Onze plek van gister. Hier wel veel regen gehad en 8 graden. Nu rijden we alweer in 18 graden. Echt grote verschillen hier. We gaan dit jaar niet echt noordelijk dus echte kou krijgen we niet.
Hier ook 30! Mm regen gehad en ik ben er wel klaar mee. Prachtige foto's weer BeFunny.
moonsparkle
Geplaatst: 04-08-23 11:40
Gave waterval en de schapen staan er goed op. 8 graden overdag? Dat zou ik niet trekken met kamperen dan moet ik echt kunnen opwarmen althans ik kampeer met tent
BeFunny grote temperatuurverschillen. Erg mooie plekken
Wij hebben besloten in Nauders te blijven komende week en niet naar de Dolomieten te gaan. En dan volgend weekend langs mijn ouders in Zwitserland en naar huis. Het weer wordt hier in Nauders ook beter en warmer volgende week, eerst gaat het koud worden . Dus hebben we een appartementje ipv een camping (reizen ook met tent).
Vanmorgen naar de Reschensee met de bekende kerktoren geweest
Ik Ben vanmiddag ook nog even naar de regge geweest. Je kan het Niet eens een wandeling noemen,want ik moest 2 x terug naar de auto,om te schuilen voor het zoveelste regenbuitje.
Mandyy
Geplaatst: 04-08-23 16:13
BeFunny dat zijn idd beste temperatuurverschillen, maar wat komen jullie op toffe plekken!
Gaucho het wordt steeds paarser al!
Bootsiebob wat een bijzonder gebied! Prachtig!
Lizard balen zeg! Hier is het volgens mij wel al de hele dag droog!
Ik heb net m’n volgende vakantie geboekt (voor eind september). Zin in!
Mooie heide ook bij jullie Faringo en Goof. Gezellig samen en behoorlijk zwaar 12 km door het zand
Lizard frisse foto‘s, mooi. Prachtig die spiegeling van de lucht in het water
Gaucho leuk dat het waterpeil zo veranderd, aan de toren te zien heeft het ook wel veel hoger gestaan
BeFunny
Geplaatst: 04-08-23 19:56
Heerlijke foto's Faringo en gezellig met Goof.
Boots ook prachtige foto's en Lizard ook
En Yuki is lief Dideh
Wij zijn aanbeland in Hornindal. Hier vlakbij zit Hingarden stal, waar ik dit jaar niet ga rijden. Maar de omgeving is wel erg mooi. En hier is een fijne service plek waar we water kunnen halen. Afval weg kunnen gooien en de tank kunnen legen dus fijne plek. En we zijn de berg opgeklauterd en weer af.
Foto's uploaden lukt even niet.
gaucho
Geplaatst: 04-08-23 20:30
Wat een lieve foto's van Yuki
jojoleinee
Geplaatst: 04-08-23 20:36
Wat is Noorwegen prachtig Befunny. (Ik wil steeds Noordje zeggen haha)
Doorzetter wel, Lizard, dat je steeds opnieuw begint met lopen, ookal ben je weer terug bij je auto
Wat leuk Dide! Ging het goed?
Gezellig Goof en Faringo
Wij hebben net nog 2 uur door Wdinburgh gestruind en gaan morgen nog terug. We zouden eigenlijk pas morgen gaan, maar we waren er al op tijd vanmiddag
Uitzicht vanaf de camperplaats. We gaan misschien nog wel ergens anders heen vanavond, want het is een vrij drukke straat