vind dat altijd zo grappig om te zien. Morgen kan het zomaar weer 700gram meer zijn. Maar ik blijf wel mooi schommelen rondom waar ik wil zijn. Daar ben ik heel tevreden over
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pallatin schreef:Van harte gefeliciteerd Gamova! En wat ben je alweer snel uit bed/ voor de spiegel en in beweging!

Natuurlijk moet je altijd doen waar je je goed bij voelt en ik zal ook zeker water en wijn afwisselen, maar overslaan zit er echt even niet in haha.
ofwel, ik voel me al schuldig nog voor het weekend begonnen is. Helpt ook niet dat ik me deze week een vette pad voel, dus de 'angst' om aan te komen is best groot. Hebben jullie tips om dit weekend door te komen? Hoe pakken jullie dit zelf aan?
ik kan wel wat bemoedigende woorden met een duwtje in de goede richting gebruiken

vanavond uit eten met een vriendin en daar heb ik zin in.
ik heb geen beste start: ik werd moe en rillerig wakker om 04.30….en heb koppijn…
ik wilde even met de fiets naar stal, maar ik ga dus met de auto en maak vanmiddag wel m’n wandeling. Dat lijkt me even beter! Het is iig prachtig weer!!
nu dan maar voor plan b, en ze sturen de juiste maat nog even na.
kan ik zeker niet een dagje lenen voor die trouwerij? Het ging in de loop van de dag gelukkig beter, maar ik blijf maar halve nachten slapen. Ik hoop dan maar dat ik vanzelf weer een keertje doorslaap als ik maar moe genoeg ben…