magda_90 schreef:Al een aantal jaar heb ik een idee maar ik ken helaas niet echt mensen die met mij mee kunnen denken, wellicht willen jullie dat doen?
De afgelopen 6 jaar heb ik mijn opa, vader, nichtje, schoonoma en hond moeten begraven en nu is mijn zus ook ongeneeslijk ziek. Ik ben hierdoor in een zware put gekomen waar ik nu gelukkig met hulp weer uit ben gekomen maar desondanks weten we dat we binnenkort nog een begrafenis zullen gaan hebben.
Aan de hand hiervan ben ik op zoek naar iets, een symbool, waar ik troost uit kan halen. Iets wat refereert naar mijn geliefden die er niet meer zijn en straks ook weg zullen vallen.
Met dat iets dacht ik aan een tattoo daar ik met sierraden niets heb kunnen vinden.
Maar nu vraag ik mij af wie jullie kunnen aanraden die zich kan inleven en iets moois kan tekenen en uiteindelijk kan laten zetten?
Want ik ben nog steeds vruchteloos in wat ik zoek.
Ik denk dat de plek uiteindelijk mijn schouderblad wordt (ik zit vaak met mijn hand over mijn schouder heen) maar blijft dat ook mooi daar ik nu bezig ben met sporten en afvallen?
Jeetje wat een heftig verhaal! Ik denk dat je al iets meer een idee en stijl moet hebben, dan kunnen we gerichter meedenken.
Ik zou veel rondkijken op pinterest om te kijken wat je aanspreekt.