[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:48

_Micha_ schreef:
Maar m'n telefoon en tablet maken er steeds wat anders van, = vermoeiend.

Ik heb trouwens eindelijk een genezen foto van mijn tat.
[ Afbeelding ]

<3
ik ben echt zooooooo'n fan van watercolor tattoo's <3

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:09

Meh ik kan geen foto's zien Maartje, heb geen flashplayer. Maar ga anders naar 'Ron' zelf als je hem wel vertrouwt.

licorne schreef:
Wow Micha, dat is gaaf! Waar heb je dat laten doen? Of kijk ik daar overheen of dien ik dat te weten (jamaar groentje :D )?

Kijk je niet overheen hoor, ja een half jaar geleden heb ik het ook gepost :')
Hijmis door Martin gezet, hij zit bij Makkies tattoo in Asten. Maar je kunt beter even op zijn fb pagina kijken. Want zijn werk is heel anders dan van Makkie zelf.

Z'n Facebook is Martin Tattooer, en Martin Tattooer by accident

vroli1

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:27

deze man is zo ziek goed in zwart wit portretten.. oke zijn smaak is horror maar ik zou wel graag een portret tattoo willen van mijn hond van hem :D
http://www.bobtyrrell.com/

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:35

Micha, hij is zo gaaf in deze foto! De lettering komt er nu veel beter uit!
Ondanks dat ik hem toen en nu nog steeds heel heel gaaf vind/vond blijf ik de kleur keuze bijzonder vinden, in een oogopslag lijken het namelijk blauwe plekken...

En voor iedereen Martin @ Makkies is een super vent (in meerdere opzichten) gezellig, duidelijk en heel geduldig! Aanrader!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:37

Yolien, dat ben ik niet met je eens. Ik vind het heel gaaf, ik wil dezelfde kleuren alleen wel iets meer roze.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:50

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:00

Sall schreef:
( op mijn facebook, zie onderschrift staat veel meer recent werk )

WOW!!! Wat een gave dingen maak jij zeg!! Pagina geliked en ga ik onthouden voor als ik ooit es genoeg centen heb, zou wel iets gaafs van m'n paard willen, maar dan wel met zo'n kleur-achtergrond als 't schilderij van je hond.
Wat een talent zeg...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 02:37

TsarinaZ schreef:
als mijn eerste tattoo een succes is wil ik graag binnen enkele jaartjes deze laten zetten tussen mijn shouderbladeren :j enkel wil ik het dan nog iets meer indiaan stijl

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3260_n.jpg

edit: te vroeg gepost zonder link :)

Ik vind het afschuwelijk, sorry. Maar ik hou dan ook echt totaal niet van paardentatoeages.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 08:45

ik vind die nog wel gaaf! erg mooi expressief plaatje.
watercolour dingen vind ik ook erg gaaf, kennen jullie lianne moule al? ;)

Afbeelding

ze heeft wel een facebook, en maakt de schitterendste watercolour tattoo's. prachtig.

@Maartje, je tattoo is zo ieniemienie, lijkt me heel eng om bij te laten werken, als het mijn tattoo was zou ik alleen naar iemand durven die enorm goed is met lettering.
en Joy is wel ontzettend goed met dat fijne gepriegel.

Ik denk dat jou tattoo, voor zijn formaat best netjes is hoor! hoef je niet ontevreden over te zijn.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 08:53

Wow, mp die is zeker gaaf! Wat een kleuren ook!

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 11:19

lieveli schreef:
TsarinaZ schreef:
als mijn eerste tattoo een succes is wil ik graag binnen enkele jaartjes deze laten zetten tussen mijn shouderbladeren :j enkel wil ik het dan nog iets meer indiaan stijl

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3260_n.jpg

edit: te vroeg gepost zonder link :)

Ik vind het afschuwelijk, sorry. Maar ik hou dan ook echt totaal niet van paardentatoeages.

ja dat is natuurlijk smaak :) dan ga je mijn eerste ook niks vinden die is de omtrek van het hoofd van men eigen merrie in sierlijke stijl met Joy&Faith er onder :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 14:42

Vind ik wrs ook lelijk ja. Ik wil zelf geen paardennamen op mijn lijf, dan ben ik net een opsomlijstje met al de namen :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 14:49

Ik ben ook niet van de paarden tattoo's maar een kleurrijke fantasie my little pony vind ik echt niet verkeerd :D

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 14:51

Hier in het topic is ooit echt een hele gave MLP geplaatst, niet zo'n zoete roze, maar met blauw en bruin, die vond ik echt geweldig, maar verder vind ik paardentattoo's ook niet echt wat :n

