Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:ik heb spijt dat ik hem bij de piercer heb laten zetten waar ik gegaan ben. en scheef, én 8 mm, lekker afwijkende maat.
had ik toch maar geluisterd naar mensen..
poes schreef:Ok daar ben ik al wat mee. Op internet las ik net dat een verticale stimuleert en een horizontale niet?
Heb mijn piercer een mailtje gestuurd en zij zegt dat een clithood vrij snel geneest, 4 tot 6 weken
Maar ik heb geluk, ik zit nog een dikke maand in italie, dus als ik opschiet, hoeven we geen seks over te slaan.
Aan de andere kant, als het dan WEL nog gevoelig is, ... nja... we hebben elkaar al 4 maand niet meer gezien tegen dan. Dan wil ik ook niet moeten wachten.
Maar als ik het in Belgie doe moet ik sowieso even wachten...
Moeilijk!
Het goede nieuws: mijn lief is er helemaal voor gewonnen
Shyla25 schreef:Volgens mij haal je het door elkaar heen.
milo schreef:6 mm is idd heel klein.
8 mm is ook geen standaard maat, ik weet niet of die v&d ook in Amsterdam zit die piercings verkoopt? dan ga ik daar eens kijken.
veel winkels verkopen alleen 8 mm in de standaard piercings. van die gekleurde bolletjes.
ik zie de mooiste piercings en kan ze niet dragen omdat mijn piercer hem verkeerd heeft gezet.
hij zit een tikkeltje scheef, gelukkig niet écht opvallend, maar ja.. je ziet het wel als je er op let.
ik heb er net een heel mooie zonnetje/tribel ingestopt, met een licht blauw steentjehopen dat mijn buikje tegen nikkel kan..
Lous schreef:Maaik schreef:AUW AUW AUW! Jeetje wat lijkt mij dat een pijn doen.
Zoiets zou ik dus nooit laten zetten.
http://members.home.nl/vien-les/
Heeft hele leuke piercings bij Chirurgisch Staal, alleen is dat dan wel slim om zo'n piercing te nemen ivm de eventutel nikkel?
Geen CS nemen....
Daar zit idd nikkel in en grote kans dat hij dan gigantisch gaat ontsteken.
milo schreef:hey dank je Riviles!!! dan kom ik bij jou piercings kopen!!!!
milo schreef:als jij 8 mm hebt kom ik bij je inslaan
love_fire schreef:ik heb nu haast 2 maanden of heb ik al een navelpiercing,.. maar ik heb wildvlees( bubbeltje) onder de navelpiercing en als je daar op drukt komt wer wit spul uitHoe kan/ kun je dat weg krijgen? .. Bedankt