[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loon_corr

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:58

zonde milo.. Boos!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:59

milo schreef:
ik heb spijt dat ik hem bij de piercer heb laten zetten waar ik gegaan ben. en scheef, én 8 mm, lekker afwijkende maat.
had ik toch maar geluisterd naar mensen..

Had ik bij mijn eerste navelpiercing ook.... die zat scheef en met CS gepierct. Klóótzak!
Mijn tweede is op een of andere manier verschrikkelijk geen ontsteken en die moest ik er weer noodgedwongen uithalen.

Maar voel me zo leeg zonder piercing. Denk dat de kans groot is dat die tongpiercing er toch binnenkort nog gaat komen.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:02

poes schreef:
Ok daar ben ik al wat mee. Op internet las ik net dat een verticale stimuleert en een horizontale niet?
Heb mijn piercer een mailtje gestuurd en zij zegt dat een clithood vrij snel geneest, 4 tot 6 weken Lachen
Maar ik heb geluk, ik zit nog een dikke maand in italie, dus als ik opschiet, hoeven we geen seks over te slaan.
Aan de andere kant, als het dan WEL nog gevoelig is, ... nja... we hebben elkaar al 4 maand niet meer gezien tegen dan. Dan wil ik ook niet moeten wachten.
Maar als ik het in Belgie doe moet ik sowieso even wachten...
Moeilijk!
Het goede nieuws: mijn lief is er helemaal voor gewonnen Lachen

Hoohoooohoooo Misverstand bij mij!
Ik heb verticaal..
In mijn verhaal is verticaal horizontaal en horizontaal is verticaal Tong uitsteken
Ik ben altijd in de war sorry sorry sorry Tong uitsteken

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:04

Shyla25 schreef:
Volgens mij haal je het door elkaar heen.

Jaa daar kwam ik net achter haha Knipoog

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:17

maar milo dat ie scheef zit is balen maar 8 mm is volgens mij best normaal! mijn piercer heeft hem laatst even gemeten en ik kan 10mm en 8 mm hebben. Bij de shop van de vd hadden ze veel piercings alleen maar in 8 mm en zusje van me vriend heeft altijd 8mm maar volgens mij is haar ruimte veel kleiner..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:22

Mijn vriendin heeft pas pech. Zij heeft 6 mm. 8 is bij haar te groot. Maar 8 is de kleinste maat. Boos!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:01

6 mm is idd heel klein.
8 mm is ook geen standaard maat, ik weet niet of die v&d ook in Amsterdam zit die piercings verkoopt? dan ga ik daar eens kijken.
veel winkels verkopen alleen 8 mm in de standaard piercings. van die gekleurde bolletjes.
ik zie de mooiste piercings en kan ze niet dragen omdat mijn piercer hem verkeerd heeft gezet.

hij zit een tikkeltje scheef, gelukkig niet écht opvallend, maar ja.. je ziet het wel als je er op let.

ik heb er net een heel mooie zonnetje/tribel ingestopt, met een licht blauw steentje Lachen hopen dat mijn buikje tegen nikkel kan..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:32

Ik zou nooit nikkel blijven dragen: een allergie is iets wat je ontwikkelt, niet wat je hebt...

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:28

milo schreef:
6 mm is idd heel klein.
8 mm is ook geen standaard maat, ik weet niet of die v&d ook in Amsterdam zit die piercings verkoopt? dan ga ik daar eens kijken.
veel winkels verkopen alleen 8 mm in de standaard piercings. van die gekleurde bolletjes.
ik zie de mooiste piercings en kan ze niet dragen omdat mijn piercer hem verkeerd heeft gezet.

hij zit een tikkeltje scheef, gelukkig niet écht opvallend, maar ja.. je ziet het wel als je er op let.

ik heb er net een heel mooie zonnetje/tribel ingestopt, met een licht blauw steentje Lachen hopen dat mijn buikje tegen nikkel kan..

Ik heb alleen maar 10mm [standaart] in mijn shoppie liggen.
Geld zowel voor de navelpiercings met foto als voor de rest, soms zit er een 10/12 tussen, maar geen 8mm dat is erg klein vind ik als ik al naar deze staafjes kijk. Mijn nichtje is errug smal en heeft zelfs maat 10.

Ik zal eens contakt opnemen met mijn leverancier of zij uberhaubt nog 8mm kunnen krijgen, het zou voor degene die 8mm hebben wel leuk zijn als ook daar piercings voor zijn , en ook de mooiste.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:31

Ik heb een 10mm en die is wel erg groot, ik blijf heel veel haken. En als ik zit dan steekt ie er een stuk uit. Navelpiercing...

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:52

Lous schreef:
Maaik schreef:
AUW AUW AUW! Jeetje wat lijkt mij dat een pijn doen.
Zoiets zou ik dus nooit laten zetten.

http://members.home.nl/vien-les/
Heeft hele leuke piercings bij Chirurgisch Staal, alleen is dat dan wel slim om zo'n piercing te nemen ivm de eventutel nikkel?

Geen CS nemen....
Daar zit idd nikkel in en grote kans dat hij dan gigantisch gaat ontsteken.

Toevallig dat ik hier ook soms post Lachen
Ik zal even wat uitleggen. bron: Juwelier

Titanium en (chirurgisch roestvrij) staal
Er worden schitterende moderne en toch tijdloze sieraden van gemaakt. Alhoewel het geen edele metalen zijn hebben ze toch de eigenschap dat ze niet oxideren (roesten).
Een paar grote verschillen tussen beide metalen; het gewicht: titanium is heel licht, staal juist zwaar.
Staal kan worden gelast, titanium moet geklonken worden.
De prijs: staal kan gemakkelijk en goedkoop gemaakt, titanium als grondstof is duur.
Beide zijn antiallergisch.

