Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd!
Myrsky
Geplaatst: 23-12-17 20:20
Lieve Priscilla, Je hebt ons in dit topic laten kennismaken met een bijzondere, dappere en sterke vrouw. Een vrouw met humor die doorgevochten heeft tot het bittere einde. Ik kan wel zeggen dat je me veranderd hebt, in mijn kijk op het leven en op wat ik doe. Je hebt me geraakt, en met mij een hoop andere bokkers. Ik hoop dat je nu eindelijk de rust krijgt die je verdient, sterke vrouw, en eindelijk geen pijn meer hebt.
Lieve Marcel en andere naastbestanden, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van deze prachtige vrouw
Ben tot nu toe een stille meelezer geweest. Wil nu Marcel en een ieder die Priscilla lief heeft heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat Priscilla nu heerlijk ligt te dromen van alles waar zij van houdt en voor haar de pijn en ellende al voorbij is. Bedankt dat je dit allemaal zo openhartig met ons hebt willen delen. Hoop dat het ook een steun voor je is geweest. Het gaat je goed lieve sterkte mooie vrouw.
Onwijs veel sterkte marcel en familie. Hoop dat priscilla vredig afscheid kan nemen. Ik volg nu een tijdje maar ondanks je weet dat het zal komen, komt het toch heel onverwachts en slaat het even in als een bom. Een vreselijk sterk en lief persoon zal ons verlaten helaas
GamblersCup
Geplaatst: 23-12-17 21:01
Zoals de meeste mensen hier al gezegd hebben, we weten dat het eraan zat te komen, toch even een schok... heel veel sterkte Marcel, met dit stukje van het "traject". Ik hoop voor Priscilla dat de angst weg was, en dat ze rustig mag gaan.
Vanaf het begin meegelezen, soms een bericht geplaatst. Nu wil ik toch mijn medeleven aan jullie betuigen, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is niet in woorden uit te drukken wat jullie nu meemaken.
Daarom sterkte, liefde, rust en kracht gewenst
Figo88
Geplaatst: 23-12-17 21:10
Jeetje zeg.. Ook ik zit met tranen in mijn ogen.. Je weet dat het eraan zit te komen, maar toch had ik gehoopt en ergens zelfs wel een beetje verwacht dat ze kerst nog zou halen (misschien zelfs nog wel het nieuwe jaar) en nog wat kon genieten en wat extra mooie herinneringen kon achterlaten.
Maar wat een strijd is dit geweest zeg.. En wat moet dit afschuwelijk zwaar voor jou Marcel en voor de andere geliefden van Priscilla zijn..
Woorden schieten echt te kort.. Ik wens jullie alle kracht en sterkte..
Hele dikke knuffel..
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 23-12-17 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
josie
Geplaatst: 23-12-17 21:15
Lieve Marcel, heel veel sterkte gewenst, dit zal enorm zwaar zijn, niet alleen voor jouw, maar alle dierbaren van Pris.
Ik hoop dat ze de rust heeft kunnen vinden en de angst achter haar heeft kunnen laten en met haar naasten om haar heen vredig zal gaan slapen.
Ontzettend veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd, in gedachten bij jullie
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte! Heel naar, zo net voor kerst. Ik heb hier alle kaarsen die er maar in huis staan branden en zal komende tijd veel aan jullie denken.
Priscilla is een topwijf. Zo vol met angst en onduidelijkheid, maar toch o zo sterk. Wat een humor heeft ze! Zelf zit ik momenteel in een rottijd, maar als ik me niet fijn voel denk ik aan jullie, dan ben ik dankbaar voor het leven. Ik zal jullie steunen en aan jullie denken!
Respect voor Marcel, Priscilla en alle omstaanden!