Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Mijn advies is om bij klachten toch echt naar de GGD te gaan.
Ik heb 3 foute uitslagen gehad met de zelftest. 2x was ik positief maar had ik helemaal geen corona. En daarna een keer negatief getest en toen had ik toch echt corona. Bij mijn vader ook een negatieve zelftest maar ook hij had toch echt corona. Meerdere malen getest zelfs.
Ik schaf ze ook niet meer aan.
Maar even een tip bij de Kruidvat kost een doosje van 5 stuks nu 7,99 dus inslaan is nu wel een goede optie.
Zebrastreep schreef:Ik testte ook altijd voor het ontbijt inderdaad.
2x een valse positieve test gehad. Waarschijnlijk 1 omdat ze op mijn kamer lagen en het toen heel koud was daar gaan ze niet echt lekker op.
Ik test ze alleen in de neus vindt de keel niet nodig. Bij klacht ga ik toch wel naar de ggd als ik twijfel.
IMJ schreef:Zebrastreep schreef:Ik testte ook altijd voor het ontbijt inderdaad.
2x een valse positieve test gehad. Waarschijnlijk 1 omdat ze op mijn kamer lagen en het toen heel koud was daar gaan ze niet echt lekker op.
Ik test ze alleen in de neus vindt de keel niet nodig. Bij klacht ga ik toch wel naar de ggd als ik twijfel.
Het advies is dus om wel in de keel te testen. Lees de onderzoeken maar. De registratie is nog niet rond voor testen in de keel. Daarom staat het er niet in.
Hier even 1 goed leesbaar linkje
https://www.nu.nl/coronavirus/6191446/c ... -keel.html
Shenavallie schreef:LWDaisy schreef:
Stom he! Ik proef echt niks meer, vind het vreselijk. Motiveert helemaal niet om iets te eten.
Hier zeg ik in plaats van 'Smaakt goed" nu "Lekkere structuur".
Yesterday schreef:Hier ook Corona, zondag positief getest. Vooral veel last van mijn keel, verkouden, hoofdpijn en totaal geen energie.
Af en toe moet ik hoesten, lijkt dat er vanalles vast zit, maar met keelpijn is het geen pretje…
Zebrastreep schreef:Yesterday schreef:Hier ook Corona, zondag positief getest. Vooral veel last van mijn keel, verkouden, hoofdpijn en totaal geen energie.
Af en toe moet ik hoesten, lijkt dat er vanalles vast zit, maar met keelpijn is het geen pretje…
De keelpijn is best pittig vond ik toen bleef ook lang hangen. Normaal heb ik het 1 dag heel erg en dan de tweede dag al een stuk minder tot geen pijn meer. Maar dit duurde gewoon wel 5 dagen. Wist niet meer waar ik het moest zoeken zoveel pijn deed het.
Yesterday schreef:Zebrastreep schreef:
De keelpijn is best pittig vond ik toen bleef ook lang hangen. Normaal heb ik het 1 dag heel erg en dan de tweede dag al een stuk minder tot geen pijn meer. Maar dit duurde gewoon wel 5 dagen. Wist niet meer waar ik het moest zoeken zoveel pijn deed het.
Dit geeft weinig hoop… ik hoop dat ik morgen weer wat fitter ben, de hoop op klachten vrij morgen is al wel wat weggezakt.
Ik heb toevallig net ook wat verse jus gedronken, toch wat voor de vitamines.
Raketjes zijn met keelpijn en dit warme weer wel heerlijk!
Zebrastreep schreef:Gistermiddag vloog de keelpijn mij opeens weer aan en ik voel mij nu ook best ziek. Alleen was ik gisteren aan het werk voelde me eerst helemaal goed en na 2 uur begon de ellende.
Over een uur kan ik testen al wil ik graag de hele dag in bed liggen
tokedri schreef:Zebrastreep schreef:Gistermiddag vloog de keelpijn mij opeens weer aan en ik voel mij nu ook best ziek. Alleen was ik gisteren aan het werk voelde me eerst helemaal goed en na 2 uur begon de ellende.
Over een uur kan ik testen al wil ik graag de hele dag in bed liggen
Ga je niet ook een zelftest doen?
Hopelijk geen corona