[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:30

Citaat:
Citaat:

Misschien Hanne van Blackbear? Of Snip Art maakt ook goeie plantjes :D

Mijn olifantjes van Hanne! :o
Sorry voor de slechte foto, ik moet me altijd helemaal in een kronkel wurmen om een foto te krijgen.
Rond 2 april in dit topic heb ik een foto gepost toen die net geplaatst was

Die heb ik langs zien komen inderdaad, ik vind persoonlijk de grote olifant een beetje tegenvallen maar die kleine is wel heel mooi. De blaadjes zijn ook goed gelukt en de grote olifant is verder wel strak dus ik struikel denk ik meer over het ontwerp dan de uitvoering. Dus dat scheelt. Dankjewel!

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:19

_Christina schreef:
Citaat:

Die heb ik langs zien komen inderdaad, ik vind persoonlijk de grote olifant een beetje tegenvallen maar die kleine is wel heel mooi. De blaadjes zijn ook goed gelukt en de grote olifant is verder wel strak dus ik struikel denk ik meer over het ontwerp dan de uitvoering. Dus dat scheelt. Dankjewel!

Smaakverschil kan uiteraard ;) Voor mij was het iig precies zoals ik wilde.
Hanne is voor mijn gevoel heel goed in hetgeen wat je wil, om te zetten in een ontwerp, dus als jij andere wensen hebt, denk ik zeker dat het goed komt!

Lau

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:36

Het stencil sit erop, ik mag zo bij robbin de stoel in voor mijn spoonie.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:42

Leuk Lau, ben benieuwd!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 13:29

En hij staat:

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:14

Nice <3 ik ben nu onderweg! :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:28

Mooi Lau :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:33

Mooi Lau lekker snel klaar ook! En nu lekker genezen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 15:02

Willl65 schreef:
Mooi Lau lekker snel klaar ook! En nu lekker genezen!

Ja was 5 min werk

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 16:41

Mooi zo Lau!

Hanne maakt echt prachtig werk, wil ook ontzettend graag een keertje naar haar toe.

Ik ga waarschijnlijk in Augustus naar die artieste die gedeeld is hier, deze https://www.instagram.com/tattoo_bloom/?hl=nl

Ben er nog niet uit welke plek ik wil, wel wil ik een soort boeketje met de bloemen van de geboortemaanden van het gezin.

Voor jullie de vraag, welke plek zouden jullie kiezen?

Ik twijfel over mijn arm (binnenkant bovenarm, achterkant bovenarm, of binnenkant onderarm) maar dit is lastig bedekken en naarmate je ouder wordt wordt dit toch minder mooi.

Edit: Het wordt mijn eerste, vandaar al die twijfels :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:08

Afbeelding

Stencil zit erop! Zenuwachtig! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:08

donnar schreef:
Mooi zo Lau!

Hanne maakt echt prachtig werk, wil ook ontzettend graag een keertje naar haar toe.

Ik ga waarschijnlijk in Augustus naar die artieste die gedeeld is hier, deze https://www.instagram.com/tattoo_bloom/?hl=nl

Ben er nog niet uit welke plek ik wil, wel wil ik een soort boeketje met de bloemen van de geboortemaanden van het gezin.

Voor jullie de vraag, welke plek zouden jullie kiezen?

Ik twijfel over mijn arm (binnenkant bovenarm, achterkant bovenarm, of binnenkant onderarm) maar dit is lastig bedekken en naarmate je ouder wordt wordt dit toch minder mooi.

Edit: Het wordt mijn eerste, vandaar al die twijfels :')

Ik zou voor binnenkant bovenarm gaan

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:38

Afbeelding

Hij staat! Wat een rotplek :') nog even extra aangedikt omdat ik dus dystrofie aan m’n rechterhiel heb. But I did it *\o/* ben er heel blij mee <3

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:40

Lijkt me een heeel gevoelige plek! :oo

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:33

Warboel schreef:
[ [url=m/fSvAGt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij staat! Wat een rotplek :') nog even extra aangedikt omdat ik dus dystrofie aan m’n rechterhiel heb. But I did it *\o/* ben er heel blij mee <3

Hij is prachtig!!!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:54

Dreamy schreef:
Lijkt me een heeel gevoelige plek! :oo

Zo ja ik was blij dat het echt maar 10 minuten werk was, deed echt pijn :') maar het zit ook wel echt dicht op het litteken, daar zie je net een klein stukje van boven m’n sok uit piepen :)) maar wilde het echt daar, anders klopt het niet voor mijn gevoel.

Thanks Lau! Vind die van jou ook echt super! <3

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 21:38

Mooi Warboel!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:03

@Warboel, leuk! En plek is zeker niet ongevoelig nee ;)

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:16

Ik vond die plek wel meevallen qua pijn maar héél vervelend om te genezen/onderhouden :P
Altijd zand dat omhoog komt als je stapt, dat dan lekker in de zalf plakt :P
Ofwel altijd lange sok er over :)

Ziet er erg leuk uit jullie lepels!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:34

Ik heb op beide benen op die plaats eentje staan en oooohhh wat deed dat stuk aan m’n hiel pijn :oo

Maar heel leuk, die twee lepeltjes! Wat voor betekenis hebben ze eigenlijk? Want ik zie het de laatste tijd best vaak voorbij komen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:43

Warboel schreef:
Ik had er vorige week even met Robbin over gepraat en besloten mee te doen aan zijn spoonie actie, dus ik mag de 31e weer :=
Alleen dat wordt wel echt een kleintje, klein lepeltje :))

Ik heb posttraumatische dystrofie en best wel moeite met het accepteren daarvan. Robbin zn spoonie project komt van de spoon theory, en posttraumatische dystrofie valt daar ook redelijk onder. Dus besloten mee te doen. Hopelijk helpt het ook met een stukje acceptatie :)
Je doneert dan aan een goed doel en in “ruil” daarvoor zet Robbin dan een spoonie tattoo.