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 14:54

een naam van een paard vind ik ook niet zo leuk.. vele rade mij dit aan om gewoon haar naam ofzo te nemen als eerste tattoo maar dat vind ik echt niks ik zou echt nooooit een naam op mij laten tattoeren vind het niks van nut hebben dan liever iets symbolish :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:03

_Friemel schreef:
Ik ben ook niet van de paarden tattoo's maar een kleurrijke fantasie my little pony vind ik echt niet verkeerd :D

Ik vind dat toch zo infantiel. Ik bedoel, mijn cupcake en uil stralen ook geen intellect uit, maar MLP is gewoon kinderspeelgoed, een merk van vroeger zoals Barbie. Ik hoef ook geen barbie op mijn lichaam. En ik vind ze wel mooi en schattig maar niet als tatoeage, ik vind mensen van mijn leeftijd met een hello kitty tatoeage ook niets. En ja ik wilde vroeger doodgraag een hello kitty tatoeage maar wat ben ik blij dat mijn moeder dat heeft voorkomen.

TsarinaZ schreef:
een naam van een paard vind ik ook niet zo leuk.. vele rade mij dit aan om gewoon haar naam ofzo te nemen als eerste tattoo maar dat vind ik echt niks ik zou echt nooooit een naam op mij laten tattoeren vind het niks van nut hebben dan liever iets symbolish :j

Oh ik dat dat Joy & Faith paardennamen waren, in dat geval vind ik het gewoon niet bij je ontwerp passen, omdat ik echt dacht dat het de namen van je 2 pony's waren.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:20

1 paard(enhoofd) in ene uniek ontwerp zou ik misschien ooit wel willen. Maar deze moet dan zeker weten wel heel uniek zijn. Dus dat zou heel wat eisen stellen.
Maar 2, nee ben geen stal hahaha :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:41

Ik ben ook niet gauw een mooie paarden tattoo tegen gekomen :n! Maar het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk :j

Ik heb al hele mooie tattoo ideen tegen gekomen, misschien een standaard voor iedereen hier :) maar ik vind het persoonlijk erg mooi :j

http://www.bokt.nl/verkleind/compass_roses_tats.jpg

http://www.bokt.nl/verkleind/539304_378 ... 0253_n.jpg

Zoiets, maar uiteraard aangepast aan mijn eigen ideeën en ik weet niet als het mooi is om er een tekst bij te nemen?
En ik houd niet van te harde lijnen, ik zie het liever allemaal wat vrouwelijker met veel schaduwen :)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 16:10

dat is mijn MLP ^-^ Steampunk style, hij is helaas nog niet af ;)

hij staat wel op de facebook van josephine van de beld (de artiest)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 17:38

Mmmm zo lastig als je iets niet weet om te zetten naar plaatjes :')

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 17:56

voor jou past het misschien niet bij men ontwerp maar voor mij wel er zit namelijk wel betekenis achter lieveli :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 18:15

Ik vind mijn schaakstuk van een paard anders wel awesome maar staat niet voor een paard persoonlijk zeg maar :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 18:54

lieveli schreef:
_Friemel schreef:

Ik vind dat toch zo infantiel. Ik bedoel, mijn cupcake en uil stralen ook geen intellect uit, maar MLP is gewoon kinderspeelgoed, een merk van vroeger zoals Barbie. Ik hoef ook geen barbie op mijn lichaam. En ik vind ze wel mooi en schattig maar niet als tatoeage, ik vind mensen van mijn leeftijd met een hello kitty tatoeage ook niets. En ja ik wilde vroeger doodgraag een hello kitty tatoeage maar wat ben ik blij dat mijn moeder dat heeft voorkomen.

TsarinaZ schreef:

Oh ik dat dat Joy & Faith paardennamen waren, in dat geval vind ik het gewoon niet bij je ontwerp passen, omdat ik echt dacht dat het de namen van je 2 pony's waren.

Ik hou gewoon heel erg van die stijl :j vind dat echt heel gaaf! hoewel ik zelf ook fan ben van HK zou ik dat toch echter niet snel laten zetten maar een stoere MLP weer wel :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:16

Even een ego berichtje, ik heb over een maand een afspraak bij Iris van Kynst :):)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:39

Zo de S staat erop, dus nu is de tattoo weer compleet hihi

Ik vind het prachtig de kop van mijn merrie en haar twee nakomelingen op me rug, maarja ieder zijn smaak he