Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sok schreef:Undefined schreef:Dat moet wel hoor, anders doen ze dat in het filmpje toch ook niet?
Ja dat ging nogHahaha!
Maar ik bedoelde meer het gewicht en de dingen die ze zonder doen en die mét kunnen?
Ben gewoon te eigenwijs, daarom heb k ook voor shred en 6wsp gekozen ipv een sportschool
NeverGiveUp schreef:Waarschuwing voor iedereen die 6 week sixpack wilt doen: DOE HET NIET, STOP NU HET NOG KAN!!!
(grapje)
Level 2 is een regelrechte hel! Ben twee keer piepend en half jankend mijn kamer uitgelopen! Ik ben nog helemaal ondersteboven, ben na de cooling down gewoon naar het plafond blijven staren. What the hell. Ik mis de sideplanks, en de spider en de caterpillar
NeverGiveUp schreef:Waarschuwing voor iedereen die 6 week sixpack wilt doen: DOE HET NIET, STOP NU HET NOG KAN!!!
(grapje)
Level 2 is een regelrechte hel! Ben twee keer piepend en half jankend mijn kamer uitgelopen! Ik ben nog helemaal ondersteboven, ben na de cooling down gewoon naar het plafond blijven staren. What the hell. Ik mis de sideplanks, en de spider en de caterpillar
(grapje)
Undefined schreef:NeverGiveUp schreef:Waarschuwing voor iedereen die 6 week sixpack wilt doen: DOE HET NIET, STOP NU HET NOG KAN!!!
(grapje)
Moest wel lachen in combi met je boktnaam
Sok schreef:Je verbrand het meeste als je eerst cardio doet en dan kracht