[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 00:06

Dat vind ik dus ook en ik was heel duidelijk dat ik open stond voor van alles.

Maar ben inderdaad blij dat ik dit nu weet en niet straks klaar lig bij een artiest die het allemaal maar lelijk en stom vindt. Op zoek naar een ander!

Dit was niet bij Sailor & Crooks trouwens hoor! Daar had ik nog geen contact mee gehad.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 02:02

Vind het erg belachelijk dat ze het niet wouden opzetten, hebben ze de reden daar ook voor gegeven? Toen ik mijn tattoo lied zetten bij tattoo Bob zeiden ze wel dat sommige artiesten alleen tattoos zetten richting jou kant op. Dat vindt ik ook weer zoiets raars, gelukkig mog ik hem gewoon de ander kant opzetten maar anders had ik zo een andere gezocht :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 07:38

Op het rtl4 nieuws is nu een kort stukje over as in tattoo's.
Dat het nu niet mag wegens hygiëne en veiligheids redenen.
Maar ze gaan onderzoeken hoe het eventueel wel zou kunnen/mogen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:43

ariannexrich schreef:
Vind het erg belachelijk dat ze het niet wouden opzetten, hebben ze de reden daar ook voor gegeven? Toen ik mijn tattoo lied zetten bij tattoo Bob zeiden ze wel dat sommige artiesten alleen tattoos zetten richting jou kant op. Dat vindt ik ook weer zoiets raars, gelukkig mog ik hem gewoon de ander kant opzetten maar anders had ik zo een andere gezocht :j

Je hebt ook artist die arm tattoos juist alleen van je af willen zetten. Zodat het niet op de kop staat als je je arm gewoon hebt hangen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:06

Ik vind het normaal dat ze weigeren.
Een artiest moet er ook plezier aan hebben en het staat goed in zijn/haar portfolio.

Vergeet niet dat tig artiesten wachtlijsten hebben. Ze kunnen zich echt wel permiteren om tegen iemand Nee te zeggen als het ze niet aan staat.

Maakt het niet minder vervelend/bot.. maar ik begrijp het wel..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:17

Ik begrijp het ook.
Gaat meer om de manier waarop het gezegd is.
Het was te lelijk, dat vind ik gewoon grof.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:22

Maar dit is dus naast mij nog nooit iemand overkomen? Hoopte ergens dat het wel gebruikelijk is. :P Gelukkig sta ik zo voor 110% achter deze tattoo dat ik 'm toch wel laat zetten mits ik iemand vind die dat wil.

Ik had er gewoon geen rekening mee gehouden dat het nog maar afwachten is of de uitgekozen artiest het wel wil. Had zelf het idee dat ik gewoon degene die ik het beste vind mocht kiezen. :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:30

Ik vind het heel logisch dat een artiest klanten kan weigeren. Candy Cane geeft bij de aankondiging van de inschrijfdag voor afspraken aan dat ideeën in haar straatje moeten passen en dat zij bij meer verzoeken dan tijd de voor haar meest interessante ideeën kiest.
Er zullen artiesten zijn die alles zetten, doorgaans zijn dit imho de plastjesplakkers en niet de artiesten met heel veel eigen creatief talent...

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:48

Wel grappig dat hier ook genoemd word over arm tattoos en niet naar jezelf toe zetten.
Toen mijn tattoo gezet ging worden wilde hij het stencil ook van mij af zetten, maar aangezien het een tattoo voor mezelf is, heb ik aangegeven dat ik het andersom wil. Was gelukkig geen probleem. Het is mijn tattoo en voor mij heeft deze een betekenis, dus als ik er naar kijk wil ik het zelf ook lezen haha.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:54

Dat je iets weigert omdat het niet in jouw straatje past, snap ik nog. Jildau heeft alleen aangegeven dat ze ook andere ideeën van de artist zou willen zien dus dat is toch juist een creatief proces.. Nouja, liever een artist die er zelf ook plezier in heeft :)
Al ben ik nu wel een beetje bang voor mijn anker :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:46

Ik snap heel goed als artiesten iets weigeren te zetten. Zelfde geld voor fotografen bijvoorbeeld. Als ze iets echt niet in hun portfolio willen kunnen ze ook gewoon weigeren (betaalde klanten bijvoorbeeld die iets heel ordinairs willen ofzo, example). Vind het echt in hun goed recht als ze zich daar niet goed bij voelen, net als dat ze geen ‘standaard’ infinity teken willen zetten omdat ze hun naam daar niet aan gekoppeld willen :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:10

Maar Jildau stond open voor andere ideeën, dan is het een beetje lame om te zeggen dat je iets niet zet omdat het lelijk is. Vind ik juist iets wat je als kunstenaar niet kunt zeggen, vooral als je je eigen draai er aan kan geven dus. Vind het meer klinken als een lack aan talent.

