Tjonge, de kindjes alweer 2, wat bizar hè! Esra wordt pas in juli 2, maar als je haar qua grootte ziet lijkt ze veel ouder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Ik denk dat je met jouw instelling het verste komt. Zodra hier ergens op gefocust wordt, doet ie juist niets meer dusja.
Had je zelf om een afspraak gevraagd? Hier hoeft ie pas met 4 jaar weer zie ik.
Charlotte446 schreef:Gefeliciteerd Mriek! Mooie leeftijd voor Hidde om grote broer te wordenHier ook nog geen prater, ben benieuwd wat het consultatiebureau hier daarvan vindt.
Succes met het laatste stukje van je zwangerschap Carika. Wat is voor jullie de afweging om van kamer te wisselen? Als hier ooit een 2e komt krijgt die de lege slaapkamer. Praktisch gezien zou het makkelijker zijn om te wisselen maar ik ben bang dat Jack daar moeite mee kan hebben.
Vandaag Jack met 22 maanden een soort van aangemeld voor de basisschool. Volgende week een rondleiding en dan kan ik een formulier invullen. Op de website staat dat je ze aan kan melden als ze 3 zijn, maar er staat ook dat kinderen uit 2021/2022 niet meer aangemeld kunnen worden. Leuk voor kinderen die dit jaar nog 3 moeten wordenHebben jullie je kind al aangemeld?
Charlotte446 schreef:Ik vind het echt een beetje belachelijk. Hopelijk komen we ertussen, broertjes en zusjes van schoolgaande kinderen krijgen voorrang ongeacht wanneer die worden aangemeld. Ze hadden ook al meerdere aanmeldingen van buitenstaanders. Het is een kleine school met maar 1 klas per jaar.
Dat is wel een logische reden om naar een andere kamer te verhuizen. Twee kids erbij op je slaapkamer lijkt mij ook niet heel fijn