Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kim345 schreef:@brighteyes
Waarom was je afgekeurd?
Op wedstrijd mag ik van mezelf altijd eten wat ik wil. Als ik eenmaal begin stouw ik Me ook helemaal vol
marrianne schreef:hallo dames!
@[naam] lastig!! probeer wat lichte dingetjes te nemen om toch te blijven eten, ondanks dat je geen honger hebt. succes
marrianne schreef:hallo dames!
@Kim345, kan jij teren op 3maaltijden? courgettesoup lekker!!
brighteyes85 schreef:Hahaha dat moet ik nog leren, want ik ben echt drama met eten op wedstrijd
Ik was afgekeurd over de finish met een te hoge HS, veel te lang gereden (2x verkeerd), veel te warm en niet genoeg rust gepakt. In de nakeuring weer te hoog, maar ik was zo gestressd dus dat hielp ook niet mee. Nu de prijs daarvoor betalen met een berg spierpijn van de spanning in mijn schouders.
Ik moet toch echt gaan leren ontspannen te gaan rijden.
Gister nog bij de clinic van Tonkie geweest en heel veel geleerd, dus dat maar in de praktijk gaan brengen voor de wedstrijd op 27 sept.
Ruby1995 schreef:Mijn lijstje tot nu toe:
O: 2 vezelrijk crackers met pindakaas light en Philadelphia light met gerookte kipfilet
L: 2 volkoren boterhammen met makreel in zonnebloemolie en 1 krentenbol.
Verder weet ik het nog niet, denk dat we vanavond macaroni eten maar dat lust ik niet dus eet dan een cracker of boterham.
Beweging: wat fietsen door het dorp. niet iets bijzonders.
brighteyes85 schreef:marrianne schreef:@brighteyes, net lijstje hoor! wat moet ik me voorstellen bij een notenburger?
Ik heb zelf ook nog geen idee, was in de aanbieding bij de super, dus ik dacht laten we het eens proberen
Nu al pepernotenhet wordt er niet makkelijker op
Stral schreef:K_im: lijkt me sterk dat je van 2 dagen anders eten al helemaal raar wordt, wat had je wel binnen?
Kayleigh_ schreef:Goedemorgen!
Ik ga direct na het werken naar de sportschool. Ben van plan een flinke beentraining te doen, morgen wil ik kruipend naar het werk. Wish me luck!
bente12 schreef:Ik plaats al een paar dagen geen lijstjes omdat ik even een beetje van de lijstjes afgestapt ben, de focus werd me een beetje te hoog dus ik ga even gas terug nemen hier en even een paar dagen loslaten en daarna pak ik het wel weer op als mn studie begint en ik meer ritme in mn dagen krijg!