En zeggen dat iets niet in je straatje past, of dat het lelijk is, is toch wel een groot verschil...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:58

Elixir schreef:
Emmaa_ schreef:
Heb je al kinderen of heb je een kinderwens? Als je ooit nog van plan bent om zwanger te worden zou ik dit namelijk niet doen :n

Wel een kinderwens heb ik inderdaad daarom dat ik hem meer opzij wil. Ik dacht dat t op die plek wel meeviel qua uitrekken. Tis tenslotte toch je heup en tis toch eerder je buik die echt in volume toeneemt? Of maak ik me illusies..

Marsha heeft vogels helemaal onder aan haar buik, zijn nog steeds vogels. Ook na je zwangerschap kan je gewoon weer strak worden hoor, je hoeft echt niet voor eeuwig uitgelubberd te zijn :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:01

Haunting schreef:
Jennifuur schreef:
Wat asociaal bijna dat ze je tattoo niet wilt zetten zeg.. Al is zoiets niet je stijl, ik vind dat als je het kán zetten, je niet zomaar een klant kan weigeren. Kijk, als die artiest het nou echt niet kan is het een ander verhaal en alleen maar eerlijk, maar nu komt het erg arrogant over.. :(

Zo asociaal is het niet hoor. De artiest wil garant staan voor zijn werk. Dus hij kan dingen weigeren.
Mijn tattoo-artiest zet ook bepaalde dingen niet. Die weigert gewoon infinity tekens, zwaluwtjes, dromenvangers enzo. Hij vind dat te standaard en wil daar niet mee geassocieerd worden.

Dit inderdaad! En tribals overigens ook.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:05

Opzich begrijp ik het wel als je met een standaard tribal aankomt maar opzich stond er bij nog niks vast. Daarnaast vind ik de manier waarop iets gebracht wordt ook heel belangrijk. Had anders gekund. ;)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:50

Ik heb woensdag een afspraak om mijn tattoo te laten zetten, na een half jaar wachten. Nou heb ik vandaag keelontsteking gekregen ;( . Ik hoop zo dat het woensdag over is!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 10:32

*komt binnenvallen*
Nieuwe aanwinst van mijn vriend :Y)

Afbeelding
Vers gezet

Ik mag na de zomer, wordt m'n eerste dus vind het best wel spannend.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:05

Echt waarom :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:07

Hij is netjes gezet, maar idd waarom :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:14

Houdt hij van pizza? :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:17

Ja dat kan je wel zeggen _O-
Iets met pizza is love, pizza is life denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:54

Ik wil nog steeds in m'n lies 'men are temporary, cats are forever' met een hele flauwe tekening van een kat. Denk niet dat iedereen tattoo's super serieus neemt en soms ook gewoon dingen wilt omdat het leuk is :) Zo vind ik de pizzapunt echt suuuuuper vet :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:54

Omg :=
Niet mijn keuze hahaha, hoewel mijn pizza liefde groot is :')

Ik mag over 3 maanden weer! Ik zit alleen nog wel te denken hoe ik het graag wil.. Ik heb een hondenpootje op mijn schouderblad en daar worden een stuk of twee/drie cherryblossoms aan toegevoegd. Ik zit erg te denken over hoe ik die bloemen er omheen wil en hoe het tot èèn geheel gemaakt kan worden.
Tekenafspraak is gelijk met het zetten dus ik krijg ook geen voorbeeld vooraf :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:01

Wat Emma zegt :') De pizza is echt geweldig. Zo'n cats-tattoo die jij wilt, heb ik wel eens op tumblr voorbij zien komen en vond 'm voor een kattenmens echt geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:04

Gisteren sprak ik een vriend, ik had hem aangeraden om naar Sailors en crooks te gaan. Dus hij was daar van de week, vraagt Gerrit van S&C van wie hij zijn naam door had gekregen, zegt hij ja van Jolien. Op hetzelfde moment zit er een meisje in de stoel die vertelde dat ze hier op bokt ook via mij van Sailors en Crooks had gehoord. Hoe grappig is dat? :')