Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tivoli_ schreef:Dus toch Klijntje?
Ik zag je andere topic...
*sjeest erheen om niet te offtopic te gaan*
EditIk zat verkeerd te lezen,sorry
Emaartje schreef:ik ben nu met yasmin begonnen kijken hoe dat gaat,of de bijwerkingen weg zijn die ik met marvelon wel had,bevalt het niet stop ik ook met de pil..maar wanneer zou je moeten kunnen merken dat de yasmin ingewerkt is en de marvelon uitgewerkt?
rowo schreef:Nou ik ben zojuist begonnen met nuva. Ben begin deze week midden in de strip gestopt omdat ik het helemaal zat was. Mijn stopweek heb ik iets verkort om zo te zorgen dat ik op het juiste moment ongesteld wordt.
Nu is alleen mijn vraag.. omdat ik dus nog ongesteld wordt heb ik ook nog een tampon in. Kan dat eigenlijk wel?
En ergens op het internet kun je je mobiele nummer invoeren, zodat ze je helpen herinneren de ring te verwisselen. Ik kan die site alleen niet vinden. Wie weet um?
annastasia schreef:rowo schreef:Nou ik ben zojuist begonnen met nuva. Ben begin deze week midden in de strip gestopt omdat ik het helemaal zat was. Mijn stopweek heb ik iets verkort om zo te zorgen dat ik op het juiste moment ongesteld wordt.
Nu is alleen mijn vraag.. omdat ik dus nog ongesteld wordt heb ik ook nog een tampon in. Kan dat eigenlijk wel?
En ergens op het internet kun je je mobiele nummer invoeren, zodat ze je helpen herinneren de ring te verwisselen. Ik kan die site alleen niet vinden. Wie weet um?
Ja hoor dat kan gewoon! let er wel even op dat als je je tampon er weer uit haalt je de ring niet meetrekt. Mijn tampon blijft nl altijd in de ring hangen (past precies)