Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:woh toffe kleur!!
Ik heb bij mezelf gel gezet, geen shellac maar echte gelKon dus nergens een styliste vinden die nagels gel/acryl zet zoals ik het wilde. Gewoon een bescheiden versteviging op mijn eigen nagel zonder mega dikke laag en zonder mijn nagels aan gort te vijlen of mijn nagelriemen te beschadigen.
En ik ben super tevreden, spulletjes gekocht, filmpjes gekeken en ben gewoon gaan proberen. Nu heb ik dus een mooie dunne gel versteviging, precies zoals ik wilde. Stiekem een beetje trots op mezelf
Mars schreef:Nee ik kreeg het idee dat ik iets onmogelijks vroeg. Maar na de laatste keer waren mijn eigen nagels zo dun gevijld dat ik er echt niet meer aan begin. Tijdens het vijlen gaf ik het nog aan maar dan krijg je een soort bijdehante opmerking van dat dat zo hoort want anders hecht het niet en dat ze heus wel weet wat ze doet... Toen heb ik besloten om geen salons meer in te gaan, heb het verschillende keren geprobeerd bij verschillende salons, dure en betaalbare.
Eentje haar vijl was aan de zijkant zo scherp dat de nagelriemen tot bloedens toe open lagen. Niet normaal hoor, geloof er niks van dat dat officieel zo hoort. En altijd die dikke lagen, nee niet mijn ding.