In zilver [925] merkje....iedereen kent het wel, daarin zit een andere stof verwerkt [75%], vaak gebeurt dit met nikkel. 1000% zilver kan namelijk niet, want zilver is te zacht en moet verwerkt worden met een ander metaal/legering.

Dit nikkel is gewoon de boosdoender en het gewone metaal.

Je moet gewoon goed opletten als je iets koopt. Heb je een hele hele hele erge allergie, koop dan standaart staafjes en geen bling bling met hangers etc. Je komt van de koude kermis thuis, want het bling bling is zilver/metaal maar het staafje en bolletje zijn gewoon van chirurgisch staal, en daar gaat het om, maar de echte extreme allergische mensen kunnen hier dus ook niet tegen.

Ik zet er ook altijd duidelijk bij 'een chirurgisch stalen staafje' of navelpiercing als het om de gehele piercing gaat of gecombineerd waar alles uit bestaat. Deze info krijg je vaak niet mee met die verpakte piercings die je zo kan kopen bij de v&d of in ander groot warenhuis.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:40

De kans van uitgroeien is ook veel groter met een 8mm omdat er dan niet door voldoende huid is gepierced en zeker niet diep genoeg.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:42

hey dank je Riviles!!! dan kom ik bij jou piercings kopen!!!!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:42

milo schreef:
hey dank je Riviles!!! dan kom ik bij jou piercings kopen!!!!

vragen altijd stellen hoor, als je twijfelt dan moet je gewoon even aan de bel trekken bij mij, doe maar het liefste een pb'tje want ik krijg het maar niet voorelkaar dat ik automatische berichten krijg op topics waar ik op gereageerd heb.

Goed de omschrijvings lezen in mijn shop, daar staat het precies en vragen dus als je iets niet begrijpt Lachen

Ik heb een meisje van de vrijwillegers die echt een enorme allergie heeft tegen alle soorten metaal en nikkel. extreem allergie uitslag bij alles wat metaal is en nikkel. Zo erg als zij heeft heb ik nog nooit meegemaakt.

Je moet dan denken aan :
broeksknopen = metaal
horlogegesp = metaal
eingelijk noem maar op.....

Zij draagt wel chirurgisch stalen tongpiercing maar ze verwisseld hem nooit, alleen de bolletjes, is eingelijk ook zeer verstandig.
Zij draagt wel een horloge van mij. De onderkant en de schakels zijn van roestvrijstaal [geen chirurgisch staal]. De bovenkant is wel van metaal. Zij is zo enorm blij dat zij nu eindelijk eens een horloge kan dragen. Ze draagt namelijk alles plastik en daar geraak je ook heel snel op uitgekeken.

Ik heb/krijg ook de zwangerschaps piercings binnen. Het allerbekende PTFE. Zéér geschikt voor extreem allergische mensen.

altijd tot u dienst, hihi Haha!
Rilana

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:21

als jij 8 mm hebt kom ik bij je inslaan Lachen

Poffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:54

Ik heb nu sinds een jaar 'n tongpiercing. En de laatste tijd, ongeveer 3 weken, wordt m'n tong onwijs gevoelig als ik die van titanium (nja, iig die wat je er in krijgt bij het zetten) in heb. Als ik de plastice in heb is het na een dag weer wat rustiger.. Kan 't nu zijn dat ik er na 'n jaar opeens niet meer tegen kan? Want de plastice vind ik eerlijk gezegd niet erg mooi Scheve mond

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:43

Nou heb ik nog een intiem vraagje: bij een verticale clithood, zit die niet in de weg tijdens, um, als je vriend je een pleziertje doet zeg maar?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 03:32

Mijn vriend vind van wel eigenlijk.. Hij zegt dat het staafje wel iets korter gemogen had (maar staafje is al zo klein) maar het gaat nog steeds hoor Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:23

Nou we hebben het er goed over gehad, en ik ga sowieso wachten tot ik terug in Belgie ben. Dan neem ik gelijk mijn vertrouwde, goede piercer, een vrouw ook, kan mijn vriend mee, kunnen we er nog eens over nadenken Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:32

Wauw Riviles, bij jou zal ik binnenkort zeker 1 bestellen! Ik weet alleen niet welke maat ik heb, misschien een beetje dom hoor. Maar ik ben het vergeten te vragen in de shop.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:24

maar als ik het dus goed begrijp zit er nikkel in producten waar zilver bij zit en niet in cs en titanium

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:25

In CS zit toch wel een beetje nikkel? Heb ik laatst nog op een site gelezen, en dat er alleen met CS gepierct mag worden met erg lage nikkelafgiftes.

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:30

ik heb nu haast 2 maanden of heb ik al een navelpiercing,.. maar ik heb wildvlees( bubbeltje) onder de navelpiercing en als je daar op drukt komt wer wit spul uit Knipoog Hoe kan/ kun je dat weg krijgen? .. Bedankt

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:35

milo schreef:
als jij 8 mm hebt kom ik bij je inslaan Lachen

Weet je, ik ga het voor je navragen Lachen en ik krijg vanzelf wel antwoord en dan vertel ik je wel of ik mijn collectie ook in 8mm kan bestellen. Je hoort dus van me.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:15

love_fire schreef:
ik heb nu haast 2 maanden of heb ik al een navelpiercing,.. maar ik heb wildvlees( bubbeltje) onder de navelpiercing en als je daar op drukt komt wer wit spul uit Knipoog Hoe kan/ kun je dat weg krijgen? .. Bedankt

Gewoon goed schoonhouden, dan verdwijnt het vanzelf.
Kan geen kwaad Lachen