Memuska schreef:Zoooooo.
Dat ging slecht vandaag! Uiteindelijk 9 km gelopen in gemiddeld 6:52 / km dus voor mijn doen wel ok, maar het gevoel zat niet mee. Stijve benen (dankje, kine), eerst met vriendinnen gaan ontbijten en dus teveel gegeten, een loopje na de middag wat me sowieso al minder ligt, veel tegenwind, te warm aangekleed, deze week mss al wat veel gelopen ... Bon, geen idee wat mijn excuus moet zijn, maar het voelde niet fijn.
Maar goed. Beter slechte kilometers dan geen kilometers! Ik ga de sauna in en volgende keer maar weer beter, toch?
Niet zo streng zijn voor jezelf hoor. Langzaam lopen als training is overigens juist heel goed
. Sneller is niet altijd beter, het is maar net wat je doelstelling is.
.

Een keer minder mag ook gewoon. 

ik was zooo boos. Daarna wel weer verder gelopen en blijk ik als nog een p.r. te lopen (21.09) en 3e vrouw maar ik had als 2e kunnen finishen in 20.20 als gewoon door was gegaan.
Daarom kwam ik ook pas in het donker terug

Ik herken het wel, en vooral de mentale barrière.. het is een lastige kwestie en moet ook nog een weg vinden om ermee om te gaan. Wel super gelopen joh en wat een tijd.
Alsnog gefeliciteerd.
Maar man man man wat heb ik moeten zwoegen, veel negatieve gedachtes.
Benen voelen gelukkig wel oke nu, wel wat last van mijn rug maar geen gekke dingen.
Houd lekker nog een rustdag en vanaf morgen weer aan de bak.