dat betekend echt niet dat hij persee scheef moet zitten, wat worden er soms rare dingen de wereld in geholpen man sommige piercers hebben voorkeur voor een tube maar met de klem is niets mis.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:57

Bij mij is de rest gewoon met de vrije hand gezet ;) En met die klem heb je wel meer kans op scheve piercings ja... Gewoon omdat ze dan 9 van de 10 keer niet aftekenen en je dus maar moeilijk kunt zien of ze em recht zetten :(:) (en dan heb ik het over de navelpiercings ..)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:58

Dan heb jij een slechte piercer. Want ik ben nog geen enkele tegen gekomen die niet aftekent met klem :?

Ik betwijfel ook ten zeerste of je freehanded zoveel minder kans hebt op een schuine navelpiercings :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:03

idd, dan heb jij idd een slechte piercer, ik ken alleen maar piercers die aftekenen, of ze het met klem doen of freehand. dit is dus één iemand en niet alle piercers over 1 kam scheren omdat die ene nou waardeloos was.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:03

Mijn piercings die met een klem gezet zijn zijn allemaal afgetekend van te voren.Behalve m'n tongpiercing, maar die zit gewoon mooi recht

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:05

Heb er drie laten zetten en die zijn alledrie met klem gezet en afgetekend. Door drie verschillende piercers := (twee piercers in dezelfde shop wel)

Daar tekenen ze zelfs de tong af :D

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:19

Dat was idd een slechte piercer ja ;) maar er zijn er nog veel meer die niet aftekenen met klem! :(:) Heb het al van meer mensen gehoort die een scheve navelpiercing hebben die niet afgetekend was... En nu ik er over nadenk ook niet alleen bij navelpiercings...

Mijn piercer tekend ook alles netjes af en doet nu alles gewoon met de "vrije" hand. Bij mij komt er nooit een klem meer op!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:48

Ik heb een vraagje over het eruit halen van een geïrriteerde piercing... en de grootste vraag, HOE?! Het gaat namelijk om m'n sternum. Heb em nu 2.5 jaar, maar hij is nooit echt goed / rustig genezen, begon altijd weer vervelend te doen en ik heb er nu eigenlijk gewoon genoeg van. Heb helaas niet altijd tijd om naar de piercer te gaan, bovendien is de zaak waar ik hem heb laten zetten ook gesloten. Het is dus zo'n staafje: |__|
Krijg ik die er makkelijk zelf uit en wat moet ik doen als ie eruit is? Spoelen met zout-water / unicura?