Sorry even heel lui mezelf gequote :P

Voor mij is de pijn daar dus ook niet normaal maar allemaal uitvergroot zeg maar. Grote kans dat als ik op m'n linkerbeen op dezelfde plek een tattoo zou laten zetten het véél minder is. Toen ik net geopereerd was (ik had een botvergroeiing dus hebben ze een stuk hielbeen weg moeten halen) kon ik niet eens normaal schoenen en sokken aan. Ik ben eind 2015 geopereerd en gewoon domme pech gehad. In 2016 heb ik ruim een half jaar gerevalideerd in een revalidatiecentrum waar ik 3-4x per week heen moest. Inmiddels gaat het beter maar zeker tussen m'n oren is het regelmatig nog best een struggle! Ik liep bijvoorbeeld graag hard, dat kan gewoon echt niet meer.

Besef dat ik toen ik revalideerde serieus elke dag een opbouwend aantal minuten er met hele basale dingen als handdoeken, washandjes, broeken en sokken aan moest zitten en zelfs dat echt verschrikkelijk was := Ik kan inmiddels wel gewoon weer normaal schoenen aan (al heb ik daar op slechte dagen ook echt wel last van) maar dat ik er dus een tattoo heb laten zetten is een megagrote overwinning!

Hopelijk kan deze tattoo me tussen m'n oren ook een beetje helpen met het accepteren ervan en het afsluiten van een periode; helemaal normaal zal het waarschijnlijk nooit meer worden. Ook merk ik dat het me best goed doet om er gewoon zo open over te praten, maar er echt zelf over beginnen vind ik heel moeilijk. Dus ik hoop dat het ook een soort conversation starter is; wat eigenlijk dus ook Robbins idee erachter is. Om bewustzijn voor chronische ziektes te creëren :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 08:48

Al een aantal jaar heb ik een idee maar ik ken helaas niet echt mensen die met mij mee kunnen denken, wellicht willen jullie dat doen?

De afgelopen 6 jaar heb ik mijn opa, vader, nichtje, schoonoma en hond moeten begraven en nu is mijn zus ook ongeneeslijk ziek. Ik ben hierdoor in een zware put gekomen waar ik nu gelukkig met hulp weer uit ben gekomen maar desondanks weten we dat we binnenkort nog een begrafenis zullen gaan hebben.

Aan de hand hiervan ben ik op zoek naar iets, een symbool, waar ik troost uit kan halen. Iets wat refereert naar mijn geliefden die er niet meer zijn en straks ook weg zullen vallen.

Met dat iets dacht ik aan een tattoo daar ik met sierraden niets heb kunnen vinden.

Maar nu vraag ik mij af wie jullie kunnen aanraden die zich kan inleven en iets moois kan tekenen en uiteindelijk kan laten zetten?

Want ik ben nog steeds vruchteloos in wat ik zoek.

Ik denk dat de plek uiteindelijk mijn schouderblad wordt (ik zit vaak met mijn hand over mijn schouder heen) maar blijft dat ook mooi daar ik nu bezig ben met sporten en afvallen?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 08:49

Ik duik ook weer eens op. Lees nog steeds mee.
Mijn tattoo zit inmiddels alweer ruim een jaar, maar ik heb heel regelmatig jeuk eraan. Je ziet er niks aan, het is niet rood, geen oneffenhedden, bobbeltjes en hij ligt ook niet op mn huid ofzo. Zeker nu het weer warmer wordt merk ik het vaker. Is het normaal dat je tattoo jeukt?

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 09:35

Erg mooi die spoonies! Zijn er nog mensen van plan om naar het flash weekend van Blackbear te gaan? :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:02

magda_90 schreef:
Al een aantal jaar heb ik een idee maar ik ken helaas niet echt mensen die met mij mee kunnen denken, wellicht willen jullie dat doen?

De afgelopen 6 jaar heb ik mijn opa, vader, nichtje, schoonoma en hond moeten begraven en nu is mijn zus ook ongeneeslijk ziek. Ik ben hierdoor in een zware put gekomen waar ik nu gelukkig met hulp weer uit ben gekomen maar desondanks weten we dat we binnenkort nog een begrafenis zullen gaan hebben.

Aan de hand hiervan ben ik op zoek naar iets, een symbool, waar ik troost uit kan halen. Iets wat refereert naar mijn geliefden die er niet meer zijn en straks ook weg zullen vallen.

Met dat iets dacht ik aan een tattoo daar ik met sierraden niets heb kunnen vinden.

Maar nu vraag ik mij af wie jullie kunnen aanraden die zich kan inleven en iets moois kan tekenen en uiteindelijk kan laten zetten?

Want ik ben nog steeds vruchteloos in wat ik zoek.

Ik denk dat de plek uiteindelijk mijn schouderblad wordt (ik zit vaak met mijn hand over mijn schouder heen) maar blijft dat ook mooi daar ik nu bezig ben met sporten en afvallen?

Jeetje wat een heftig verhaal! Ik denk dat je al iets meer een idee en stijl moet hebben, dan kunnen we gerichter meedenken.
Ik zou veel rondkijken op pinterest om te kijken wat je aanspreekt.