[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:23

Oh gaaf dreamy, ik heb je hele verhaal met fiëgo meegelezen. Ben benieuwd hoe hij wordt. Ik vind de meeste paardentattoos lelijk, no offense, dus ben nieuwsgierig wat Kevin ervan maakt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:26

Supervixen schreef:
Oh gaaf dreamy, ik heb je hele verhaal met fiëgo meegelezen. Ben benieuwd hoe hij wordt. Ik vind de meeste paardentattoos lelijk, no offense, dus ben nieuwsgierig wat Kevin ervan maakt.

Ben ook heel erg benieuwd! Het hoeft voor mij niet superrealistisch!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:05

Heel gaaf dreamy ben benieuwd!

Maar sorry wat een tenenkrommend Engels :=

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:13

Supervixen schreef:

Idem hoor! Vandaar dat ik t lang niet wou. Maar nu ik mn ontwerp zag ben ik om. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:48

Mooie Fiego <3 Ben idd benieuwd wat ie ervan gaat maken. Poeh, voor dat geld kan ik ook wel een klein portretje van Klaaz laten doen _O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:10

Joolien schreef:
Mooie Fiego <3 Ben idd benieuwd wat ie ervan gaat maken. Poeh, voor dat geld kan ik ook wel een klein portretje van Klaaz laten doen _O-

Geef je op O:)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:11

Joolien schreef:

Ja :+:
Mijn man heeft natuurlijk ook een sphynx in zijn oldschool sleeve zitten :D

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:42

Afbeelding

Mijn paarden tattoo, zaterdag komt er een portret van m'n andere paard bij. Dat is m'n laatste tattoo (ha ha ha). Maar dat heb ik m'n man beloofd :D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:50

Mychoice, die belofte heb ik ook gedaan haha. Stiekem heb ik alweer een plannetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:20

Ik ga ze ook mailen... voor mn kipjes <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:42

Tyrcanol schreef:
Heel gaaf dreamy ben benieuwd!

Maar sorry wat een tenenkrommend Engels :=

Altijd bij Blackbear, ik erger me kapot aan het Engels op hun Instagram posts en stories. De meest basic fouten := Imo echt not done als je zo'n populaire shop vertegenwoordigt op social media, maar goed, ik ben daar misschien iets té gevoelig aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:51

Ach niet iedereen is er even goed in... mijn NL trekt op niks, so be it :+

Lees er makkelijk over heen, maar goed ik ben tenenkrommend Engels van Chinese studenten gewend. Geen touw aan vast te knopen en geen idee wie hun Engelse test heeft gemaakt voor ze om hier te mogen studeren :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:51

ik heb ook een mailtje gestuurd voor portretje van mijn hond <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:56

idinn schreef:
Ach niet iedereen is er even goed in... mijn NL trekt op niks, so be it :+

Lees er makkelijk over heen, maar goed ik ben tenenkrommend Engels van Chinese studenten gewend. Geen touw aan vast te knopen en geen idee wie hun Engelse test heeft gemaakt voor ze om hier te mogen studeren :')

Maar als je voor communicatie/marketing/social media wordt aangenomen in een shop, dan vind ik taal wel één van de belangrijkste criteria. Maar goed, daar ga ik ook niet verder over zeuren, is gewoon wat ik ervan vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:58

Als je enkel daarvoor aangenomen bent, mag het wel beter ja. Dan wil ik wel solliciteren als bijbaan. Doe je het gewoon erbij.. dan ach :+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:11

Ik ben ook allergisch voor taalfouten. De Nederlandse spelling hebben ze ook niet even goed onder de knie, maar als ik mijn tattoos bekijk kan ik het ze vergeven :P

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:12

Ik heb héél erg de neiging ook een mail te sturen, maar dat moet ik even thuis kortsluiten :=

Ik vind het ook lastig om te bedenken wat ik dan precies wil en waar... De twijfel :+
Misschien kan ik beter eerst iets in deze trant laten zetten. Iets subtieler en klein.

Afbeelding

Maar dit vind ik ook heel gaaf
Afbeelding

Alles is mooi, alles is gaaf en m'n hoofd loopt over van ideeën, maar iets concreets trekken durf ik niet :')
Laatst bijgewerkt door prugelpiet op 30-05-18 22:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:22

Dreamy schreef:
Joolien schreef:

Geef je op O:)

ja heel even dacht ik...
Maar nee, ondanks dat het leuk is, kan ik mn geld echt beter besteden en als ik weer een plaat wil, is het een supercelplaat <3
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:23

Oooohhh joolien dat is zo gaaf!!!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:25

Ja, da’s ook heeel gaaf! :j

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:34

Warboel schreef:
_Christina schreef:
Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.

Misschien Hanne van Blackbear? Of Snip Art maakt ook goeie plantjes :D
Zijn zij ook goed in dieren? Want een jungle bestaat natuurlijk niet alleen maar uit plantjes :)

Afbeelding

Mijn olifantjes van Hanne! :o
Sorry voor de slechte foto, ik moet me altijd helemaal in een kronkel wurmen om een foto te krijgen.
Rond 2 april in dit topic heb ik een foto gepost toen die net geplaatst was

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 07:12

Dreamy schreef:
Het is gewoon over 2 weken al trouwens, besefte ik me net! :):)

Wat ongelooflijk leuk dat je naar Kevin gaat voor je tattoo. Ben benieuwd :D Toen ik gisteren in de shop was bij hem on mijn eerste tattoo te laten zetten, kwam hij net op het idee om deze flash dagen te doen.
Ben overigens enorm blij met mijn tattoo. Kevin werkt erg geconcentreerd, en het resultaat is ongelooflijk scherp en gedetailleerd.
Afbeelding

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 07:42

Ash_ schreef:
Vraagje, heeft iemand ervaring met coveren? Liefst in Zuid Holland. Het gaat om een vrij donkere vlinder op de binnrnzijde van mijn voet. Graag wil ik een 3d vlinder met kleur ervoor terug. Eventueel met een bloem erbij als dat beter voor de bedekking zou zijn.

Ik ben voor mijn cover up naar studio44 tattoos in Zoetermeer gegaan, bij Erwin zelf. Je ziet echt niet meer dat er een dik zwart tribal achtig friemeltje onder zit, ik ben er nog steeds heel tevreden over. Wel lange wachttijden!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 07:44

Ladonna1 schreef:
Dreamy schreef:
Het is gewoon over 2 weken al trouwens, besefte ik me net! :):)

Wat ongelooflijk leuk dat je naar Kevin gaat voor je tattoo. Ben benieuwd :D Toen ik gisteren in de shop was bij hem on mijn eerste tattoo te laten zetten, kwam hij net op het idee om deze flash dagen te doen.
Ben overigens enorm blij met mijn tattoo. Kevin werkt erg geconcentreerd, en het resultaat is ongelooflijk scherp en gedetailleerd.
[ Afbeelding ]

Heel gaaf! :D

Kevin heeft mijn vorige tattoo ook gezet trouwens, die had ook al met Fie te maken. Hij zal wel denken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:36

Knappe Fie, mooi eerbetoon!