Ik heb een beetje schudden geprobeerd, heel goed schudden, niet schudden, het maakt allemaal niet uit. Ik heb momenteel dus twee halfvolle bussen staan die ik niet weg wil gooien want dat vind ik zonde (vooral die van John Frieda). Maarja, er komt niets bruikbaars meer uit alleen natte derrie. Ik heb op de een of andere manier altijd pech met droogshampoo. Toen ik het voor het eerst gebruikte liepen de eerste bussen die ik kocht zelf leeg, die hoorde je gewoon leeg lopen. Er is er ook één bijna ontploft omdat die leegliep, maar de dop er op zat.
Ik heb het 2 jaar terug op Werchter gehad, toen is mijn bus met droogshampoo gewoon ontploft Was ook wel rond de 30 graden toen, maar toch. Gaf toch een rotzooi!
Kelly
Geplaatst: 18-11-14 00:41
Ik heb mijn haar weer geverfd Het is nu zwart met op sommige stukken al wat donkerbruin Foto
En wat gaaf dat zo'n soort shampoo of masker zoveel kleur af geeft. Ik ken dat helemaal niet joh!
Ik ben ook weer midden/donker bruin. Ben iedere keer weer zo blij als ik het weer die kleur verf. Ik blijf echter wel de hele tijd in een patroon: in winter wil ik het altijd weer heel donker, in de herfst of lente krijg ik vaak een gekke bui en verf ik het rood of weetikveel, zomers wil ik altijd weer iets anders (ombre of veel highlights, vorige zomer had ik knal oranje met highlights en daarna een ombre). En nu is het weer die vertrouwde kleur donker bruin met warme gloed. En bij iedere kleur zeg ik: en zo blijft het! Maar ik weet dat ik dan kei hard lieg
elkee dat heb ik ook hoor. Mijn haarkleur moet passen bij hoe ik me op dat moment voel. Ik zit er nu ook over te denken om het meer donkerblond te verven, dat is overigens ook mijn eigen kleur. Vind dat middenblond nu toch wat flets maken nu ik mijn zomerse teint kwijt ben, haha. Dus wie weet binnenkort weer wat anders En dat liegen, dat herken ik, dat doe ik met meer dingen. Bv als ik iets in huis heb verplaats.. Vervolgens staat het twee maanden later weer anders en roep ik weer dat het beter is en dat het zo blijft Ben jij toevallig ook een Waterman van sterrenbeeld? haha
Haha ik herken het inderdaad Frummels! Al ben ik een Steenbok Wel moet ik toegeven: ik voel me meer 'sexy' met donkerbruin haar. Ik durf dan meer en voel me 'vrijer'. Raar klinkt dat, maar ach, ik ben ook wel een beetje raar!
Ach zit in de buurt! En dat vind ik niet gek hoor, ik heb dat met donkerblond. Als ik bruin ben voel ik me net een grijs muisje. Met blond voel ik me veel zelfverzekerder. (Zeg ik nu )
@Frummes @elkee ik ken het hoor! met mijn natuurlijke haarkleur (donker bruin) voel ik me zo'n braaf saai grijs mutsje. hen het veel liever lekker aubergine heerlijk zo'n kleur
Frummels
Geplaatst: 18-11-14 20:50
Ik zou het ook zo graag in een toffe kleur als donkerrood willen. Maar met het oog op mijn afstuderen en solliciteren dit voorjaar/zomer lijkt me dat niet zo handig
ik ben 13 dus iedereen verklaart mij ook voor poedersuiker. maar iik zou het gewoon Heel Heel hHeel donker rood verven bijna tegen het bruine aan. dan vinden mensen het (lijkt mij) niet storend
Toen ik 13 was had ik het ook vaak rood. Vind het juist mooi Maar ik denk dat het in de juridische wereld niet zo gewaardeerd wordt als ik met rood haar aan kom zetten. Hangt misschien ook wel een beetje van het bedrijf af, maar dan wacht ik liever tot ik werk heb. Dan kan ik het een beetje peilen bij dat bedrijf Weet namelijk dat er ook wel kantoren zijn die er geen problemen mee hebben, zolang je er maar representatief uit ziet.
Ik denk dat het er vooral heel erg aan ligt wat voor tint rood je uitkiest. Felrood zou ik met oog op solliciteren ook niet doen, daarbuiten is het zoo veel werk om het bij te houden...
Maar zou je wel op je 13e al beginnen met verven? Ik ben twee jaar geleden begonnen en heb er eigenlijk best wel spijt van Niet omdat ik m'n oude haarkleur zo erg mis, maar omdat ik het nu elke paar weken weer moet verven omdat ik dan uitgroei heb, en omdat ik daar echt al een fortuin aan kwijt ben geweest. M'n haar is nu gelukkig kort, maar als het weer op lengte is dan heb ik gewoon 3 pakjes nodig als ik alles wil meenemen..
Ben ik even blij dat ik in de creatieve sector zit Daar word je niet zo aangekeken op 'vreemde' haarkleuren Anders zou ik ook een probleempje hebben want ik ga over een paar maanden afstuderen hahaha
kesha1
Geplaatst: 18-11-14 21:01
inderdaad. eerste keer dat ik me haar rood had paps was er niet heel blij mee maar hij jeeft wel toegegeven: het stond wel leuk
ojah ik verf me haar met henna niet heel schadelijk en gaat er uit. binnenlort Manic Panic Vampire Red bestellen
Ik zit ook in een sector waar gekke haarkleuren over het algemeen wel geaccepteerd worden. Uiteindelijk moet ik er wel representatief uitzien maar dingen als tattoo's of piercings zijn echt geen probleem
Als visagiste zijnde moet ik ook netjes voor de dag komen, maar ik kan gelukkig wel gewoon mijn eigen stijl houden als in aparte haarkleuren en tattoos
Met de 13 haar verven is niet zo raar toch? Ik was ook ongeveer die leeftijd, ik zat ik groep 8 toen ik met een rode spoeling begon. Of hoe oud ben je in groep 8?
En vooral ook lekker zelf weten hoor! Ik ben zelf wel blij dat ik nog wat langer gewacht heb, het is wel veel gedoe om het elke keer te moeten doen haha