Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 00:10

Heel verstandig van je haha! ;)

Ik wil ze zelf graag bij elkaar in een groot palette hebben, zodat ik ze wat vaker gebruik, ik gebruik eigenlijk altijd pallets puur uit gemakzucht!
Mijn 4 nieuwe kleurtjes in mijn quad palletje en mijn nieuwe bledingbrush (217) ben ik trouwens waanzinnig blij mee! :D

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 00:24

Ik snap het hoor, ik ben niet voor niets een 15 palette aan het vullen :)) Heb alleen EP los. En heb nog een lege quad voor op reis.
En nu dus een Z palette voor straks de MUG en MUR.. :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 00:44

Ik vond de deur van Hope ook niet overdreven ofzo. ja, de eerste keer dat ik het rook vond ik het ronduit smerig, maar ik wende eraan denk ik?

Ik gebruik 1% retinol van Paula's Choice. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden... Ja, aardig prijskaartje. Maar qua werkzaamheid weet ik het nog niet..

Gaaf Djilna! Jij hebt al aardig wat palettes he :)).

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 00:59

Het begon met MAC O:)
Heb nu die voor 15 en daar kunnen er nog 3 in, min Antiqued van vandaag is dan nog 2. En dan Naked 1 en Lorac Mega Pro. Gebruik ze nu allemaal :)
En dan een lege quad van MAC. En een lege Zpalette

Van MAC vind ik het lastig welke ik nog wil. Heb nu
All that Glitters
Woodwinked
Satin Taupe
Embark
Sable
Mythology
Cranberry
Trax
Satellite dreams
Tilt
Steamy
Club
Los Expensive Pink en onderweg is Antiqued
Nou dacht ik om palette vol te krijgen Mulch en Soot of Quarry. Of iemand aanraders in de velvet/mat? Mag ook gewoon kleur zijn. Evt wat mooi bij warm koper of kastanje haar staat.. Edit, misschien toch ook nog Coppering :+

Heb ik alleen geen highlightachtige zoals Ricepaper, Schroom enzo. Heeft MUG zoiets of zou ik dan mijn quad daarvoor gebruiken? Sowieso niet op korte termijn. Meer maandenplan, of via States/Canada :+

Belachelijk trouwens, zoveel oogschaduw :') :))
Laatst bijgewerkt door Djilna op 06-02-15 01:23, in het totaal 1 keer bewerkt

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 01:03

Ik heb de quad inderdaad ook aangeschaft voor op reis! :D

Ik heb mezelf voorgenomen om alleen nog maar MAC oogschaduw palettes te kopen die ik kan opvullen met refills. Heb er nu een aantal van Dior, een van Chanel en een van YSL maar vind het zo zonde als ze eenmaal leeg zijn, dat je ze niet makkelijk op kunt vullen. Gebruik meestal uit een palette 2 kleuren aanzienlijk vaker dan de rest, zodra die kleuren op zijn gebruik ik de overige kleuren nog maar amper.. :')

Z palettes vind ik wel heel handig qua principe, maar vind het er zo slordig uitzien dat alles schots en scheef in die dingen zit.
Daar kan ik écht niet tegen haha! (Ja ik ben tot in het extreme aan toe geordend :'))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 01:05

Is magnetisch dus het kan er vast wel heel netjes in 8-) Op de plaatjes die ik zie iig wel.
Die wordt iig voor MUG/MUR

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 01:06

Klinkt dat trouwens heerlijk, Dior, Chanel en YSL :+: Wel echt hebbedingen!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 01:42

Ja, veel er van is aangeschaft in de periode dat ik bij de make-up afdeling bij de Ici Paris XL werkte.
Toen kon ik al die mooie make-up uiteraard niet weerstaan!

Tegenwoordig ben ik meer into Bobbi Brown en MAC. <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 10:07

MAC vaagt bij mij ook een beetje weg :D Ik kijk nu eigenlijk meer bij andere merken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 10:32

Ik vind eigenlijk alleen de lipsticks van MAC echt heel fijn, voor de rest hebben ze prima producten, maar ik vind ze soms echt overpriced voor de kwaliteit die je krijgt.

Ik heb een tijdje terug grote schoonmaak in mijn oogschaduw gehouden, heb nu alleen nog 2 Naked palettes, 2 Sleek palettes en 3 MUA (die ik nog nooit gebruikt heb en daarom zoned om weg te doen vond) palettes over.

Wil binnenkort een Z palette en een aantal MUG oogschaduws kopen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 10:36

Ja ben ik het wel mee eens!

