Ik heb m'n kilometers voor vandaag weer gehad. Dikke spierpijn van het paardrijden dus even aan de wandel kan geen kwaad haha. Soms is het ook niet erg om vroeg wakker te zijn. Wat een heerlijke en super mooie ochtend is het.
gaucho
Geplaatst: 28-02-21 11:15
Prachtige foto's Faringo
Ik ben toch maar verder gegaan met mijn kasten ipv te wandelen, maar zo kan ik toch nog ff genieten
En ik ga zo lekker met de pony buiten aan de slag.
Mandyy
Geplaatst: 28-02-21 11:16
Wauw super mooie foto’s!
Sherivey
Geplaatst: 28-02-21 11:16
Gave foto's
Wij willen zo gaan wandelen met Mattvey, maar het was vanochtend nog erg mistig. Dan wandel ik liever niet met een paard
Dilan, Goof en Lizard, mooie foto's hoor. Ik geniet ervan . Hier wandelen laten vallen voor onverwachte visite van ons huis en lekker buiten gewerkt. Nu genieten vh zonnetje met zondags speciaal biertje.
noordje
Geplaatst: 28-02-21 16:36
Prachtige foto's Faringo. Het loont om vroeg op te staan
Ook mooie foto's van Goof en Lizard. Fijn dat je 10km hebt gewandeld Goof!
Knappe pony Dilan, ook lekker gewandeld.
Ik ben met Nala ook weer op stap geweest. 8,5 km vandaag en de hele tijd met jas uit, het was zulk lekker weer.
Je had een druk weekend Mando, ook fijn om dan vandaag even rustig aan te doen!
Wat Goof, 10km! Top!
De hei ziet er prachtig uit Lizard!
De sneeuw is idd snel weg Noortje, lekker zonder jas.
Wat een schatje Pien, ezeltjes zijn zo leuk
Wij hebben een rondje om het dorp gewandeld vanmiddag met de honden, we wilden Femm niet te moe maken die moet morgen onder het mes, dus wel fijn als dan fit is. Wel zijn we ook nog even lekker 15km op de step weg geweest, het lukte de zijn vandaag hier niet door te breken dus de wereld was wat klein
pien_2010
Geplaatst: 28-02-21 18:37
Wat gaaf die step, en mooie foto's . Succes morgen Silby!
Pien, wat een lieffie! Noordje, jeetje, wat een verschil ineens in korte tijd joh. Lizard, wat een mooi stuk daar. Waar ligt het ongeveer? Silby, die eerste is wel tof zo in de mist.
gaucho
Geplaatst: 28-02-21 18:43
Heerlijk weer en prachtige foto's bij iedereen. Hier ook nog ff eruit geweest. Wou hardlopen maar na 4 km kreeg ik enorm kramp, rest van de route maar rustig gewandeld. Alsnog genoten van het mooie weer.
lizard
Geplaatst: 28-02-21 19:04
Goof. Even kijken of dit werkt. 52,3378963, 5,9084870
Kopieer dat naar Google map.
En anders kijk je naar de heide tussen tongeren, epe en vierhouten. Iets naar links ligt het verscholen dorp. Ben ik ook nog steeds niet geweest.
Hier zit de 1e (nou ja, 3e in het boekje) etappe van de natuurvierdaagse erop. 25 km vanuit Maarn over Den Treek Henschoten. De wereld werd weer groter toen we 3 km van de auto waren
Goof, record voor dit jaar, lekker! Mooi daar, Lizard Ook een kleine wereld bij Silby...