Wat is er weer heerlijk gewandeld en leuk om alle hondenkontjes te zien.
Ik kan begrijpen dat je weer helemaal zin hebt om te ontdekken Gaucho. Ik herken het wel van je Faringo, soms heb je even een nieuwe omgeving nodig om te wandelen.
Lizard,ik snap dat Willemshöhe op je lijstje stond, prachtig daar! En dat heb ik ook: een godsvermogen (nu helemaal) aan brandstof om nieuwe plekken te ontdekken
Zwarte Woud is ook prachtig!
Jeetje Germie, dat is ook wat. Gelukkig ben je er 'beter' vanaf gekomen dat de andere persoon die de hond gebeten had.
Leuk om je nieuwe omgeving te ontdekken Gaucho. Met bijbehorende mooie foto's.
Lekker makkelijk zo'n eigenaar of hond. Leuk voor jou honden dan ze met de nieuwe gingen spelen.
Mooi uitzicht heb je Lizy tijdens je rondje lopen.
Lekker samen met Goof gewandeld Sure_lee. Gezellig en dan een lekkere appeltaart tijdens de pauze.
Marlinde, leuk
Prachtige foto's weer Moonsparkle.
Ik moest vandaag naar de tandarts en die zit in ons oude woongebied : Nord-Odal en dus Nala mee genomen om naar ons favoriete stekje te gaan. Nala was erg druk met stenen uit het water plukken Vanavond bij Maya kijken hoe ze het heeft.
Mandyy
Geplaatst: 20-06-22 16:15
Goof je hebt het toch mooi op de foto weten vast te leggen. Jeetje wat heeft dat beestje een tijd met jullie meegelopen. Was de hond weer bij de eigenaar toen je weg ging? Ik lees het al, bizar inderdaad!
Lizard heeft een droog gebied opgezocht!
Bootsiebob mooie foto heb je gemaakt! Met je nieuwe camera?
Pien ben je weer thuis?
Hilary mooie bloem!
Moonsparkle heeft alles ook weer mooi vastgelegd!
Faringo ik vind juist dat je altijd mooie foto's hebt van je ochtendrondjes!
Gaucho in een andere omgeving wandelen is zo leuk! Vond ik ook toen ik net verhuisd was. Oh en nog steeds eigenlijk, mooie omgeving hier!
Wandelende hondenkontjes zijn ook leuk!
Noordje alles goed bij de tandarts? Leuke foto's!
Ik heb in m'n pauze wandelend pakketjes weggebracht en vanavond met Max wandelen.
Een klein meerkoetje was zielig piepend over de waterlelies aan het lopen. Heb een tijdje staan kijken. Ik zag iets verderop wel een volwassen meerkoet, maar vond het zo sneu. Hopelijk is er niks mis.
Heerlijke foto's weer, veel honden, leuk! Faringo, ik begrijp je. Continue hetzelfde stuk lopen maakt ook dat het minder speciaal wordt, zeker als het zo volgegroeid is als nu. We moeten maar weer snel een leuke wandeling gaan doen dan
Ik heb vanmiddag na werk een heerlijk rondje hardgelopen. Geen foto's, wel genoten van de zon.
Bootsiebob
Geplaatst: 20-06-22 18:47
Aaah leuk Marlinde, zo‘n leuk hondje.
Nala heeft lekker op stenen ‚gejaagd‘ en de poezels hebben een rondje in de (mooie!) wijk gemaakt.
Goof fijn dat het hardlopen heerlijk was. De temperatuur is er nu aangenaam voor
Mandyy, ja die was met de nieuwe camera gemaakt. Nog niet helemaal scherp, maar leuk om te oefenen met de kolobrievlinder die steeds voorbij komt
Hopelijk komt het meerkoetje waar hij miet zijn.
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 20-06-22 18:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Oja… geen (slaap)wandeling, tenzij je de tuin als wandeling definieert, maar ik vind het toch leuk om hier te delen. T/m vrijdag is dit namelijk elke ochtend vanaf een uur of 4 te zien (eigenlijk 5 uur, maar zoals ik vanochtend merkte, is het om half 5 al te licht buiten.. )
5 planeten op een rechte lijn en de afnemende maan ertussen. Dit komt niet vaak voor.
Ik heb dus slechts Venus en de maan gezien om 4:30 uur