welmoed__ schreef:Nog 1,5 week dan mag ik weer in de stoel, zin in.
Wat ga je laten zetten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind tekst tattoos gewoon niet zo heel erg tof

Is ook een cover, en bij hem is die best cool, maar voor mij veel te bruut, te groot, te zwart. Hoewel ik wel fan ben van zwart hoor, maar voor mij toch net echt too much haha.
Het eerste kwartier dacht ik echt "dit ga ik niet volhouden", ik heb de stoel nogal fijngeknepen, maar daarna werd het gelukkig wel beter. Op het einde begon het hier en daar opnieuw flink pijn te doen, maar ik ben blij dat ik niet heb opgegeven
vanaf wanneer mag er zonnebrand over een nieuwe tatoeage heen? Vanaf 6 weken is het redelijk genezen maar met het lekkere weer wil ik de boel goed beschermen. Nu dek ik de tatoeage af met een afgeknipte sok als ik naar buiten ga maar ideaal is het niet.
)xMyrth schreef:Als het allemaal jeukt en kriebelt zou ik er denk ik gewoon vershoudfolie overheen plakken en dan een shirt er over aan. Evt een hempje nog

En ivm de zon zou dat natuurlijk ook geen bescherming bieden.
De tattoo is al flink aan het vervellen, vooral het bovenste deel. Helaas gaat dat dus gepaard met ontzettend veel jeuk, ik word er gestoord van
Ik draag mijn haar als een ananas bovenop mijn hoofd, en de "froezel" in mijn nek probeer ik omhoog te houden dmv van speldjes of een haarband, want die froezel-haartjes blijven anders in de zalf plakken en dat maakt de jeukt nog erger