Als een topic zoals deze in korte tijd een flink aantal pagina's groeit dan weet je bijna al dat het moment daar is
Geen pijn meer,wat zal je daar naar uitkijken.
(wil niet lomp overkomen maar ik zal niet raar opkijken als ze nu in deze ''slaap'' het nog weer langer dan een gemiddeld mens volhoudt.) Ze is tenslotte heerlijk eigenwijs.
Marcel bedankt voor je berichten,veel sterkte in deze moeilijke tijd (bah standaard rotzinnetje maar weet niets beters) er zijn geen woorden genoeg die het leed kunnen verzachten.
Een brok in mijn keel, tranen in mijn ogen en dik kippenvel over mijn hele lijf door de laatste update...
Het enige wat ik nu denk ik kan zeggen is, Marcel onwijs veel sterkte toegewenst, het is al moeilijk, het gaat nog moeilijker worden, maar pris zal als heldere ster naar je stralen en over je waken.
Priscilla, het gaat je goed dappere vrouw, je verdient je rust zo hard, je hebt zo hard gevochten en bent altijd positief gebleven met een randje humor... ik hoop dat je een prachtige reis gaat maken en ooit zullen jullie allemaal weer samen zijn...