Acrylnagels werken voor mij prima, het voordeel vind ik dat de kleur er niet vanaf bladderd oid. Bij gel heb ik echt dat het na een week wel weer opnieuw moet. Acryl niet.
Mijn acrylnagels zijn vrij lang en ik heb nog nooit last gehad van gebroken nagels.
Lous
Geplaatst: 04-12-16 09:51
Wat wel meespeelt is ook hoe je nagels van nature zijn. Acryl blijft bij mij niet zitten. Het breekt er zo af. Echt in stukjes van mijn nagel (die breekt niet af) . Hoe gevorderd de zetter ook , met welk merk ook of hoe het ook gezet is. Ik doe nu magazijnwerk en deed hiervoor schoonmaakwerk. Gel heeft het altijd prima gedaan. Natuurlijk kun je zeggen gel is in het algemeen handig voor dit en acryl voor dat, dat klopt ook. Maar het kan dus ook echt per persoon verschillen.
Bedankt voor de duidelijke uitleg allemaal. Dan ga ik denk ik toch voor gel kiezen
paddraigh
Geplaatst: 06-12-16 15:00
in het kader van, ik verveelde mij en wilde eingelijk toch wel een ander kleurtje! zijn nog feller in real life , morgen krijg ik nog 4 kleuren binnen , ze hebben ze in de aanbieding op de duitste site, en laat ik nou net in dl wonen!! he bah..
Mooi! Ik wil ook nieuwe kleurtjes bestellen maar ben er nog niet helemaal uit haha. Ik gebruik nu al een tijdje de lamp van mijn zusje een UV lamp. Maar wil binnenkort toch graag een eigen setje aanschaffen en twijfel of ik voor UV moet gaan of voor Led. Op internet al wel veel gelezen maar kom er niet helemaal uit. Led is goedkoper, maar duurt wel weer korter en je hoeft de lampen niet te vervangen. Maar waarom is de UV dan toch duurder?
LiiNd_Y mag ik misschien vragen waar je jou lamp hebt gekocht? Of het merk?
Ik heb een Diamond
Mars
Geplaatst: 14-12-16 19:24
Er is wel een weggeeftopic maar ik wil eerst hier kijken of er een liefhebber voor is. Ik heb dit setje nagels gekregen in een goodiebag maar maak er geen gebruik van. Is nieuw en ongeopend. Kan ik iemand hier blij mee maken? Vraag er niets voor je mag het ophalen en anders verzend ik het De eerste die me een pb stuurt mag de set hebben.