Ik ging eens checken hoeveel ik kwijt zou zijn als ik alleen een lipstick van KvD zou bestellen bij Sephora:
39,40 incl verzenden en douanekosten :') hmm

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 10:47

Ik vind de MAC oogschaduws ook te duur hoor :o Maar wil wel deze palette vol. Maar dat is dus 15x13,50. Belachelijk eigenlijk := Daarna eens bij MUG en MUR kijken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 11:17

Ja die zijn net zo goed en veeeeeel goedkoper :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:25

Daarom..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 11:26

De behoefte om te bestellen bij Sephora is héél groot _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:30

Ik ben wel blij met mac, idd vooral de lipsticks staan voor mij boven de meeste merken :D
Oogschaduws zijn idd wat overpriced heb goedkopere en betere liggen en sommige kwasten vind ik weer heel erg fijn en een aantal weer minder.. De prolong wear concealer staan bij mij eenzaam aan de top net als de prep en prime translucent powder. De face and body foundation vind ik ook heel prettig en de paintpots zijn al jaren m'n favo oogschaduw basis tot nu toe is niets fijner :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:32

Ik snap het gevoel. Ik heb ook steeds ik wil dat en dat en dat := Pff vermoeiend..
En ik moet echt eerst een verwarmingsketel (ja nog steeds). Als ik mezelf nu eens aan mijn shopverbod kon houden. Op Miley na dan, want die gaat vd waardebon O:)
Nou ja, als de ketel er is ben ik blut dus dan zal dat niet zo moeilijk meer zijn :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 11:39

Ellendig he die verplichting kosten? :Y)
Ik heb een duur reisje Londen (450 voor 3 nachten :') ) en nog me nieuwe mobiel waarvan ik de rekening nog van moet krijgen.
Dus ook ik moet nog even wachten, huilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:42

Ik heb helaas een boete moeten aftikken deze maand... daar ging mijn make up budget...
-O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 11:43

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:49

Ik hou bij MAC van de oogschaduws, lipsticks (vanille geur <3) en most of all van de make-up kwasten.
Foundation en concealer van MAC gaan bij mij helaas op mijn huid liggen, dus die gebruik ik van Bobbi Brown.

Ik ga mijn stashje binnenkort ook maar weer eens bekijken en opruimen. Ik heb best wat mooie producten liggen die ik amper/nooit gebruik. Misschien herontdek ik nog wat leuks, of kan ik een ander blij maken.

O van die LE verpakkingen met van die kinderachtige disney figuurtjes o.i.d. gaan echt mijn nekharen van overeind staan haha! Of het nou van MAC of Essence is maakt me niet uit! :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:54

Ik ben ook wel fan van andere producten van Mac hoor! Transparant poeder, kwasten, blush etc... Ik ga vanmiddag shoppen en als ik thuis ben kijken of ik tijd heb om m'n stash op de foto te zetten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:13

Ade mocht je iets leuks vinden om te verkopen ;)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:28

adecuada schreef:
Ik hou bij MAC van de oogschaduws, lipsticks (vanille geur <3) en most of all van de make-up kwasten.
Foundation en concealer van MAC gaan bij mij helaas op mijn huid liggen, dus die gebruik ik van Bobbi Brown.

Ik ga mijn stashje binnenkort ook maar weer eens bekijken en opruimen. Ik heb best wat mooie producten liggen die ik amper/nooit gebruik. Misschien herontdek ik nog wat leuks, of kan ik een ander blij maken.

O van die LE verpakkingen met van die kinderachtige disney figuurtjes o.i.d. gaan echt mijn nekharen van overeind staan haha! Of het nou van MAC of Essence is maakt me niet uit! :')

Heel herkenbaar dat laatste. Vind dat echt zonde. Zag paar dingen van de Cinderella collectie van MAC die er mooi uitzagen (higlighters MSF), maar door de verpakking hoef ik ze niet. Ziet er zo goedkoop en kinderlijk uit.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:44

adecuada schreef:

Ja!
Ik heb precies hetzelfde, heb liever iets wat echt mooi is vooral voor dat geld vaak.

Ik heb zojuist een waardebon gekregen voor Douglas. Ik kom daar echt nooit want ik ben vaste klant van Ici.
Heeft Douglas leuke merken of heeft iemand een tip wat ik zometeen ervoor kan halen?

Ik heb geen parfum nodig want ik heb in JFK NY al mijn lievelings parfums in bulk ingeslagen. :=