_Micha_ schreef:Maar m'n telefoon en tablet maken er steeds wat anders van, = vermoeiend.
Ik heb trouwens eindelijk een genezen foto van mijn tat.
[ Afbeelding ]

ik ben echt zooooooo'n fan van watercolor tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Micha_ schreef:Maar m'n telefoon en tablet maken er steeds wat anders van, = vermoeiend.
Ik heb trouwens eindelijk een genezen foto van mijn tat.
[ Afbeelding ]
licorne schreef:Wow Micha, dat is gaaf! Waar heb je dat laten doen? Of kijk ik daar overheen of dien ik dat te weten (jamaar groentje)?
Sall schreef:( op mijn facebook, zie onderschrift staat veel meer recent werk )
TsarinaZ schreef:als mijn eerste tattoo een succes is wil ik graag binnen enkele jaartjes deze laten zetten tussen mijn shouderbladerenenkel wil ik het dan nog iets meer indiaan stijl
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3260_n.jpg
edit: te vroeg gepost zonder link
lieveli schreef:TsarinaZ schreef:als mijn eerste tattoo een succes is wil ik graag binnen enkele jaartjes deze laten zetten tussen mijn shouderbladerenenkel wil ik het dan nog iets meer indiaan stijl
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3260_n.jpg
edit: te vroeg gepost zonder link
Ik vind het afschuwelijk, sorry. Maar ik hou dan ook echt totaal niet van paardentatoeages.
_Friemel schreef:Ik ben ook niet van de paarden tattoo's maar een kleurrijke fantasie my little pony vind ik echt niet verkeerd
TsarinaZ schreef:een naam van een paard vind ik ook niet zo leuk.. vele rade mij dit aan om gewoon haar naam ofzo te nemen als eerste tattoo maar dat vind ik echt niks ik zou echt nooooit een naam op mij laten tattoeren vind het niks van nut hebben dan liever iets symbolish
lieveli schreef:_Friemel schreef:Ik ben ook niet van de paarden tattoo's maar een kleurrijke fantasie my little pony vind ik echt niet verkeerd
Ik vind dat toch zo infantiel. Ik bedoel, mijn cupcake en uil stralen ook geen intellect uit, maar MLP is gewoon kinderspeelgoed, een merk van vroeger zoals Barbie. Ik hoef ook geen barbie op mijn lichaam. En ik vind ze wel mooi en schattig maar niet als tatoeage, ik vind mensen van mijn leeftijd met een hello kitty tatoeage ook niets. En ja ik wilde vroeger doodgraag een hello kitty tatoeage maar wat ben ik blij dat mijn moeder dat heeft voorkomen.TsarinaZ schreef:een naam van een paard vind ik ook niet zo leuk.. vele rade mij dit aan om gewoon haar naam ofzo te nemen als eerste tattoo maar dat vind ik echt niks ik zou echt nooooit een naam op mij laten tattoeren vind het niks van nut hebben dan liever iets symbolish
Oh ik dat dat Joy & Faith paardennamen waren, in dat geval vind ik het gewoon niet bij je ontwerp passen, omdat ik echt dacht dat het de namen van je 2 pony's waren.