Ik zal mijn lijstje vanavond ook eens posten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal mijn lijstje vanavond ook eens posten.
) en een wenkbrauwpotlood.

ben benieuwd hoe 'ie mij zou staan.
fijn ding he?!
ben ook heel benieuwd naar hue
Loose schreef:Ben benieuwd naar Diva!
Ik heb vandaag een lipliner gekocht bij MAC voor met Hue (mn lievelingslipstick ever) en een wenkbrauwpotlood.
En ik weet niet of het in dit topic was dat iemand een Tangle Teezer had gekocht? Nouja ik was er iig door geïnspireerd en heb er ook eentje gekocht.

) dus mijn foundation ziet er nu een beetje out of place uit bij de rest van mijn lijf. Heb ook Studio Fix Fluid, maar die blijft naar mijn idee niet lang genoeg zitten en krijg er heel vaak zichtbare velletjes van. Dus hopelijk kunnen ze me een andere adviseren. En een goede concealer erbij natuurlijk. Djilna schreef:En ik heb de Tangle Tweezer ook recent. Erg blij mee
En ik zie net op MAC dat Pedro Lourenco Roxo weer beschikbaar is! Hij was eerst uitverkocht.
Wie had die ook alweer? Is dat een kleur die lijkt op Russian Red?
En er staat ook Ruby bij, alleen is Ruby Woo normaal mat en dit een Amplified. Zelfde kleur, andere finish?
het is een amplified, donkerder en niet matte.
Ik zag idd donker, maar vroeg me af vergelijkbaar met Russian Red maar dan dus niet mat?
heb zelf alleen russian red niet.
al moet ik er vaak wel aan wennen bij mezelf. Dit schijnt echt het perfecte herfst/winterkleur te zijn en wordt aangeraden voor de lichte/medium huid dus dan zal het vast wel staan
(en je kan natuurlijk niet vroeg genoeg zijn met kleuren voor de winter
)