Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. En zonder dipjes ofzo nou dan heb je lekker gewerkt hoor. Heerlijk.
HRV en Garmin.
Maar goed bezig hoor! Luisteren naar je lijf EN productief geweest.
.

) maar mijn “normaal” ligt tussen de 64-98. Is er wetenschappelijke consensus over wat normaal, gezond, of acceptabel is? MarlindeRooz schreef:Ik lees overal dat een HRV onder de 50 niet zo goed is.
Maar mijne is 49-65. Maar ik ben ook niet heel fit ofzo nu.
En daarna mocht ik 22 grote pakken laminaat van de gamma naar de auto en van de auto naar huis sjouwen, dus dat was ook wel een workout op zich.
GRRR. Dus dit is nog erger zeg maar dan een cv die verkeerdom aangesloten is. Want mijn cv bijvullen is niet iets wat je eventjes doet, dat is echt 1.5 uur werk, dus voor mij niet zomaar even te doen.
De foto's zien er echt mooi uit!
Ik heb hier inmiddels geleerd dat rustig opbouwen gaat werken
Je gaat al goed!
Gaat het al wat beter met de poot van je andere hond?
Doe maar even rustig aan!
Supervixen schreef:Leonie mijn HRV zat begin vorig jaar en daarvoor eigenlijk nooit onder de 40, was gemiddeld 60 ofzo.
Maar nu dus dit de hele tijd, terwijl mijn slaap goed is en ik ook al lang weinig stress heb. Mijn bodybattery laadt ook weinig op 's nachts, meestal maar 30 punten, dus die is in geen maanden boven de 80 geweest. Rusthartslag was altijd iets van 42 en sinds dit gebeuren is het rond de 56. Echt vreemd.
Maar zoals ik al zei, ik denk dat het peri menopauze is. Of een fout in mijn horloge, of ik moet met pensioen omdat mijn werk teveel energie kost.
Ik doe het er maar mee.
Die spanning valt vast van je af na de eerste kilometer!
. Kun jij je naam niet veranderen naar wikipedia?
Stilzitten is niet zo jou ding he.
. Ze heeft de plek in mijn kuit die steeds in net tegen de kramp aanzit gemasseerd. We vonden beide dry-needleling zo kort op de marathon geen goed idee.
Dus gelukkig geen beginnende shinning splint want dan was mijn marathon gewoon klaar geweest. Ze heeft ook die plek gemasseerd en ik heb tape mee gekregen om hem morgen zelf in te tapen. Zo hoopt ze dat er niet te veel druk opdie pees komt, of dat ie iig iets ontzien wordt om zo lang mogelijk pijnvrij te blijven. Knie was goed en dus GROEN LICHT