Zou ik me ook mogen melden in dit topic? ik lees aan een hele tijd mee maar heb hier nooit berichten geplaatst. Ik heb me in januari aangemeld bij de sportschool om wat kilo's kwijt te raken. Helaas toen niet gelijk de motivatie gehad om mijn eetpatroon aan te passen ( broodjes chocopasta etc bleven gewoon). Nadat mijn tentamens gedaan waren in juni ben ik ook gezondER gaan eten. Chocopasta ingeruild voor verschillende dingen met weinig calorieën en minder vetten. Tussendoortjes ook aangepast etc. Nu ben ik daar langzaam zo'n 3 kilo mee afgevallen. Bijkomend probleem van het gezond eten was dat mijn darmen van slag waren en zich helaas stilgelegd hadden. Uiteindelijk naar een dietiste gegaan en om een lang verhaal kort te houden was het goed dat ik gestopt was met de vele suikers eten, maar waren mijn darmen daar een beetje van slag van. Vorige week een weekje weg als begeleiding van KVW op kamp geweest dus eten de hele week wat de pot schaft. Durfde me dus hier niet te melden
Ik heb geen overgewicht, maar ik heb best wel wat vetjes op mijn buik en op mijn heupen waar ik heel graag vanaf wil. Ik woon overigens nog thuis dus qua avondeten heb ik vrij weinig te vertellen. Probeer dan al wat meer groente te eten, en minder aardappelen.
Lijstje voor vandaag:
O : (was pas wakker om 11 uur) 1 kiwi, kopje rooibos thee zonder suiker, 180 gram magere yoghurt met 2 lepels gebroken lijnzaad en een scheutje aanmaaklimonade.
T : Kiwi of appel
A: Wat de pot schaft
B: kwartiertje met de hond gewandeld en straks uurtje fitness