Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ariannexrich schreef:Vind het erg belachelijk dat ze het niet wouden opzetten, hebben ze de reden daar ook voor gegeven? Toen ik mijn tattoo lied zetten bij tattoo Bob zeiden ze wel dat sommige artiesten alleen tattoos zetten richting jou kant op. Dat vindt ik ook weer zoiets raars, gelukkig mog ik hem gewoon de ander kant opzetten maar anders had ik zo een andere gezocht
Elixir schreef:Emmaa_ schreef:Heb je al kinderen of heb je een kinderwens? Als je ooit nog van plan bent om zwanger te worden zou ik dit namelijk niet doen
Wel een kinderwens heb ik inderdaad daarom dat ik hem meer opzij wil. Ik dacht dat t op die plek wel meeviel qua uitrekken. Tis tenslotte toch je heup en tis toch eerder je buik die echt in volume toeneemt? Of maak ik me illusies..
Haunting schreef:Jennifuur schreef:Wat asociaal bijna dat ze je tattoo niet wilt zetten zeg.. Al is zoiets niet je stijl, ik vind dat als je het kán zetten, je niet zomaar een klant kan weigeren. Kijk, als die artiest het nou echt niet kan is het een ander verhaal en alleen maar eerlijk, maar nu komt het erg arrogant over..
Zo asociaal is het niet hoor. De artiest wil garant staan voor zijn werk. Dus hij kan dingen weigeren.
Mijn tattoo-artiest zet ook bepaalde dingen niet. Die weigert gewoon infinity tekens, zwaluwtjes, dromenvangers enzo. Hij vind dat te standaard en wil daar niet mee geassocieerd worden.