Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Niemand zegt toch ook dat 2000 voor vrouwen correct is? Imo klopt het ongeveer dat veel vrouwen dit aan moeten houden om op gewicht te blijven bij gemiddelde beweging maar het is ook maar een gemiddelde.
Een bmr van 1000 lijkt me al stug, en zij sport er ook nog eens een hele hoop bij, of zegt iig dat mensen dat moeten doen. Dat is echt je lichaam zichzelf laten aanvallen en wachten op problemen
Aight schreef:Ik heb net een fragment bij RTL boulevard gezien, maar echt verstandig is het niet nee om dit aan te raden. Daarbij eigenlijk wel een aansluitende vraag:
Welke boeken/sites zijn er wel aan te raden of gebruiken jullie? Ik heb vooral moeite met een dagschema op te stellen en de hoeveelheid kcal op een dag af te stemmen. Ik kan 'sochtends wel bedenken dat iets een goed plan is, maar er halverwege op de dag (met behulp van MFP bijv) achterkomen dat er nog maar heel weinig kcal overblijven
Iets meer sturing met een weekprogramma of recepten speciaal voor lunch of de hele dag zoek ik.