Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tyrcanol schreef:Heel gaaf dreamy ben benieuwd!
Maar sorry wat een tenenkrommend Engels
idinn schreef:Ach niet iedereen is er even goed in... mijn NL trekt op niks, so be it![]()
Lees er makkelijk over heen, maar goed ik ben tenenkrommend Engels van Chinese studenten gewend. Geen touw aan vast te knopen en geen idee wie hun Engelse test heeft gemaakt voor ze om hier te mogen studeren
Dreamy schreef:Joolien schreef:Mooie FiegoBen idd benieuwd wat ie ervan gaat maken. Poeh, voor dat geld kan ik ook wel een klein portretje van Klaaz laten doen
Geef je op
Warboel schreef:_Christina schreef:Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.
Misschien Hanne van Blackbear? Of Snip Art maakt ook goeie plantjes
Zijn zij ook goed in dieren? Want een jungle bestaat natuurlijk niet alleen maar uit plantjes
Dreamy schreef:Het is gewoon over 2 weken al trouwens, besefte ik me net!
Ash_ schreef:Vraagje, heeft iemand ervaring met coveren? Liefst in Zuid Holland. Het gaat om een vrij donkere vlinder op de binnrnzijde van mijn voet. Graag wil ik een 3d vlinder met kleur ervoor terug. Eventueel met een bloem erbij als dat beter voor de bedekking zou zijn.
Ladonna1 schreef:Dreamy schreef:Het is gewoon over 2 weken al trouwens, besefte ik me net!
Wat ongelooflijk leuk dat je naar Kevin gaat voor je tattoo. Ben benieuwdToen ik gisteren in de shop was bij hem on mijn eerste tattoo te laten zetten, kwam hij net op het idee om deze flash dagen te doen.
Ben overigens enorm blij met mijn tattoo. Kevin werkt erg geconcentreerd, en het resultaat is ongelooflijk scherp en gedetailleerd.
[ Afbeelding ]