Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor mezelf het Huda Beauty Mauve Obsessions palette, KvD Metalmatte Mini palette, Anastasia Subculture, Smashbox HALO Hydrating Perfecting Powder, Fenty Stunna Lip Paint, Touch In Sol No Poreblem Primer, Fenty Killawatt Highlighter in Mean Money/Hu$tla Baby en KvD lipstick in Lolita gescoord
een deel gesponsord door vriendlief voor kerst gelukkig haha. En dan heb ik daarnaast ook nog allemaal andere producten, waaronder 5 andere Fenty Stunna Lip Paints, voor dinnetjes/schoonzusje gehaald hahaha. Hoezo allemaal verslaafd
Vind dat zachtroze/koraal prachtig bij bruine ogen
(en ik doe er even hard aan mee
) ben zooo benieuwd naar de Fenti Lip Paint, rood is wel echt mijn favo lipkleur geworden nl. Gister Ribbon van CP weer op, ondanks dat ie matte is draagt deze wel fijn (andere matte van CP niet zulke fijne ervaringen mee, de satins vind ik wel prima!)
maar hier beste licht) 
wat heerlijk shoppen dat!!
je vermaakt je goed daar dus ? 

thanks voor de reminder! Ik moet gewoon niet te snel uitgekeken raken op bepaalde dingen haha

ik vind je lippen zoveel mooier zo! Wauwie, en dat rood staat jou ook prachtig.
ik vind zelf alleen dat je het iets teveel omhoog hebt geboend tov de binnenkant van je ogen.
veel meer vavavavoom

)
Leys schreef:Oh, Elke, hubba hubba
Ik vind je lippen zo echt onwijs mooi!
Ik ben zo benieuwd naar al je aankopen DS (en die van mij)
Wij zijn aan het kijken of we volgend jaar een rondreis door de US kunnen gaan maken en dan zal ik ook wel een aardig boodschappenlijstje mee nemen